Xbox360 Premium eller standard?

Permalänk

Xbox360 Premium eller standard?

Hei!

Undrar om Xbox360 Premium paketet verkligen är värt 1000:- mer än det vanliga standard paketet. Funderar på att boka en, men tycker att 3995:- är lite väl mycket pengar. Är hårddisken så bra att ha?

Ha det!

Permalänk
Medlem

Ska jag vara ärlig så är det bara dumt att inte köpa Premium. Med hårddisken kan du spela Xbox spel, du kan göra egna soundtracks till spelen, du kan lägga in bilder på dig själv på Live, Du kan ladda ner demos, patchar och arcade spel. Du får med en trådlös kontroll som du kan imponera på kompisarna med. Du får med en kontroll för DVD-spelaren, Du får med ett headset och dessutom får du med en månads medlemskap på Live Gold...

Köp Premium, det gör jag

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Jag kmmer köpa premium för om man ska köpa alt separat och ett standard så kommer det att kosta mkt mer än 4000. Men det är vär bara Live silver med om jag inte minnsfel eller har dom blivit ännu generösare?

Visa signatur

System:
Hemmabyggt trächassi DFI Lanparty Ultra-D SLI moddat AMD 3700+ @ 2.55 GHz 24/7 San Diego, nvidia Geforce 6800GS PCI-e. 2x512 Twinmos Speedpremium BH-5 RAM 200 Gb samsung pata

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Ska jag vara ärlig så är det bara dumt att inte köpa Premium. Med hårddisken kan du spela Xbox spel, du kan göra egna soundtracks till spelen, du kan lägga in bilder på dig själv på Live, Du kan ladda ner demos, patchar och arcade spel. Du får med en trådlös kontroll som du kan imponera på kompisarna med. Du får med en kontroll för DVD-spelaren, Du får med ett headset och dessutom får du med en månads medlemskap på Live Gold...

Köp Premium, det gör jag

Och om man köper Core System måste man ju köpa ett minneskort för 300kr och då skijler ju bara ~600kr.

Permalänk

hmm, Premium blir det. Inget snack om saken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dagoth-ur
Jag kmmer köpa premium för om man ska köpa alt separat och ett standard så kommer det att kosta mkt mer än 4000. Men det är vär bara Live silver med om jag inte minnsfel eller har dom blivit ännu generösare?

Man får en månads medlemskap på Gold, för att låta konsumenterna testa vet du Dessutom har jag hört rykten om att Gold ska gå att spela gratis på helgerna, men jag har inga källor så det är nog bara rykten...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Oops, borde ha skrivit i den existerande 360 tråden.... sorry.

Permalänk
Avstängd

tardpack ftw!!

Permalänk
Avstängd

ja, nått annat än premium går inte ...

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Undrar om Xbox360 Premium paketet verkligen är värt 1000:- mer än det vanliga standard paketet.

Ja det är det.