Diablo 2 hellfire torch

Permalänk
Medlem

Diablo 2 hellfire torch

Hej jag har hört talas om hellfire på diablo 2 ett ställe där man kan få en så kalad hell torch.
Vet du någon sida där det står mer om det eller kan du öppna den åt mig isåfall adda mig på diablo 2 sabotage(david)

Visa signatur

Don Vito 4 ever!

Permalänk
Medlem

www.d2event.net så står allt som du behöver veta för att komma dit.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

är inte det act 4 där när man går ner till lava vägarna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
är inte det act 4 där när man går ner till lava vägarna

du tänker nog på hellforge

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

skaffa 3 nyklar döda countess, summoner, niltak i hell tills du hittat alla ca 1/34 chans att hitta en nykel när du dödar dom.
sen så cubar du alla. då öppnas en portal till en boss, det finns 3 olika portaler som leder till 3 olika bossar det är slumpmässigt vilken som öppnas sen dödar du bossen tills du får alla "delar"av bossarna dom cubar du så öppnas ytteligare en portal till till diablo, meph och baal som alla är kuk svåra, en gudalik smiter och en summancer är rekomenderat, även de små bossarna kräver en smitter eller zealer med life tap (draculs grasp). dödar du dom rammlar hell troch ut ur deras ficka

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Går detta bara på realm ?
Eller kan man köra det på single/lan med ?

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk

Bara på realm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
skaffa 3 nyklar döda countess, summoner, niltak i hell tills du hittat alla ca 1/34 chans att hitta en nykel när du dödar dom.
sen så cubar du alla. då öppnas en portal till en boss, det finns 3 olika portaler som leder till 3 olika bossar det är slumpmässigt vilken som öppnas sen dödar du bossen tills du får alla "delar"av bossarna dom cubar du så öppnas ytteligare en portal till till diablo, meph och baal som alla är kuk svåra, en gudalik smiter och en summancer är rekomenderat, även de små bossarna kräver en smitter eller zealer med life tap (draculs grasp). dödar du dom rammlar hell troch ut ur deras ficka

Jävlar, det där låter extremt. Skojar du med oss, eller är det verkligen så?

Permalänk
Medlem

Det stämmer faktiskt.. lite extremt jao.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

jag orkade aldrig testa utmana de där bossarna. Men är det bara kroppsdelarna samt hellfire torch dem tappar eller kan dem droppa andra bra saker?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snorfisk
jag orkade aldrig testa utmana de där bossarna. Men är det bara kroppsdelarna samt hellfire torch dem tappar eller kan dem droppa andra bra saker?

1 Key of Terror + 1 Key of Hate + 1 Key of Destruction i Cube = Portal till Uberduriel

Sen nästa gång

1 Key of Terror + 1 Key of Hate + 1 Key of Destruction i Cube = Portal till Uberizual (svår som attans)

nästa gång:

1 Key of Terror + 1 Key of Hate + 1 Key of Destruction i Cube = Portal till Uberandariel, lilith.

Du får Baals eye av duriel, mephistos brain av izual och diablos horn av lilith.

tar du dessa tre i cuben, öppnas en portal till Uber Treistram, där du får möta: Uber mephisto, Uber Baal och Uber Diablo samtidigt, uber diablo droppar en Hellfire torch.

Där!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Det är den sista uber bossen man dödar som droppar Hellfire torch.

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

vad pratar ni om för spel vanliga d2 ? eller d2 lod eller inget av dom

Permalänk
Avstängd

Hellfire Torch:

Låter lite halvbra. Kan man fylla hela inventoryn med sådana? Det borde ju ge en bra boost för gubben.

Permalänk
Medlem

nope tyvär kan man bara ha en Torch/char

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk

Endast 1 Torch / Char.

Permalänk
Medlem

jaha från 1.11 jag la ner tidigt 1.10 haha kanske därför jag inte fattar nått..

Permalänk
Medlem

Det hela är överskattat, det är inte så megaultimatsuperduperrofllamo-svårt.
Jag och några polare fixade hela biffen på några minuter. Det är inte fierstorm som druid har som man har 15% att göra, utan det är Diablos. Japp, den stora. Oftast laggar spelet sönder när det kommer en zealer/strafer med en hellfire :/

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

det e ganska svårt om man bara tex är 2-3 st men näst intill omöjligt om man är ensam

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

jag har alla organ för trade i NLSC

Permalänk
Medlem

har en 1 to shape shifting skill charm . /w *myrus

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.