Uppdatera Inte Windows!

Permalänk
Medlem

Uppdatera Inte Windows!

Uppdatera inte den senaste uppdateringen av windows om ni sitter på en piratkopia ( som jag antar att alla gör )
Jag vet inte vad det är, men det lägger in en sorts spyware som kollar upp din kopia och skickar data till microsoft som kolla om det är en "äkta kopia" som dom ser det. Innan man får logga in så kommer det upp en stor ruta som säger att din windows kopia inte är äkta och att det här medelandet kommer att stå kvar här varje gång du startar datorn och efter att du har loggat in tills du köper en äkta kopia!, antaligen läre det komma något crack som tar bort detta program, men än så länge så finns det inte som de verkar om det är jävligt irriterande.
det här är vad jag antar, är inte helt hundra på att det är de. men det är mest troligt att det har med windows uppdateringen å göra. kom gärna med förslag om vad det kan vara och berätta om någon kommer på några lösningar. nu måste jag dra till skolan tjao!

Permalänk
Medlem

Köp det!

Permalänk
Gäst

Varför hör du inte efter hos Microsofts kundtjänst vad den nya WGA har för funktion.
Är dock mycket skeptiskt att Microsoft lägger in " spyware " i sina produkter.Det faller på deras rep, om du förstår.

Permalänk
Medlem

Skaffa linux eller köp dig en kopia av windows!

Visa signatur

Support: Klicka på Den Här Datorn i din översta vänstra hörn!
Kund: Från din eller min sida sett?

Permalänk

köp windows! eller om du är en snål pirat, avinstallera senaste uppdateringen så löser sig ditt problem..

Permalänk
Medlem

eftersom jag också är en snål pirat, så kan jag inoformera om att det inte går att avinstallera, iaf inte vad jag har upptäckt..

Visa signatur

Elda upp skiten så de rycker om den!!!!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

chocken

Ja, du var inte den enda som startade din dator utan att få felmeddelande i fromatet fs. Men det verkar bara vara lösa hot i luften, som någon sorts information att man sitter på en olaglig version. Jaha...sooo... det vet man väll om att man har

Home edition slutar ju fungera efter ett visst antal dagar, men något sådant verkar det ju inte vara tal om här. Hur som helst är detta mycket obehagligt och jag är tacksam att få höra av den som kommer på en lösning!

Permalänk
Medlem

*tråd låst* skäl överflödigt