spelprestationen du ljög om

Permalänk
Medlem

hum... nä, kan inte komma på något, men jag har säkert ljugit ngn gång när jag var liten...
däremot skröt jag jättemycket om att jag var sååå bra på c&c generals (hade bara kört singelplayer), men när det blev upp till bevis fick jag storstryk

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

jag ljuger aldrig

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
har det slagit dig att han kanske fakenickade.

Tror inte det va, Heaton är så het så han har Copyright på sitt namn. Dryga böter för den som använder hans namn. Plus han kan få vilken tjej han vill.

Jag ljög om att jag klarade red alert på hard genom att endast bygga gubbar.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Tror inte det va, Heaton är så het så han har Copyright på sitt namn. Dryga böter för den som använder hans namn. Plus han kan få vilken tjej han vill.

På krogen:

Hej, det är jag som är heaton. jag är bäst på cs. vill du följa med mig hem?

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem

Själv har jag sakt att jag har ägt hela NiP Clanen på en Public server

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy
På krogen:

Hej, det är jag som är heaton. jag är bäst på cs. vill du följa med mig hem?

Hahaha den här tråden var skön.

Permalänk
Medlem

men sanningen är ju som ett gummiband, att tänja är ok, det e först när det går av som man ljugit

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thecreep
Själv har jag sakt att jag har ägt hela NiP Clanen på en Public server

He he saker man ångrar man ljuger om.

Sagt att jag varvat Metroid till nes fast jag egentligen inte alls lyckats spela särskilt långt. Hade ju suttit med en polare som varvat det å då kändes det som att jag också gjort det.

Visa signatur

Aorus X7 Pro V3 17,3" Full HD i7-4870HQ / 16GB / 1TB+2x256GB SSD / GTX 970M 3GB SLI / Win8.1

Laptop: ASUS ZENBOOK UX32VD CI5 1.7 4GB/500 + 24 SSD GT620M 13.3" W7HP

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig fattat riktigt varför man ska ljuga om prestationer i spel och sånt. Nån som kan förklara?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Klart att man kan spela mot den riktiga Heaton.. Har själv gjort det och fått ihjäl han några gånger. Det var under en turnering på Norrhack.

Ljugit om; hum, svårt att säga, måste vari när man var liten. känns inte som
att man imponerar allt för mycket om man ljuger om spelprestationer.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Avstängd

jag behöver inte ljuga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy
På krogen:

Hej, det är jag som är heaton. jag är bäst på cs. vill du följa med mig hem?

Ah eller,......Vill du följa med mig hem, jag är röret, och du elementet...så ska jag..öh...få din Heat- On....öh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BadElvis
Ah eller,......Vill du följa med mig hem, jag är röret, och du elementet...så ska jag..öh...få din Heat- On....öh.

Trådens mognads/rolig nivå störtades ner...

Nää har aldrig spel ljugit.. varför skulle jag? jag e ju bäst!

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tuffING
Trådens mognads/rolig nivå störtades ner...

Nää har aldrig spel ljugit.. varför skulle jag? jag e ju bäst!

Ah du håller ju uppe "mognad och humor" med "jag e ju bäst". HOHO.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Jag har aldrig fattat riktigt varför man ska ljuga om prestationer i spel och sånt. Nån som kan förklara?

när man är liten så vill man ju inerst inne vara bäst och försöka imponera på sina vänner,du vet det där "min pappa är bättre än din pappa" sättet....alla har vi varigt i den åldern(eller vissa kanske fortfarande är).
när en kompis sa till mej att han hade klarat det och det spelet,då ville man ju inte vara sämre så man kontrade med en överdriven lögn.
men det var när man var liten.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FusionStar
Att jag klarade Ikari Warriors utan att skriva in "ABBA" nån gång

haha, vad besviken jag blev när jag kom till sista bossen och ABBA inte fungerade!

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Hmmm... oj, det finns nog vääääldigt mycket.

- Att jag vann över en snubbe som hette DLC (han skulle få heaton att verka som en nolla ) i WoT på en lan, jag ledde över honom hela matchen men han vann med en kill tillslut.

- Att jag klarat sista banan i BroodWar utan fusk. Har jag inte. Måste nog försöka igen.

- Att jag klarat alla mina Sonicspel... jag klarade aldrig något...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

En gång var det en turnering i Quake 3 i krokarna. Jag drog dit, satte mig ner och ägde upp alla. Jag regerade totalt, och vann hela tiden (utom en gång där jag hoppade in i spelet halvvägs igenom, och en annan nådde maxfrag före mig. Men jag var strax efter. ).

Efteråt sa jag att jag aldrig hade spelat Q3 innan, och det var iofs half-sant. Jag hade bara spelat demot ett par gånger.

Permalänk

En gång ljög jag om att jag pwnade n00bs på cs.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BadElvis
Ah du håller ju uppe "mognad och humor" med "jag e ju bäst". HOHO.

Du kanske missa tänk igenom vad det kan betyda i det sammahanget ja skrev

Visa signatur

Stationär: Ubuntu GB DQ6 P35 | Q6600 | 4GB ram Corsair 2*2gb 800mhz (3.5gb) |1tb SATA + 500gb SATA + 250gb SATA | Sparkle 9800gt Passiv
Laptop: Lenovo 3000 v200 | Ubuntu |

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fisksnor
men sanningen är ju som ett gummiband, att tänja är ok, det e först när det går av som man ljugit

Jo men hej, det var det sämsta jag hört

LIAR!

Permalänk
Avstängd

Vetefan om jag har ljugit om någon spelarprestation. Men när man var liten hävdade massa polare att de hade varvat Mario Bros 12 gånger i rad och då först då fick man se något det riktiga slutet: Prinsessan hånglade upp Mario.

Nu har jag ju inte klarat Mario 12 ggr i rad, men med lite distans till det hela så verkar det inte så troligt.

Permalänk
Medlem

Re: Re: spelprestationen du ljög om

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MandrillHaren
Är det bara jag som tycker att det är lätt att hoppa över flaggstången? Brukar göra det på första banan.

Du har missuppfattat tråden, man skulle avslöja sina lögner, inte hitta på nya

Permalänk
Medlem

hahah skönaste tråden lätt!!!

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk

Re: Re: Re: spelprestationen du ljög om

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sladder
Du har missuppfattat tråden, man skulle avslöja sina lögner, inte hitta på nya

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

Att jag inte blev slagen av en tjej/kvinna i UT...

tyvärr fragga hon mig så att jag nästan grät

Ni som glor på "vuxenfilmer" kanske kan ana vem det är... carrera

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Att jag ägde min kusins flickvän så jävla hårt i WC3 (Det var coolt för hon har varit med i porrilmer)
Det var liiiite mer tvärt om.. Jag fattade inget innan hon förstörde min stad och utrotade mina oskyldiga whisps

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Att jag klarat Rygar, vilket för övrigt är världens svåraste spel till NES

Svåraste spelet någonsin skulle jag vilja säga.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Vet att jag har dratt till med nån lögn nån gång, men jag kommer inte på någon just nu.
Kanske kommer på sen

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Moderator
Testpilot

Haha vilken tråd.

Du har nog lyckats få lite folk att ljuga till det igen.

Har hört mycket om det där med att hoppa över flaggstången i SMB1. Vad jag har hört så är det en bugg. Men visst om någon kan filma sekvensen och lägga upp här så tror jag på det.

Göb.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt