Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stune
Du kan köpa en eller starta en quest när du är lvl 35. Mitt råd är köp inte en hatchling det är inte samma sak, som att ha gjort questen.

Ok tack!

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem

Förövrigt är den 'questen' väällldigt svår att göra själv som lv 35, du måste gå till enchant waller 2 gånger och där är det ca lv 50 2-3ggr HP månster, vissa är aggro specielt en lv 3 ^^ och du kan inte undå att möta dem.

Så du behöver en grupp för att ta dig dit.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Förövrigt är den 'questen' väällldigt svår att göra själv som lv 35, du måste gå till enchant waller 2 gånger och där är det ca lv 50 2-3ggr HP månster, vissa är aggro specielt en lv 3 ^^ och du kan inte undå att möta dem.

Så du behöver en grupp för att ta dig dit.

Lol Irriterande...

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk

Var i ett fint aoe party för någon dag sendan
Uppe i abg, 2 healers, 3 wiz och en tank

Drog ca 10 spawns med mobs, totalt ca 40-60mobs som dör på 3 nukes utan problem

Gorde i rena pengar ca 1mille + alla mats, jag gorde även ca 45% Inte så illa för att vara lvl 64

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Förövrigt är den 'questen' väällldigt svår att göra själv som lv 35, du måste gå till enchant waller 2 gånger och där är det ca lv 50 2-3ggr HP månster, vissa är aggro specielt en lv 3 ^^ och du kan inte undå att möta dem.

Så du behöver en grupp för att ta dig dit.

Man kan vandra in ifrån norra ingången till EV, man kan komma till hatchling NPC'n utan att döda ett enda monster.

Permalänk

Testade lite 70% crafting idag
Visseligen bara black ore earring. Men det var iaf ett test..

http://www.legionofsorrow.org/images/Shot00149.jpg
http://www.legionofsorrow.org/images/Shot00150.jpg

Visa signatur
Permalänk
Medlem

muggi. om du tar dig till hunters village så finns där en teleport som tar dig till norra ingången så slipper du satyrs som e lvl 49. o har 3X hp. gör brutalt med skada

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hehehe nice själv håller man på med sin reroll ^^ en BH ^^ har redan luckats skrapa ihop typ 2-3m med han o jag är bara lv 33 ^^

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

brance of mothertree heads. för det du frådage efter vad hela vapnet eller den personen iaf. och det motsvarar 1+ miljard adena som hela vapen

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Läs det står (heads) efter, totalt värt ca 1 miljon så inte dåligt i vilket fall som hällst.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Läs det står (heads) efter, totalt värt ca 1 miljon så inte dåligt i vilket fall som hällst.

Säljs för ca 3-4 mille stycket Iaf på bartz

Sen att jag skrev fel clanchatt är väl inte så viktigt
Nästa rad var typ +heads

Men jag var ganska överglad för den rewarden

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hum. fått ett förslag av en polare. jag "får" hanns ena dator och ett konto till lineage om jag spelar med honom i minst 3 månader..... hum svårt att bestämma mig. kan spela 2 onton då och få en dator.,...

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

jag saknar den extremt fina designen på armor och vapen i L2, fast jag lirade aldrig mer än tillförsta klasschangen..
Finns det någon fin n00bvänlig svensk guild där ute? Så man får lite sällskap kanske om jag bestämmer mig för att komma tillbaka

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Ush.... och jag som trodde lionna hade en massive inflation..... vet i alla fall at Vanish går för ca 1100a styck ^^ bones 600 ^^ o A grade heads o liknande för runt 100k-200k ^^

Behöver bara 35% till sen ska här farmas bones som satan ^^ o bli rik, behöver Doom Heavy, AOBA, DUAL SLS samt Doom robes samt Demon Tunic fixat ^^ innom snar framtid. jag o en polare delar på exakt alla ingame saker så det låter ganska mycket när man behöver så mycket ^^ men om jag spelar 10-20 dagar i sträck ^^ 8-9 timmar o bara seedar bone så borde det vara totalt möjligt går att få ihop 21k bones ^^ o de är värt 12,6m ^^

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
hum. fått ett förslag av en polare. jag "får" hanns ena dator och ett konto till lineage om jag spelar med honom i minst 3 månader..... hum svårt att bestämma mig. kan spela 2 onton då och få en dator.,...

