Nytt grafikkort för 2500~

Permalänk

Nytt grafikkort för 2500~

hey folks, de va länge sen sist, många känner nog inte igen mig men men

Funtar på att köpa ett nytt kort för runt 2000-2500 pris klassen (agp), känns nästan som att min GeForce 2 PRO inte hänger med i svängarna nuförtiden så till min fråga, eftersom jag inte har hängt med ett skit i svängarna på senaste åren, vad vore ett hyffsad grafikkort för moi?

Radeon 9800pro kanske? :S eller kanske en 6800gt?
fler tips tack!

Visa signatur

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk

Geforce 6800GT, eller så kan du kanske köpa mitt Radeon 9800pro Ice Q strax efter julen

Permalänk

6800 GS blir nog rätt bra annars

Visa signatur

AMD Opteron 165 (CCBBE 0615 DPMW)1800 @ 2850 MHz (1,4v) | Asus A8N-SLi Deluxe |eVGA 8800 GT @ 700/1728/900 | 2x1gb G.skill 2GBZX | FSP Epsilon 700W | 760 GB Hårddiskar

Permalänk

Vad är skillnaden mellan GT och GS?
Låter som GS är lite mer budget versionen, no?

Visa signatur

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Avstängd

Re: Nytt grafikkort för 2500~

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BuBuliciouz
hey folks, de va länge sen sist, många känner nog inte igen mig men men

Funtar på att köpa ett nytt kort för runt 2000-2500 pris klassen (agp), känns nästan som att min GeForce 2 PRO inte hänger med i svängarna nuförtiden så till min fråga, eftersom jag inte har hängt med ett skit i svängarna på senaste åren, vad vore ett hyffsad grafikkort för moi?

Radeon 9800pro kanske? :S eller kanske en 6800gt?
fler tips tack!

sett kanske 30-40st såna här trådar på 3 dar...

Permalänk

skulle vara tacksam ifall du kunde länka till några, tack!

Visa signatur

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Avstängd