Snubbe börjar lipa efter att ha spelat Doom 3

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Juno Reactor
http://www.rapidshare.de/

50 MB filesize max
12 Gigabit up/down

Funkar ganska smidigt.

Just den filen som efterlystes "Mesh does Doom - vid4 - in the dark.wmv" tar 75 meg. =/

Permalänk

Ofta man börjar lipa av ett spel. Särskilt om man är vuxen, ok att man kan bli skraj men det börjar man inte gråta för.

Visa signatur

a64 3500+ 1gig RAM corsair (2x512 dualch.) dfi infinity mobo. gainward 6800U pcie

Permalänk
Medlem

Jag lipade också första gången jag spelade Doom3, därför att det fanns ingenting i spelet som påminde om Doom/Doom 2, bara färglösa monster i kolsvarta salar. Bössan var det heller inget tryck i. Så synd att de designade om spelet totalt, bara i syfte att göra det skrämmande.

Doom 3 kunde lika gärna ha haft en annan titel.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Någon som spelat Vampire - The Masquerade: Bloodlines? Jag tycker iallafall att det övergivna hotellet i det spelet var jääävligt läskigt! Riktigt välgjort, och man satt på alerten hela tiden.

Det enda jag klagar på hos Doom 3 är att det är lite väl lätt. Ska spela igenom på Hard nästa gång, se ifall det blir någon skillnad. Jävligt bra spel iallafall.

Permalänk
Medlem

alltså hotellet var kasst. . för man visste ju typ att man var ODÖDLIG

så sprang bara rakt igenom skiten när krukor bara flög

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
alltså hotellet var kasst. . för man visste ju typ att man var ODÖDLIG

så sprang bara rakt igenom skiten när krukor bara flög

Jag dog en gång pga krukorna. :/

Permalänk
Medlem

HAHA jag har aldrig garvat så mkt åt nån som spelar.. inkluderar mig och polarn som satt o spela doom3¨över en natt..

att man va halvt dragen gjorde inte saken bättre men vi klara spelet:P

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
alltså hotellet var kasst. . för man visste ju typ att man var ODÖDLIG

så sprang bara rakt igenom skiten när krukor bara flög

Krukorna och tavlorna gjorde faktiskt jävligt mycket skada om man blev träffad.