Du har slutat helt med L2, Uibi. Du ska inte spela ö.h.t x)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
A grade heads o liknande för runt 100k-200k ^^

Inte mera? Är du säker?
För på bartz så börjar mer och mer folk använda det i vardagligt grindande.
Flera stycken i min klan har agrade wep, även med sa.
Och i med att de är top a heads och det är en chans att få de, och alla jobbiga stolen inferno ores. För att lyckas få ihop 100st som behövs. Det tar ca 9-10 timmar för mig... Och det tog 4 försök först inna jag fick detta, men jag vet folk som lämnat in massa gånger och inte fått något.

Bas matrialen var ganska liknande på bartz.
Föresten detta är ett ganska fint projekt! http://www.l2wh.com/updrop

Han behöver mera hjälp, vill ni dela med er av era drop rates så ta och hjälp honom.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ja jag är säker, de flästa som springer runt i A grade är alla ebayers eller klaner som konstant håller på med raider. Inte så vanligt att se folk springa runt i A grade i huvud taget på grund av de extrema priserna.

Finns inte en enda i hela vår alians som är i A grade och vi består av nu ca 170-180 pers.

Samt nice sida, dock väntar jag nog med att köra det programmet man vet alldrig ^^.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Ja jag är säker, de flästa som springer runt i A grade är alla ebayers eller klaner som konstant håller på med raider. Inte så vanligt att se folk springa runt i A grade i huvud taget på grund av de extrema priserna.

Finns inte en enda i hela vår alians som är i A grade och vi består av nu ca 170-180 pers.

Samt nice sida, dock väntar jag nog med att köra det programmet man vet alldrig ^^.

I våran klan/alianc så kör vi raids ca 2-5 gånger i veckan, och det ger utdelning
På er server så måste ass och absps vara billiga som attan då? För det blir ju ruskigt billigt att göra agrade weps..
Vad kostar armor delar osv? Speciellt de lägre sorterna..

Jag litar på han himmerd till 100% han har hållt på med massa saker för att försöka hjälpa till, alla hans verktyg på sidan är väldigt bra.
Han har hållt på väldigt länge med massa sånna här saker, men jag har såklart testat med en mjukvaro brandvägg och hindrat has program för internet åtkomst, och det försöker inte ens att gå ut på internet.
Det är just därför han har gort programmet så att det inte laddar upp något till internet förutom de droplistorna som genereras.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tja jag vet att A grade crystals gick för ca 12-14k styck för ett ganska bra tag sedan ^^ men vet inte hur det är just nu.

Armors tja, de brukar gå för 7-9m / styck för en som är både övere samt undre del, gloves boots, helmet har alla så olika priser svårt att säga här igentligen.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Ja jag är säker, de flästa som springer runt i A grade är alla ebayers eller klaner som konstant håller på med raider. Inte så vanligt att se folk springa runt i A grade i huvud taget på grund av de extrema priserna.

Finns inte en enda i hela vår alians som är i A grade och vi består av nu ca 170-180 pers.

Samt nice sida, dock väntar jag nog med att köra det programmet man vet alldrig ^^.

det är relativt billigt att crafta a-grade. typ 2X priset av B. om du vet någon farmare som säljer. bästa är att prata med någotn av dem som styr bot tågen. fråga om han har något av en speciell key mats. sen så ber du honom säga till dig om han fårtag på materialet. brukar komma ett PM lite senare. eller så vet dom någon som har.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
det är relativt billigt att crafta a-grade. typ 2X priset av B. om du vet någon farmare som säljer. bästa är att prata med någotn av dem som styr bot tågen. fråga om han har något av en speciell key mats. sen så ber du honom säga till dig om han fårtag på materialet. brukar komma ett PM lite senare. eller så vet dom någon som har.

Jodå jag vet hur man utnytjar farmers LOL brukar få ganska bra deals från dem, BW tunic rec för 300k brukar gå för 1-2m på lionna just nu hemskt svår att få tag på.

Samt biligt tja säg vad du vill själv har man inte mycket pengar alls, vist kanske när man når 70-75 så kanske man har råd med tror sällan man har råd med det just nu. Har inte enns ett B grade vapen eller inärheten för att ha råd med en heller.

