World of Warcraft-tråden!

Permalänk

Ok den som först får ner den lägger upp den

Visa signatur

Intel Pentium4 3.0 ghz |1024 RAM | Ati Radeon 9800XT | 21" LCD Skärm | 250 GB Hårdisc | Creative Sound blaster audigy 2 | 3dmark03:6500 p

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hassan_1985
måste man ändra någonting i reamlist? i så fall vad?

realmlist.wtf. Bara om du har patchat med US-versionen (om det nu går).

BTW, Jag lovar att 50% av alla inlägg i den här tråden är skrivna timmarna efter patcharna har släppts. "VA SEEEGT!" "JÄVLA BLIZZARD!!!" "Lägg upp patchen FFS..." etc etc.

Permalänk
Medlem

downloaded :170.12kb
download rate: 0kb/s (säker på att jag såg den hoppa upp till minst 4)

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk

Äntligen tankar jag patchen

Permalänk
Medlem

någ borde det väl komma ut en mirror idag nångång.. eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
1 dyr
6x Large Brillant
6x Essence of living
6x Essence of undeath

2 inte bra BeastSlaying +2 är bättre
För "TARGET" blir immune efter 3gånger.. alltså du får 90hp totalt under en mob i MC/Pvp

okej tack:). Inget att lägga pengarna på då.

Visa signatur
Permalänk

Yipiie, nu har jag fått hem 58.12kb av patchen iaf

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

har just nu 602kb - 8kb/s

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
okej tack:). Inget att lägga pengarna på då.

fixa +15agi på vapnena som kommer finnas i denna nya patch

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk

yes!!! kunnde conncta tillservern o patchen laddas ner!

Permalänk
Medlem

Jag har haft US klienten sen jag installerade(glömde min egen i lägenheten hemmavid, och fick låna en US version av en kompis). Connetar till US servrarna med spelet tankar ner alla patches, ändrar realmlist till att peka mot EU serverna, startar spelet, spelar.

Nu är det förövrigt 8 spelare online på Hellscream. IF helt laggfritt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[list][*]Popcorn Hour A110
[*]Philips 42" Full HD[/list]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
... but hey, thats just me.

Ja, förmodligen ;D

Visa signatur

Trying is the first step towards failure.

Asus Crosshair IV Formula | Amd Phenom II X6 1075T | 4x 2gb Corsair DDR3 1333MHz | Sapphire Radeon HD 7970 Ghz
Corsair Force 3 120GB | FSP Aurum Gold+ 700W | Fractal Design R3

Permalänk

6 kb/sec.

Nån som kommer in på testservarna?

Permalänk
Medlem

gött nu gick den till 200kb/s

Permalänk
Medlem

0-3 kb sec! MUMS

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

weey! 378kb nerladdat, nu kan jag äntligen passa på att sola lite

Permalänk
Medlem

Jag håller på och grindar upp min rogue för tillfället, är 36 nu, och tänkte gå Combat/Assassination. Jag undrar därmed om jag borde ta Sword eller Mace spec, och då självklart också vilken sorts vapen man ska koncentrera sig på att hitta?

Ps. 6% av patchen, woo...

Permalänk
Medlem

wey, igång nu

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

tankar i 10kb/s !!

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

10%

Visa signatur

[list][*]Popcorn Hour A110
[*]Philips 42" Full HD[/list]

Permalänk
Medlem

Gott, tack Blizzard att du inte låter dom andra få ner filen före jag kommer hem från jobbet Inget försprång här inte!

BTW.... vi vet var GM:s har sitt högkvarter i WoW, Uldaman 2 st i guilden blev dit skickade innan dom kunde gå in i MC när dom hade problem med att komma i samma instance som oss igår. Först till kyrkogården, sen till Uldaman.. sen till utanför MC.. sen in i instancen. Alltså..Uldaman måste vara högkvarteret

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeopardy
Jag håller på och grindar upp min rogue för tillfället, är 36 nu, och tänkte gå Combat/Assassination. Jag undrar därmed om jag borde ta Sword eller Mace spec, och då självklart också vilken sorts vapen man ska koncentrera sig på att hitta?

Ps. 6% av patchen, woo...

Sword verkar procca oftare än mace. Stunnen från mace brukar också komma då man minst vill ha den, t.ex. efter en kidney shot eller cheap shot. Jag har kört med macestun i 10-12 levels...den är bra men satsa på swordspec. Du får Thrash Blade så småningom + att det finns bra svärd vid din level också. Kör Combat/Ass till 60...gärna längre också tills du är klar med de flesta highlvlinstanser och har samlat på dig bra gear.

Permalänk

19% 20kb/sec

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

Downloaded: 1.46mb
Uploaded: 24.3mb MEN GRATTIS FFS LEECH FTW..!!1111one11!

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

34% det tar sig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Sword verkar procca oftare än mace. Stunnen från mace brukar också komma då man minst vill ha den, t.ex. efter en kidney shot eller cheap shot. Jag har kört med macestun i 10-12 levels...den är bra men satsa på swordspec. Du får Thrash Blade så småningom + att det finns bra svärd vid din level också. Kör Combat/Ass till 60...gärna längre också tills du är klar med de flesta highlvlinstanser och har samlat på dig bra gear.

Låt oss prata om patchen tills den är färdig..

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem

wohoo 22% wie, Segt