Permalänk
Inaktiv

ohhh... detta är bling bling på hööööööööööööööög nivå!!!! ("öronrenarna" heter topps hehe) hoppas det går frammåt snabbt nu!! detta blir ju sjukt bra

Permalänk
Medlem

nice som faen.. och som sagt Bling bling

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

så jävla fint
detta är pr0n

Visa signatur

[list][*]Popcorn Hour A110
[*]Philips 42" Full HD[/list]

Permalänk
Medlem

gärna update snart

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

ser jäkligt nice ut
gillade slangkopplingarna !

Visa signatur

Kompressor/Phasechange kylning, kommentarer ider och tankar är vällkomna via mail zejtan@techsweden.org http://www.techsweden.org/viewforum.php?f=29
ZejtaN Goes Direct Dye !
http://www.techsweden.org/forum/viewtopic.php?t=49483

Permalänk

Kan berätta att projektet är slut. Och kommer inte startas igen.

Mycket pågrund av att jag fann hela kompressor kylnings syftet icke så bra som jag hoppats på. Jag vet inte om det beror på en dålig 3700+ san diego, eller om jag fann kompressorkylning något som inte är för mig.

Har dock sagt att jag ska fortsätta projektet i ett annat chassit, det nuvarande kommer att säljas ihopsatt som orginal + handtag mm.
Det kommer bli vattenkylning med lite lyxkomponeneter osv. Försöka bygga en burk som ska vara för ett långt tag fram över.

Idéer om chassi är:
LIAN LI PCV1000B BLACK
COOLERMASTER STACKER SILVER

eller något som jag inte funnit, ge gärna ett förslag.

Hoppas vattenbygget blir lite spännande för er.
Måste själv säga att detta projeket vart ett skämt, har praktiskt taget inte moddat en bit. Förhoppningsvis blir aka "Projekt :: Miranda" lite mer seriöst.

Slut ehh, inte längre... Update kommer strax!!!

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

/me förstår inte, inte moddat någe?

Visa signatur

.
.
.

Permalänk

Update!

Jodå, men kompressorn är vad jag är besviken på. Ingen tungviktar minus.

har börjat lite på metalarbetet men det går att använda till det nya projektet.

Edit fick hem ett nytt par HDD block från hj07.

Skåda innan och efterblirderna, av putsningen.

Verktyg: Autosol samt två strumpor samt 800, 1200 och 2000 sandpapper och en kork platta att sanda med. Resultatet :

Innan / Efter

[code]

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk

Ojsan, ser snyggt ut.
Keep up the good work

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Medlem

Hjälp! Det är ju sjukt snyggt.
Gillar spegeln som du ska ha som hdd block.

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk

Hänt någonting?

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk

Det dog om jag fattade det rätt.... Han sålde blocken på marknaden förut....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

OCZ minnen glänser ;D Vill ha sånna. Slipat bra. Kommer följa projektet med glädje ;D

Visa signatur

-: Crestron :-

Permalänk
Medlem

väldigt fint otroligt vad det glänser!

Permalänk

Dött och skrotat. Kostade helt enkelt för mycket.. Och energi.

Men ett mindre projekt som inte har hamnat i swec änn, finns och är i produktion.. :

[color="blue"]Projektet på ett Lian Li PC6070[/color]

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

va!? gav du upp?

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5 750 <-> Ati Radeon HD5770 <-> Gigabyte GA-P55-UD3 <-> Corsair XMS3 1600 4GB<-> Corsair Vx550 <-> Windows 7
Server: Dell Dimension Intel P4 1.7ghz <-> 256mb rambus <-> Ubuntu 7.10

Permalänk
Medlem

Kollade in det andra projektet... kommer nog att bil kul o följa det sen om du lägger upp det här. Ser jäkligt bra ut än sålänge. DVD:n och IDE-kablerna blev ju riktigt grymma.

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se

Permalänk
Medlem

hmm varför la du ner de när de funka så bra?

Visa signatur

MSI K8T-Neo Platinum, Amd64 3400+, Kingston hyperX 512mb, Gigabyte 6800NU---> Zalman Vf700CU, Aspire 520W, Samsung spinpoint 160gb, Samsung DVD combo, Zalman 7700 cu, LIAN-LI pc7, Logitech Z-5500, CRT: LG 702B.

Permalänk

Okej... jag vill ha sexuellt umgänge med den där datorn på de första sidorna. Jävligt snygg.
Sen vill jag ha bondage med dina kabelstrumpor och de där plastsakerna längst ut mot kontakterna på kabelstrumpan. VAR hittar jag dessa? Så jävla snygga.

Visa signatur

In Flames we trust