Edit:
LOL värkar som jag har fått ett job LOL. http://lineage2.ogaming.com/ Data administratör/data submitter o.s.v där inte 100% klart än men värkar som det, 300$ i månaden i alla fall ^^. Sidan är hyffsat ny men går ihop med l2orphus och några andra sidor. Samt 300$ kommer bli skönt ^^ då man är totalt arbetslös o.s.v

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

jag hade gjort det lätt

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

De där headsen är sålda nu
En kille köpte alla för 30 mil

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Angående Lineage 2. Kan man tanka ner spelet från Lineage2.com och sen bara köpa ett Gamecard och spela sen eller måste man ändå köpa själva spelet ? Sen så har jag en fråga till. Testade Lineage 2 på en privat server för något år sedan och om man rammlade i vattnet så rammlade man liksom ner på bottnen och kunde inte simma upp igen så man fick helt enkelt springa runder på bottnen tills man hittade ett ställe som man kunde komma upp på. Är det så här på original servrarna me ?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Angående Lineage 2. Kan man tanka ner spelet från Lineage2.com och sen bara köpa ett Gamecard och spela sen eller måste man ändå köpa själva spelet ? Sen så har jag en fråga till. Testade Lineage 2 på en privat server för något år sedan och om man rammlade i vattnet så rammlade man liksom ner på bottnen och kunde inte simma upp igen så man fick helt enkelt springa runder på bottnen tills man hittade ett ställe som man kunde komma upp på. Är det så här på original servrarna me ?

Du måste ändå köpa spelet, det ingår 1 månads spel i köpet av spelet.
Men för att aktivera det behövs antingen ett kreditkort ett ett gamecard. (använder man ett kreditkort så kan man avaktivera betalningen direkt och då har man bara sina 30 dagar utan att det kostar något extra)

På de officiella servrarna kan man simma, men hittar man inte nån stans att gå upp ifrån vattnet så kan det gå illa, ett tips är att alltid ha några scroll of escape med sig.
Brukar finnas någon stans i närheten att komma upp.

Tips: Köp detta tex för 199kr (bara ett exempel) http://www.webhallen.com/prod.php?id=33897

Ladda sen hem den senaste versionen från ftp://l2clientdownload.lineage2.com/Chronicle03/L2_C3_Install...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Angående Lineage 2. Kan man tanka ner spelet från Lineage2.com och sen bara köpa ett Gamecard och spela sen eller måste man ändå köpa själva spelet ? Sen så har jag en fråga till. Testade Lineage 2 på en privat server för något år sedan och om man rammlade i vattnet så rammlade man liksom ner på bottnen och kunde inte simma upp igen så man fick helt enkelt springa runder på bottnen tills man hittade ett ställe som man kunde komma upp på. Är det så här på original servrarna me ?

I C1 kunde man inte simma, dock kan man det i c2 och c3

Visa signatur

1,2,3 på händerna stå.

Permalänk
Medlem

http://www.lineage2.com/archive/2005/08/bashtals_labor.html

Ny event, låter som det kommer bli en lång livad en oxo, kanske enda fram till C4, inte för att jag klagar ^^ bara bra och man får mycket ut av det Skulel bli lycklig av ett x anta enchant wepon B så man har en +3 AOBA så fort man har råd att crafta den

Edit: samt

Citat:

Hello again *sensored*. I just wanted to email you back
and give you an update. I've brought you up internally
here yesterday and we went over a few things. It's not
set in stone at the moment, but I'd say it's 75%
likely that the job is yours. We're going through the
final things right now and should be able to get you
set up soon.

Med andra ord så KANSKE man har ett hyffsat jobb, 1-2 timmes arbete / dag o 300$ månad ^^ vist kanske inte mycket men jag är totalnöjd då man är arbetslös ^^

PS jobbet var som jag skrev åvan, Data submitter/admin åt en ny L2 fansite, måste taka en admin på l2orphus för jobbet ^^ en väldig good vän PS ja fansiten äger l2orphus LOL.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Gott, jag såg det där eventet innan.
Men problemet för mig är att jag är iväg hela helgen så jag kan inte farma nått
Attan att det är just denna helgen..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Då har man köpt Lineage II. 99kr är det nog värt, ska man testa och se om det är roligare än WoW som man är lite less på.