Snälla, rädda mig från Dells hemsida(drivrutiner)

Permalänk
Medlem

Snälla, rädda mig från Dells hemsida(drivrutiner)

Behöver någon som hjälper mig, går ju inte hitta på dells hemsida något ju...blir bara förbannad*räknar ner från 10*
Behöver Usb-Drivrutiner till en Dell Dimesion 4550, men innan jag hitta dessa så kommer ju vara samma tid som nu, fast nästa år!

Kruxet är att jag behöver dessa innan kl 7.00 IDAG(Fredag) för det är syrran som behöver de och hon flyger söderut idag och hon behöcer sin musik men kan inte få ut den ur datorn...

Har ej kollat på den än, men hon säger att den inte hittar Mp3-spelare, men hennes kamera går hitta, sen går det inte föra över filer från datorn men TILL datorn...något annat fel än drivrutinerna tro?!
Tack på förhand...Snabba svar uppskattas RIKTIGT mycket...

Visa signatur

Kapten Falköga slår till igen! =)

Permalänk

Usb drivrutiner behövs inte, skall räcka med sp1 men testa alla usbportar och fungerar inte detta ta bort alla usb portar och starta om datorn.

Visa signatur

Msi 875P Neo Lsr || Pentium 4 2600@2853 HT || Kingston ValueRAM 4*256 Mb 400 Mhz Dual || Radeon 9600 pro 400/600 ( 526/802 ) Zalman ZM80D-HP||
3D mark 01: 14327 || 3D mark 03: 4563 || 3D mark 05: 1608 ||

Permalänk
Medlem

Men nu är jag inte helt säker....men tror brosan installerade XP Pro Svensk med SP2 på... :/

Men ska jag rycka ut sladdarna eller?
Den har ju 2 uttag fram och 4 bak tror jag, å enligt min syster funkar den inte på någon...
Men vilken annan dator som helst funkar det på! Låter skumt men jag har ju inte provat något på den än heller...Hon har installera om orgrammet med så, Men mus och tangentbord funkar ju då förmodligen i usb, men varför inte denna?!

Visa signatur

Kapten Falköga slår till igen! =)

Permalänk
Medlem

Kolla i enhetshanteraren, har du några frågetecken, ser det rätt ut under USB?

Prova stoppa i enheten som din syrra har, kolla i enhetshanteraren. Händer det något? !-tecken?

Prova olika portar.

Sista utvägen prova nya drivrutiner för chipsetet
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/filter_re...

Visa signatur

Asus P9X79 | Xeon 1680v2@4.4Ghz | X61 Kraken | 24gb Corsair Dominator | Intel 750 400gb | XFX 6800XT Merc 319