Permalänk
Medlem

COM)-fil till mp3?

Hej, visste inte vart jag skulle posta min fråga så jag postade den här. Hoppas att det går bra bara.

Har ett problem. Det är så att jag har datafiler i mp3 formatet COM)-fil. Nu vill jag göra dom till vanliga mp3 filer och jag undrar hur man gör det? Måste man ha nåt speciellt programm eller nåt liknande?

Väldigt tacksam för svar!

Mvh/Alex

Permalänk
Medlem

"COM)-fil"?
Nu får du nog tyvärr förtydliga situationen lite. Har filerna .COM) som filändelse eller vad menar du? För om så är fallet så låter det som att filändelsen på filen/erna är felaktig(a).

Visa signatur

Also found as @piteball@mastodon.rockhost.se

Permalänk
Geeks
SweClockers

Antar att du leker i Windows.

*Flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Det är så att jag ladda hem (lagligt) några låtar från en hemsida. För att lyssna på låtarna så var man tvungen att använda winrar vilket jag gjorde sen blev låtarna i COM)- format. Jag vill få dom i vanligt mp3 format nu så att jag kan lyssna på dom i itunes också. Måste ju finnas nåt programm eller liknande?

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

går de inte bara skriva .mp3 efter lr välja öppna med "använd alltid deta programet för dessa filer lr nått.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE