Permalänk
Medlem

Hunters - WOW

Jag har nydligen tagit över en 60 hunter!
Skulle vilja ha lite tips både talent, pve, pvp etc. Det vore mkt kul om ni kunde vara lite hjälpsamma Det brukar ni vara men iaf ;P

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk

Levla upp en till 60 så lär du dig hur den funkar basic, sen kan du börja med mer avancerade delar som pvp...

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk

Steg 1: Lär dig spelet (spela från lvl 1-60)
Steg 2: Om du inte förstår hur du ska lägga talents efter det, spela pong eller nått

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk

21 marksmanship / 30 survival rekommenderar jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BattleAngel
Steg 1: Lär dig spelet (spela från lvl 1-60)
Steg 2: Om du inte förstår hur du ska lägga talents efter det, spela pong eller nått

Damn! Måste börja spela pong tror jag.. Har nog ändrar mina talent points en 5-6 gånger vid lvl 60

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zombit
Damn! Måste börja spela pong tror jag.. Har nog ändrar mina talent points en 5-6 gånger vid lvl 60

http://www.download.com/Pong/3000-2099_4-10141168.html?tag=ls...
Här har du, bara att tanka ner och börja spela.
Och glöm inte att avinstalera WoW och knäcka skivorna

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk

aaa vad säger du! knäcka wow skivorna??
varför varför?

de kommer ju utgöra perfekta underlägg till soffbordet

Permalänk
Medlem

om man knäcker dom i 2 delar så kommer ju soffbordet upp lite högre också ;> om man nu vill så

Permalänk
Inaktiv

Ska du spela pvp så kör 31/resten/0

Permalänk

Lånar tråden lite för en fråga om hunters.

Är det någon som vet om det går att se ranged crit chance på något sätt? Finns bara för melee i spellbook vad jag har hittat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axelander
Lånar tråden lite för en fråga om hunters.

Är det någon som vet om det går att se ranged crit chance på något sätt? Finns bara för melee i spellbook vad jag har hittat.

Um, tror det är samma.

Permalänk

Nej, för den står på ca 4% fast jag har satt +5% ranged crit i marksmanship-trädet. Sen är det väl typ 4% base också ^^

Permalänk
Medlem

Jag har en 60 mage jag lirat upp själv, men nu är det så att jag fått ta över en hunter,
Men det va mkt lättare en jag trodde Man äger i både pvp och pve ju!

Hunters ftw

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axelander
Lånar tråden lite för en fråga om hunters.

Är det någon som vet om det går att se ranged crit chance på något sätt? Finns bara för melee i spellbook vad jag har hittat.

Finns inte men om du tar ett melee vapen med samma skill som ditt range vapen och sen lägger till ev. talents så har du din crit på range.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axelander
Nej, för den står på ca 4% fast jag har satt +5% ranged crit i marksmanship-trädet. Sen är det väl typ 4% base också ^^

Det som står i spellbook gäller för både ranged och melee, det är bara så att de 5% ranged crit som du har tagit som talent inte står med där... så det är alltså det som står i spellbook+5%(talents)