cs - colten - HJÄLP TACK! !!!

Permalänk
Medlem

cs - colten - HJÄLP TACK! !!!

Hej!

I går när jag skulle spela cs på gg AMXX Test server så körde jag med colten(med silencer på såklart ) o det är precis som fps dropp när jag skjuter med det(altså spayar) skotten avfyras långsammare och det hackar när man skjuter OBS! detta är endast med ljuddämparen på och jag har max_fps 101 inslaget o i själva verket har jag max fps när jag sprayar så det känns bara som fps dropp! så jag trötnar på att lira för man kan inte ha colt vad kan detta vara för det har inte varit innan!
Jag har testat:ny config,nya rates,nya grafik inställningar och inget hjälper :'(

Permalänk

Installera om kanske?

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

har redan testat!

Permalänk
Medlem

Är detta gamla cs eller nya, fräscha och uppdaterade cs:s?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem

ge upp cs

Permalänk
Medlem

cs 1.6 o jag tänker inte ge up cs!! plz omg jag ställde en fråga jag bad inte om andra åsikter

Permalänk
Medlem

Okej, detta är första gången jag skriver i en tråd skapat av en person under 13 år.

Håll käften.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TixI
cs 1.6 o jag tänker inte ge up cs!! plz omg jag ställde en fråga jag bad inte om andra åsikter

Om mar tar sig tid att "renskriva" sina inlägg innan man skickar dem på detta forumet blir det mycket trevligare atmosfär på forumet.

"cs!! plz omg" är ytterligare exempel på omogna cs-spelare (Inte bara cs spelare, men majoriteten av dem är det

Sen tror jag att du får bättre hjälp på fragbite, där du har dina jämlikar.

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk
Medlem

Om du skriver seriöst utan töntiga förkortningar så blir du tagen seriöst. Vad har du för hårdvara osv.. ? om du inte kan spela cs ordentligt så börjar det bli dags för en uppgradering.

Visa signatur

Obs: Ny burk sedan länge. Orkar säkert uppdatera signaturen en vacker dag.

AMD Athlon 64 3200+ @ 2,35GHz | Sparkle Geforce 6800GT @ 427/1160Mhz | 2x512Mb pc3200 400MHz
3dMark 01: 25566p | 3dMark 03: 13653p | 3dMark 05: 6036p | AquaMark3: 73,048p | SuperPI: 36s

Permalänk
Hedersmedlem

Vi tar det med bilder istället...

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||