Americas Army - No user record

Permalänk
Medlem

Americas Army - No user record

Hej,

Sitter här och försöker ta mig igenom Americas Army-träningen. Börjar dessvärre bli aningen frustrerad efter sisådär 10gånger av första testet och varje gång så vill den inte spara då de står "Error: no user record". Någon som har en idé vad felet ligger? Har även bett en kompis prova. Men samma problem dök på hennes dator. Så det borde ju vara något med mitt account. Har även provat att skapa ett nytt account. Haft samma problem i snart en vecka nu.

Tack på förhand!

/Kristian

Visa signatur

:)

Permalänk

men ta och kör in ett account på din tjejs dator och testa det sen?

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus
men ta och kör in ett account på din tjejs dator och testa det sen?

Provade även det. Men skumt nog nu så börja det funka utan att jag gjorde något. Läst runt och vissa snackar om att det skulle vara authproblem, men konstigt isådanafall att det skulle hållt i sig i en vecka. =/ Jaja problemet är ur världen. Tack ändå!

Visa signatur

:)

Permalänk

Aha ok.. Va bra att det fixade sig.

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk

Ett till tips. När du kommer till träningen där man ska rensa rum så kan det hända att du fastnar. Du skjuter men pappersgubbarna dör inte. Detta är en bugg och du måste patcha.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."