wow, fast med typ riktigta människor?

Permalänk

Eve-online låter coolt, ska testa det!
Var ju inte vad jag v ar ute efter men det duger

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_punker
Men säger bara att...
Om det skulle komma ett spel som är att leva Irl.
Menar varför? åh jag kan göra saker i spelet som jag inte kan i verkligeheten. Men är det inte tragiskt. Att leva genom datorn.
Sök liv utanför datorn är allt jag säger.
Eller förbli en finnig fjortis som enda livs uppgift är att spela Cs och tjata om hur många frags han fick i förra matchen. Eller hans Fps.
Har inte människan åstakommit mera?

Vad har du gjort för spännande i ditt liv? Berätta

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk

Eller så lägger du en den slanten till ett liv..kanske.

Visa signatur

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Pain Is just another fantacy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaanin
Varför? Om det ska vara verkligt så skulle du ju inte kunna göra något du inte kan göra IRL, fast vi kommer nog aldrig lyckas göra ett så verkligt spel för att spelarna är för oseriösa.

Ja gå du ut och slå ner folk och sno deras bilar så ska du fan få en tjuga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_punker
Eller så lägger du en den slanten till ett liv..kanske.

Berätta gärna hur livet måste vara för att man ska vara lycklig då, så alla kan göra likadant som du. Eftersom du är så väldigt framgångsrik, då du köpt ett liv.

Edit: Visa mig gärna var man köper liv också.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_punker
Eller så lägger du en den slanten till ett liv..kanske.

jag tycker du borde lägga en slant på något som underhåller dig mer än att sitta och kika i forumtrådar som inte passar dig ett dugg, eller du kanske älskar att påpeka att folk inte har något liv?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Det finns så roliga personeröverallt.. kan nästa ge mig fan på att the_punk hade en kompis när han skrev det första inlägget... eller kanske tom en tös... nu blev jag förvirrad, kan inte tänka mig att han kan få något sådant underbart... han verkar lite... hittar inte rätt ord just nu=)

men har också tänkt skitmycket på spel som speglar den riktiga världen.. testa på det kriminella livet:) stimulera lite av sina funderingar:) hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_punker
Eller så tar du dem pengarna.
OCH KÖPER DIG ETT LIV.
Menar liksom det finns ett liv utanför datorn också. Tro det eller ej.
Titta efter och du kommer bli överaskad.

Problemet är att fängelsestraff suger lite hårdare i verkliga livet än i spel. Vi vill inte ha ett spel där man går ner på stan och köper mjölk. Jag vill ha ett spel där jag kan spränga grannens hus utan konsekvenser för mig själv fattar du väl?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Netjamo
Är du på gång, eller önskar du att du kunde det? Eftersom du hänger på spelforumet och läser tänkte jag..

Nu ska vi inte prata om vem som har mera liv.
För det är inte alls moget beteende.
Så lägger ner denna debatt kära csfjortis

Visa signatur

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Pain Is just another fantacy

Permalänk
Medlem

håller me the_punker...skaffa ett liv

Visa signatur

AMD | AMD Phenom 9750 2.4GHz | GA-MA790FX-DS5 | OCZ DDR2 PC6400 cl3 ed. 2048MB | 3870x2 1GB GDDR3 | 500gbx3 hd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_punker
Nu ska vi inte prata om vem som har mera liv.
För det är inte alls moget beteende.
Så lägger ner denna debatt kära csfjortis

Snygg avvärjning från dina egna idiotiska kommentarer.

Att sitta på ett internetforum och klanka ner på andra människor utan en möjlighet att vinna något på det, förutom att möjligen tilllfredsställa något sjukt begär att hävda sig själv <- DEFINITIONEN av att inte ha ett liv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_punker
Nu ska vi inte prata om vem som har mera liv.
För det är inte alls moget beteende.
Så lägger ner denna debatt kära csfjortis

ta inte illa upp. men du verkar vara en total idiot....

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Haha, tänk så kul en annars ordinär tråd kan bli.
Inget illa menat nu trådskaparen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Finns ett sånt, kallas livet.
Det tar dock 9 månader att skapa en karaktär och det är ganska tråkigt på låga lvlar men vid lvl 15 kan man köra moppe (ta livet av dig själv och andra) och vid lvl 18 kan du supa dig redlös och dra hem billiga brudar och dra över. Efter lvl 18 så händer det inte så mycket förren lvl 65, då får man pensionärsrabatt.

var kan jag få tag på detta spel ??? blev lite intresant

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gunXzone
var kan jag få tag på detta spel ??? blev lite intresant

ehm

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel

och vid lvl 18 kan du supa dig redlös och dra hem billiga brudar och dra över.

Tyvärr dom har ändrat lite med en patch som kom för ett tag sen...
På servern sverige så har de ändrat på skillsen för lvl 18 fjortisar.
Nu måste dom vara lvl 20 för att köpa starkare saker än öl.
Men I instancen Ålands båten så kan man köpa starkare grejer på mycket lägre lvl.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gunXzone
var kan jag få tag på detta spel ??? blev lite intresant

Är du minst lvl 15 kan du börja skapa nya karaktärer direkt.

Edit: Med rätt co-op partner (t.ex. en pilsk lärarinna med fallenhet för unga pojkar) kan du skapa nya karaktärer innan lvl 15.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk

Du får nog vänta tills Virtual Reality kommer om en sisådär 25-30-40 år
Då kanske man till och med kan besöka sina kompisar som bor 100 mil bort, det vore coolt. Man skulle tex kunna se kompisens ansikte precis som det är i verkligheten med hjälp av en slags scanner och kunna följa hans/hennes rörelser precis som han utför dem för tillfället. Skulle vara rätt så skoj att spela något Doom liknande spel i VR miljö, det vore nog rätt så skräckinjagande

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nisse14
Tyvärr dom har ändrat lite med en patch som kom för ett tag sen...
På servern sverige så har de ändrat på skillsen för lvl 18 fjortisar.
Nu måste dom vara lvl 20 för att köpa starkare saker än öl.
Men I instancen Ålands båten så kan man köpa starkare grejer på mycket lägre lvl.

Det är dock mindre trevliga mobs i den instancen.
Bland annat Elite biffar som aggras på långt håll.
Man kan även ha oturen att hamna i säng med en tjock finsk finska som sätter en på platts, all night long.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Är du minst lvl 15 kan du börja skapa nya karaktärer direkt.

Edit: Med rätt co-op partner (t.ex. en pilsk lärarinna med fallenhet för unga pojkar) kan du skapa nya karaktärer innan lvl 15.

Klassas dock som exploiting och är inte direkt accepterat.