Gör ljud när du pwnar?

Permalänk
Medlem

jag brukar säga typ..
haha
eller
yay

varken mer eller mindre.
Inte "BOOOM!! HEADSHOT!" iallfall

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Jag brukar låta som en murloc

xD

Permalänk

Jag brukar ställa mig upp och göra en segerdans runt min kompis om jag vinner mot honnom i RTS spel när vi spelar LAN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av quDos
Är ni seriösa med att ni säger tuffa saker rätt ut om det går bra i ett datorspel? OMG isf! Kanske kan vara läga att stänga av burken en stund då och ta en rejäl nypa frisk luft...

HAHA i varje swec tråd finns det dom här som bara är här för att förolämpa folk."skaffa er ett liv" osv osv.

vad vill ni?

Ont:jag brukar också hålla tyst, brukar tänka "ojoj" eller "fan va snyggt" nåt i den stilen

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pejN
HAHA i varje swec tråd finns det dom här som bara är här för att förolämpa folk."skaffa er ett liv" osv osv.

vad vill ni?

Ont:jag brukar också hålla tyst, brukar tänka "ojoj" eller "fan va snyggt" nåt i den stilen

Håller med, fattar inte varför dom skall lägga sig i ens liv, jag menar vill dom ha sin friska luft eller vad fan dom nu pratar om, då får dom väl ha det, men kom inte och säg till andra att göra samma sak, för det är upp till var och en.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

Instämmer.. Brukar ofta tänka att - fan vad folk orkar gnälla -, klart sweclockers får en dålig feelis när ingen tillåts vara glad så att säga. Ok, problemet är ju inte så härligt enkelpipigt. Men jag tycker det är moderatorernas jobba att hålla ordning och rätt folk på forumen. Jag menar nu absolut inte att de missköter sig.
Jag har funderat ibland vad man skulle kunna göra för att höjja standarden på snacket i forumet. En åldersgräns på tex 14 år skulle kunna införas, dessutom ska ingen vara berättigad att skriva i trådar förrän man varit medlem i tex ½ år, skapa trådar efter 1år. Och så skulle man tex kunna test införa ÖÄ igen genom att endast personer som varit registrerade över 1 år kan se eller skriva i den och 1½ år som gräns för trådskapande.
Detta kanske nu gick lite OT men jag kan känta att detta kanske borde tas upp en längre tid nu.
Ifall detta smått nazistiska system införs eller liknande skulle folk ha mera respekt för de äldre och därmed visare personerna. Kanske detta då också skulle påverka mängden av spydiga kommentarer i en positiv riktning.

På detta sätt skulle man få mera dedikerade och "skickliga" dator entusiaster. När man snackar dator är det inte kvantiten av kommentarer och inlägg som räknas, däremot är kvaliten en aning viktigare

Visa signatur

DN1D

Permalänk

Hej bullen!

Vi har ett problem, vi måste skrika av njutninng varje gång vi sätter ett s.k. Headshot i vårt favoritspel Counter-Strike. Dessa obscena ljud har nu lett till att vår fastighetsvärdar hotar med att vräka oss.
Vad skall vi göra?

Är det några andra med liknande problem?

Snälla bullen, hjälp oss!

/Spelforumet på Sweclockers.

Permalänk

typ: PWANED OF A KANTRASTREJk GUY, OHNOENS The FJARTIZZZZzzz nAOOOOOBS IS EAGDA. HOHOHO *segerdans*

och detta avslutar jag med en 10minuter lång segerdans.

lite jobbigt om man pawnar någon hela tiden och får göra om samma sak om och om igen

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Hej bullen

några i vårt umgänge klagar på minsta lilla, så fort man säger något kommer det någon med en "skaffa dig ett liv" kommentar eller liknande nedvärderande kommentarer. vad kan man göra åt dessa gossar? det är ju helt klart ett tecken på osäkerhet, dom kan inte vara kaxiga/balla i verkliga livet så då måste dom ta ut det på datorentusiaster på diverse forum.

snälla hjälp oss bullen.

/spelforumet på swec, problem nr2.

Visa signatur

[Citera]

Permalänk

Hård. Kall. Och jag ler ALDRIG från min tron.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

Re: Re: Gör ljud när du pwnar?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Castor
Den dag jag 'pwnar' någon eller 'när jag får en fin entangle på någons hero' stänger jag av datorn och går ut och umgås med folk.

Synd att du inte "pwnar" någon, då.

Jag gör nog inga ljud.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av quDos
Är ni seriösa med att ni säger tuffa saker rätt ut om det går bra i ett datorspel? OMG isf! Kanske kan vara läga att stänga av burken en stund då och ta en rejäl nypa frisk luft...

Ja, vi går ut och spelar fotboll och gör mål och vad gör man då? (jag menar inte att man springer runt och gör målgester)

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem

Jag brukar säga: Haha sug på den din noob!
Eller så blir de ett rått skratt: HAHAHAHAHAHAHAHA

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

HOOAH!

Visa signatur

Ave!

Permalänk

Re: Re: Re: Re: Re: Gör ljud när du pwnar?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
(fick det iofs från en annan tråd, men jo lite nördigt är det. Men man får ju ta det med lite humor)

Hehe okej, blev nästan lite rädd där.

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Medlem

"YEAH PII DABBELJUO ENNN!!!!! GOING MAD!! MOOOOOOHOHO"

Permalänk
Permalänk
Medlem

YYYYYYYYYYYOSH!

Visa signatur

Ave!

Permalänk
Medlem

Jag säger inte pwnar...

Permalänk
Medlem

Jag brukar läsa tjugoförsta versen ur Andra Mosebok (Exodus), 37 Kapitlet

21. En kula sattes under det första armparet som utgick från
ljusstaken, i ett stycke med den, och en kula under det andra
armparet som utgick från ljusstaken, i ett stycke med den, och
en kula under det tredje armparet som utgick från ljusstaken, i
ett stycke med den: alltså under de sex armar som utgingo från
den.

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem

jag sitter helt tyst på min tron av guld.

ibland brukar jag dock få för mig att skrika cut the ciggares men inte ofta

Permalänk
Medlem

Om jag gör nått snyggt så försöker jag hålla minen när mina kompisar kollar på mig men det går sällan utan att det kommer ett litet flin

Permalänk
Medlem

ja håller oftast tyst men ibland när ja lyckas ta någon som dödat mig x antal gånger kan d hända att ja säger saker som ''känn dig våldtagen''. men d händer sällan.

Visa signatur

va snackar du om? Alla vet att restroom betyder chillrum- Marcus Aka Mackan,Orochimarcus,McQuest,Spacef*g.Marcus Von Basten,Whitethrash och Sir tallunkens