Lite info från er med Aspire 5021WLMI..

Permalänk
Medlem

Lite info från er med Aspire 5021WLMI..

HEj!
jag har en kompis som säger att han ite kan uppdatera drivrutinerna till sitt grafikkort, han har ioförsig inte just Aspire 5021WLMI men han har en Aspire 5000-någonting (han vet inte själv).

jag vill veta om det är så att ni inte heller har kunna uppdatera era drivrutiner till grafikkortet (ATi Radeon X700). för om inte ni kan det heller så är det tyvärr ingen dator som jag kommer att gilla..

tack på förhand
Rickard

Ps. jag vet inte om det står ngt om detta i den långa tråden på 60+ sidor för jag har inte orkat sitta uppe flera timmar och läsa igenom hela tråden.

Visa signatur

Emmy Rossum Is The Goddess Of Music

Permalänk

är antagligen 5024wlmi , googla fram drivisar

Permalänk
Medlem

skulle du kunna vara snäll och ta om det där... jag förstod inte riktigt vad du menade...

Visa signatur

Emmy Rossum Is The Goddess Of Music

Permalänk
Medlem

Och exakt vad för fel är det på orginaldrivrutinerna då?

Nu råkar det vara så att det inte är samma drivrutiner till mobility radeon som till vanliga radeon. Finns till både och på www.ati.com .

Permalänk
Medlem

Det finns drivrutiner

Vill bara säga att de som kommer med CD'n eller tillhandhålls på acers hemsida fungerar bra. Extern skärm buggar men... det finns beta catalyst drivrutiner som är till för ett antal märken i usa. DVS inte för alla Bärbara datorer med ati grafik. Därför har ati ett program på 1mb som först kollar upp om din dator är kompatiabel () meddrivrutinen (egentligen fungerar den) men dom testar den just nu bara på 4 märken. Om den är överens så får man ladda hem drivrutinen och installera den. Det finns en länk och om du verkligen är i behov av den kan jag lägga upp den på www.acer5020.info.se .. ska bara maila innehavaren. Är i england nu. Kmr tillbaka till sverige den 30e och kommer då fixa grejerna.

Visa signatur

Vadå dega?

Permalänk
Medlem

ahaja... men då är nog detta en dator för mig...

tack för hjälpen..

btw... leffex... jag gillar din sida... jag har läst den tidigare och den svarade på många av mina frågor...

Visa signatur

Emmy Rossum Is The Goddess Of Music

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Azur
ahaja... men då är nog detta en dator för mig...

tack för hjälpen..

btw... leffex... jag gillar din sida... jag har läst den tidigare och den svarade på många av mina frågor...

Nja, det är DrDrums hemsida.

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kicken
Nja, det är DrDrums hemsida.

Ja det är kul att min hemsida är uppskattad Snart kanske man spräcker den stora barriären 1000 besökare.. Trodde aldrig den skulle vara så populär.

Visa signatur

Bärbar Acer Aspire 5021WLMi 1.25 GB Minne (Infineon 1Gb & Orginal 256 MB)
Hjälp min sida att bli ännu mer utökad, klicka på annonserna. http://www.acer5020.info.se