Permalänk
Medlem

fuskare ska straffas

Jag blir så trött på detta och skulle bara ett parti komma fram med ett nytt lagförslag om fusk i multi-player spel skulle de vinna röster Det är ju jämförbart med doping...

Fuska ska straffas... jag kräver det!!!

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

ok

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Medlem

I multiplayer ja.. i singleplayer kvittar det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
I multiplayer ja.. i singleplayer kvittar det

I SP spelar det ingen roll. Det är som att dopa sig och tävla mot sig själv.. så ingen bryr sig om det

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Det är nästan bara minderåriga som fuskar, så det blir lite svårt att genomföra ditt förslag, men en böter åt föräldrarna skulle inte skada =)..

Visa signatur

amd64 3000+ @ 2000mhz,socket 939 MSI K8T NEO2, Radeon x800xt PE Powercolor 256 vivo Idle 35c~, 2x 512 DDR kingston 400mhz (Dualchannel), maxtor 80GB 7200rpm, Nec duallayer DVD-RW CPU- idle: 35 ~ cpu full: 51 ~ . 3dmark 05: http://service.futuremark.com/compare?3dm05=653428 NY: 61103dmarks

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rewel
Det är nästan bara minderåriga som fuskar, så det blir lite svårt att genomföra ditt förslag, men en böter åt föräldrarna skulle inte skada =)..

Då skickar vi dem på kollo under sommarlovet utan dator... ingen minderårig skulle vilja åka fast då

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Avstängd

Om cdkeyn blev ogiltig automatiskt vid minsta lilla modifiering av spelen,
det kanske vore något.

Eller så spelar man inte tillsammans med Jocke&Jonte 12&13 år gammla på public laddersystem.

Visa signatur

Att kalla en moderator för nazist var en mindre intelligent sak jag gjort

Permalänk

ingen under 18 år skulle få spela online spel.. omogna snorungar..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Avstängd

jag är 22 och älskar att fuska!!

så länge det går att fuska kommer folk att göra det, så istället för att straffa folk som fuskar varför inte göra spel som det inte går att fuska i?

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem

buhuhuhuh

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WetWilly
jag är 22 och älskar att fuska!!

så länge det går att fuska kommer folk att göra det, så istället för att straffa folk som fuskar varför inte göra spel som det inte går att fuska i?

Kommentaren visar ju hur mogen du är ..
Du måste vara väldigt korkad om du tror att det går att göra ett spel som det inte går att fuska i på något sätt. För att ett spel ej ska gå att fuska i måste det köras på ett säkert system, så länge inte systemet är säkert går det alltid att fuska på nåt sätt.
Varför ska man fuska egentligen? .. enda anledningen är ju att sabba för de andra som spelar, är ju knappast att man blir stolt över sin insats direkt.

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WetWilly
jag är 22 och älskar att fuska!!

så länge det går att fuska kommer folk att göra det, så istället för att straffa folk som fuskar varför inte göra spel som det inte går att fuska i?

Omöjligt, dem sitter i dagar å hackar koden i spelen för att dem inte har något kul å göra...
Enda spelat jag inte sett fusk i är wow

Låt mig gissa du lirar cs med aimbot? whats the deal å fuska alla kan göra det suger du så mycket att du måste fuska eller vad e ditt problem, sexuellt utnytjad som barn eller något måste det vara, helt klart är att du störd, har en mental störning vi ska inte gå in på vad jag skulle kunna göra med dig om jag fick tag på dig...å andra fuskare...
Kula i pallet, moget å reta andra, du behöver helt klart uppmärksamhet=omgen liten snor unge.. gå å fiksa lite bejbs istället... nerd..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Påtal om att fuska, någon som vet om man kan ladda ner save files till GTA San andreas till PC? Har lirat på PS2 tidigare, och vill helst inte göra om allt igen.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
ingen under 18 år skulle få spela online spel.. omogna snorungar..

Om man är en mogen 15årning då?

Visa signatur

Nvidia 7800 GT, AMD64 3500+, 1024MB RAM.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Magnetic
Om man är en mogen 15årning då?

Du får du lira på dispens, å ha ett certifikat på att du alldrig fuskar om online polisen skulle komma hem till dig å kolla

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

hörrni grabbar, dom flesta ogillar fuskare, men det är trots allt ett spel..
jag fuskar inte själv.. men men..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Omöjligt, dem sitter i dagar å hackar koden i spelen för att dem inte har något kul å göra...
Enda spelat jag inte sett fusk i är wow

Låt mig gissa du lirar cs med aimbot? whats the deal å fuska alla kan göra det suger du så mycket att du måste fuska eller vad e ditt problem, sexuellt utnytjad som barn eller något måste det vara, helt klart är att du störd, har en mental störning vi ska inte gå in på vad jag skulle kunna göra med dig om jag fick tag på dig...å andra fuskare...
Kula i pallet, moget å reta andra, du behöver helt klart uppmärksamhet=omgen liten snor unge.. gå å fiksa lite bejbs istället... nerd..

du låter jäkligt mogen själv när du skriver detta...

