Permalänk
Medlem

Serious Sam 2

Vilken stil, Serious Sam 2 skulle släppas idag. Men dom har fått för sig att inte släppa det förens på onsdag nästa vecka. Jag som hade beställt både F.E.A.R och SS2 för att kunna köra SS2 under helgen som tidsfördriv tills F.E.A.R kommer. Nu kommer ju SS2 få ligga och samla damm ett tag eftersom det kommer dagen efter F.E.A.R Frågan är ju då varför dom väntar tills nästa vecka när det redan verkar vara ute i det där lilla landet i väst? :/

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

säkert bara för att retas:(

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk
Medlem

mm, men vafan. Fick det ju för 240:- så det är bara att vänta

Permalänk
Medlem

Det har väl antagligen blivit försenat på väg till vissa butiker i sverige eller norden så då får ingen annan sälja heller.
Dom väntar inte utan anledning.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Jo, det finns säkert någon vettig anledning till det. Men man får väl se det positivt, det släpps ju på min födelsedag. Och om jag inte minns helt fel så är det flera bra spel som har släppts på just den dagen

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

serious sam the second encounter är väll ganska gammalt så jag måste ha missat nåt. Vad är serious sam 2?

Visa signatur

In murphy we trust, his law never fails.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aendy
serious sam the second encounter är väll ganska gammalt så jag måste ha missat nåt. Vad är serious sam 2?

Det är precis vad du säger, Det är Serious Sam 2.
Uppföljaren till 1an och second encounter.

Permalänk
Avstängd

Re: Serious Sam 2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Steffe
Jag som hade beställt både F.E.A.R och SS2 för att kunna köra SS2 under helgen som tidsfördriv tills F.E.A.R kommer.

Kan du inte testa något extremt som att umgås med polare i helgen istället?

Permalänk
Medlem

jag har fått för mig att second encounter är ss2, men så är det alltså inte. Tack för info.

Visa signatur

In murphy we trust, his law never fails.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Serious Sam 2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sim
Kan du inte testa något extremt som att umgås med polare i helgen istället?

Tack för den snytingen... Klart jag umgås med kompisarna också, men inte 24h om dygnet

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

dom har hummor:)

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk

Re: Re: Serious Sam 2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerial
mm, men vafan. Fick det ju för 240:- så det är bara att vänta

Nannana, 209 kronor.
Är inte speciellt intresserad av titeln, men jag vill köpa det för att de inte är som alla andra dryga utgivare och säljer för 450...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sim

Kan du inte testa något extremt som att umgås med polare i helgen istället?

Ja, testa det du. Då kanske vi får en helg fri av dryga kommentarer

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakan86
dom har hummor:)
http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/ssms.jpg

du har wärsch

Permalänk
Medlem

Spelade spelet igår, mycket skjutande var det.

Permalänk
Hedersmedlem

Kanske inte det mest avancerade spelet men jävligt bra av dom att ge ut det för ~220. Bara det borde ge en hel del fler sålda spel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zie
Kanske inte det mest avancerade spelet men jävligt bra av dom att ge ut det för ~220. Bara det borde ge en hel del fler sålda spel.

Som sagt, jag köper det bara för jag vill stöda företaget som ger ut spel till ett rimligt pris.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Serious Sam 2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Nannana, 209 kronor.

Om man bor i sthlm ja!
Vi andra bönder får leva med frakt. =/

Permalänk
Medlem

Serious sam (1) är delad i 3 delar. Det skulle vara en trilogi med The First Encounter, The Second Encounter och The Next Encounter. Tvåan är fortsättningen till dom. Varför the next encounter aldrig kom till PC utan istället för PS2 och Gamecube är en stor fråga...

SS2 Kostar 195kr på Megastore, 224kr inkl frakt.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363