Permalänk
Medlem

World of warcraft Till DHw

oki hade ett chassi som inetvar tänkt att presentera förrän på DH men kunde inte låta bli .. ett tack till Colorcase.se som sponsrat med ett silverstone TJ05..

skall blir ett graverat world of warcraft chassi och har gjort ena sidan lite halft och enbart grovgraverat ...

men men så här ser det ut till å början med..

högersida, lite pappermed motiv som blir mer och mer södertrasat ju mer man pillar..

lite mer sönder ..

och där börjar det likna nåt men enbart lite grovt så ni får ursäkta den taskiga bilden..

kommer mer..

Permalänk

snyggt..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

kommer en horde sida också?
FOR THE HORDE!

Visa signatur

WS: AMD Opteron 144 - Asrock 939dual - 1,5GB RAM - 80Gb - ATi X800GT 256mb - Antec Trueblue 480w - Antec SLK3000B
Server: AMD Athlon XP 2500+ - MSI KT4 Ultra - 1.5GB DDR RAM - 80+80gb i Raid 0 - Win2003

Permalänk
Medlem

wow de var en rätt snygg gravyr.. ska du gravera mer på fronten och högersidan av chassit? hade kanske varit coolt med lite gravyr på toppen av chassit också!

Permalänk
Medlem

Ass snygg!

ALLIANCE PWNS UR AZZ!

Permalänk
Medlem

fronten , toppen, andra sidan skall göras med.. så det kommer måste detaljera och få denna sida att skina först

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt GoTaLL, som vanligt

Visa signatur

iMac 27"

Permalänk
Medlem

Snyggt, själv gillar jag inte WoW, men det ser bra ut iaf

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Det är sånt här som får en att återvända till SweClockers.. Inte gamla rostiga lådor.. Snyggt gjort GoTaLL..

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

rätt fett chassi! dock så hade det inte avrit fel med HORDE sidan som sagt

Har alltid undrat om någon skulle kunna göra en Zergling (från StarCraft) på ett chassi. Har aldrig sett ngt StarCraft modd alls. Om någon har så länka gärna till mig.

GoTall fixa en Zergling till mig om du känner di sysslolös ngn gång.

Permalänk
Medlem

Alliance får fan alltid pisk av horde!

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

oki liten update efter mycke gnuggande med detaljer på gubben

Permalänk
Medlem

mäkta läcker

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk

riktigt snyggt

Permalänk
Medlem

rätt nöjd faktiskt ska köra lite detaljer mer imorgon sen är det dags för andra sidan..

Permalänk

lite noob när det gäller just gravyr, men det jag undrar är hur man överför motivet från pappret till plåten? När man graverar t.ex. plexi så förstår jag att man kan fästa bilden på undersidan eller rita av den osv, men hur gör man på icke genomskinliga material? Graverar man rakt på pappret?

Permalänk
Avstängd

själv ritar jag av det på plåten med blyerts, tycker jag är enklast

Permalänk

Jag tejpar pappret med motivet på ytan där det ska graveras, sen graverar jag igenom pappret.

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk

snyggt.....men horde for teh win

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Mycket bra gjort!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jota_ernst
Jag tejpar pappret med motivet på ytan där det ska graveras, sen graverar jag igenom pappret.

Gjorde likadant när jag graverade fronten på ett Tsunami, funkade klockrent. Snygg gravyr.

Permalänk
Medlem

oki började lite på andra sidann

Horde sidan... borde göra någon nöjd

efter ett tags nötande genom pappret

och enbart grovt ännu och mycke kvar..

Permalänk

Ser väldigt bra ut. Nu när du ändå håller på och graverar, skulle du inte kunna sätta upp en kamera och spela in en liten filmsnutt när du graverar?

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

annars går det bra tt dyka förbi på DH och kolla

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
annars går det bra tt dyka förbi på DH och kolla

Pöh, det är ju 2 dagar 19 timmar och 32 minuter tills det öppnar.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Snyggt, men lite mer detaljrikt skägg på alliance gubben hade vart ett +

Permalänk

gravarar du genom pappret eller hur gör du?:)

Visa signatur

MSI K8N Neo platinum | AMD64 3000+ | Leadtek 6800le 16/1.6 | 200GB maxtor hdd | kingston 512 ddr pc3200
http://offtopic.tfv.se
Varför?http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=42139...

Permalänk
Medlem

ok liten update...

lite mer detaljerat..

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, tycker själv att horde-sidan blev bättre av de två

Visa signatur

Övriga Ämnen 4-ever
Hjälp till att bevara gammelskogen i Sverige
Reserverar för felstavning, felberäkningar, fel information och andra fel.