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av morello
hörrni grabbar, dom flesta ogillar fuskare, men det är trots allt ett spel..
jag fuskar inte själv.. men men..

Ett spel som man betalt för att spela .. är väldigt roligt att slänga ut 500 spänn på ett spel som nästan blir ospelbart med alla fuskare/Team killers m.m.

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk

jag fuskar bara i nätpoker

Visa signatur

Någon som säljer ett extern 56k modem för 500:-? Skicka ett PM

Permalänk
Medlem

MagnusL är dom så jävla jobbiga?, byta server, byta map eller nåt
böla inte över dom, det är det bästa dom vet
det finns ingen stanns på hela jorden(internet) där det inte finns
rövhåll.. om du inte vet var paradiset ligger isåfall

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Omöjligt, dem sitter i dagar å hackar koden i spelen för att dem inte har något kul å göra...
Enda spelat jag inte sett fusk i är wow

Låt mig gissa du lirar cs med aimbot? whats the deal å fuska alla kan göra det suger du så mycket att du måste fuska eller vad e ditt problem, sexuellt utnytjad som barn eller något måste det vara, helt klart är att du störd, har en mental störning vi ska inte gå in på vad jag skulle kunna göra med dig om jag fick tag på dig...å andra fuskare...
Kula i pallet, moget å reta andra, du behöver helt klart uppmärksamhet=omgen liten snor unge.. gå å fiksa lite bejbs istället... nerd..

Det verkar som om cs skulle vara hela ditt liv, de är nog du som måste "gå å fiksa lite bejbs istället"

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bowler hat
du låter jäkligt mogen själv när du skriver detta...

Vad grundar du det på att det är omoget att hata någon för att han fuskar??

Hur fuskar man i nätpoker lol?? trodde inte det gick..

Kazen nej jag spelar inte cs
Lirar mest delta force landwarrior

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Simple ESP Advanced

Bäst Wallhacked till cs 1.6 någonsin, kommer förbi vac's "antiwallhack" som gjorde att man inte såg fienden igenom vissa ställen.

Visa signatur

"I will DL and have a look!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Vad grundar du det på att det är omoget att hata någon för att han fuskar??

Det beror nog på hur du visar att du hatar de som fuskar. Ditt inlägg tyder inte på att du är så mogen.

Visa signatur

Vill du ha svar? Citera mig gärna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
ingen under 18 år skulle få spela online spel.. omogna snorungar..

Det där kan du bara ta tillbaka, redan överbevisat flera gånger om. Det finns olika typer av online spel, har du bara spelat Counter-Strike så är det nog inte så konstigt om du har den uppfattningen, men flertalet de stora MMORPGna utnytjas av icke myndiga, och frekvensen av "omogna snorungar" i många av dem är förhållande vis liten.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av WetWilly
jag är 22 och älskar att fuska!!

så länge det går att fuska kommer folk att göra det, så istället för att straffa folk som fuskar varför inte göra spel som det inte går att fuska i?

Valet att fuska i spelet du spelar är ditt, vill du göra det så kan ingen hindra dig, bara försöka hindra dig.

Anledningen till att tillverkarna inplanterar fusk i de flesta spelen (bortsett MMORPG's och andra spel där man spelar på någon form av officiell server uppsatt av ett företag) är att spelaren skall ha just det här valet, jag känner ett flertal personer som tycker att det är roligare att spela igenom ett spel med hjälp av diverse fusk. Men jag själv föredrar som många andra att spela spelen utan att ta hjälp av någon form av fusk eller liknande.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil

Omöjligt, dem sitter i dagar å hackar koden i spelen för att dem inte har något kul å göra...
Enda spelat jag inte sett fusk i är wow

Låt mig gissa du lirar cs med aimbot? whats the deal å fuska alla kan göra det suger du så mycket att du måste fuska eller vad e ditt problem, sexuellt utnytjad som barn eller något måste det vara, helt klart är att du störd, har en mental störning vi ska inte gå in på vad jag skulle kunna göra med dig om jag fick tag på dig...å andra fuskare...
Kula i pallet, moget å reta andra, du behöver helt klart uppmärksamhet=omgen liten snor unge.. gå å fiksa lite bejbs istället... nerd..

Snälla nån, vaknat på fel sida?
Person angrepp? / emot forumets regler på något sätt?

§1 Sundhet och "netiketten"
http://forum.sweclockers.com/regler.php

Kan du inte bara ta och editera bort inlägget och be om ursäkt för dåligt uppförande istället?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Omöjligt, dem sitter i dagar å hackar koden i spelen för att dem inte har något kul å göra...
Enda spelat jag inte sett fusk i är wow

Låt mig gissa du lirar cs med aimbot? whats the deal å fuska alla kan göra det suger du så mycket att du måste fuska eller vad e ditt problem, sexuellt utnytjad som barn eller något måste det vara, helt klart är att du störd, har en mental störning vi ska inte gå in på vad jag skulle kunna göra med dig om jag fick tag på dig...å andra fuskare...
Kula i pallet, moget å reta andra, du behöver helt klart uppmärksamhet=omgen liten snor unge.. gå å fiksa lite bejbs istället... nerd..

Snorunge särskrivs inte, så håll käft och kontrollera din stavning innan du kallar andra för omogna.
Mening påbörjas med stor bokstav, och om du frågar vad hans problem är så ska du använda frågetecken efter den meningen. Att du är så omogen och idiotisk så du drar upp sexuellt utnyttjande visar bara brist på någon form av empati för de som verkligen genomlidit något sådant. När jag var liten blev jag utnyttjad, och jag ska säga dig att jag skulle gärna ge dig en rejäl blåtira. Så håll käften och titta på bolibompa istället för att vara här och sprida dålig stämning.. Fan nu har du fått mig på dåligt humör också.

OnT:Om man tycker det är kul att fuska så gör man det...

Visa signatur

Varför är ingen snäll mot mig? :(

Permalänk
Medlem

att ni aldrig lär er, det är ni som gör det så kul att fuska.
Ni blir helt galna och flamar en

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Omöjligt, dem sitter i dagar å hackar koden i spelen för att dem inte har något kul å göra...
Enda spelat jag inte sett fusk i är wow

Låt mig gissa du lirar cs med aimbot? whats the deal å fuska alla kan göra det suger du så mycket att du måste fuska eller vad e ditt problem, sexuellt utnytjad som barn eller något måste det vara, helt klart är att du störd, har en mental störning vi ska inte gå in på vad jag skulle kunna göra med dig om jag fick tag på dig...å andra fuskare...
Kula i pallet, moget å reta andra, du behöver helt klart uppmärksamhet=omgen liten snor unge.. gå å fiksa lite bejbs istället... nerd..

Hallå ja!

Ta nu och lugna ner dig lite innan du postar igen. Egentligen skulle du haft en varning för din attityd men jag är på gott humör så du slipper.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Omöjligt, dem sitter i dagar å hackar koden i spelen för att dem inte har något kul å göra...
Enda spelat jag inte sett fusk i är wow

Låt mig gissa du lirar cs med aimbot? whats the deal å fuska alla kan göra det suger du så mycket att du måste fuska eller vad e ditt problem, sexuellt utnytjad som barn eller något måste det vara, helt klart är att du störd, har en mental störning vi ska inte gå in på vad jag skulle kunna göra med dig om jag fick tag på dig...å andra fuskare...
Kula i pallet, moget å reta andra, du behöver helt klart uppmärksamhet=omgen liten snor unge.. gå å fiksa lite bejbs istället... nerd..

Har du inte sett fusk i WoW? Hahahaha, är du borta eller?

Permalänk
Medlem

Det finns inga tillverkare (som jag känner till och i så fall inte många) som skapat fusk för spel som spelas över nätverk mot varandra. Det finns i Quake etc om man slår på det. Men meningen är inte att man ska fuska och man ska inte behöva skylla sig själv för man spelar cs med omogna personer. Det ska inte finnas fusk ändå. Det är en principsak.

Dessutom är många fusk olagliga att använda (även om inga koncekvenser sker) då du påverkar spelets filer. Jag kan med ärlighet säga att jag förmodligen skulle ha svårt att inte visa mina känslor kring fusk på en person som sitter lite längre bort och glatt skrattar åt att han fraggade mig med sitt imba uber fusk som han laddat ner från wearegeeks.com.

Fusk hör inte hemma i multi-player spel och idag sitter för mycket omogna personer och spelar spel. Se bara wow under Final Beta... Jag tror hatet mot sverige i Europa ökade enormt under dessa veckor. Svenska omogna ungdomar (kanske ganska mogna till sin ålder) sitter och spammar public-chat (på svenska) på ett spel som detta och det sker fortfarande. Effekten av att någon annan missupfattat avtalet Blizzard skrev är enorm. För alla andra omogna spelar ser detta som ett tecken på att han inte är ensam och sen är debatten i full gång. Sen rent allmänt gillar jag inte gillar barn som försöker bete sig som 20år (se benämningen fjortis på susning.nu) påverkar väl lite smått

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC