Slut slut slut -> N7800GTX TOP 256

Permalänk
Medlem

Slut slut slut -> N7800GTX TOP 256

Hej på er!

Jag undrar vart man kan få tag på dessa kort:

Asus - EN7800GTX TOP 2DHTV 256

Gainward Ultra 3500PCX XP nVidia Geforce 7800GTX 256MB "Golden Sample"

Har letat runt en hel del och hittat dessa på flera ställen .. men de är slut överallt!

Är det någon som vet om de finns på fler ställen och eventuellt även i lager?

Eller är det någon som vet var de kan tänkas komma in snarast?

Permalänk

Jag beställde ett Asus extreme N7800GTX top från dustin, men dom e slut där med, skulle tydligen komma in nån gg innan jul säger dom.. Hoppas verkligen det, är så jädrans sugen på de nu

Permalänk
Medlem

http://www.overclockers.de/produkt.php?pid=1678&kat=262

Du får varan levererat till dörren. 30€ frakt till sverige. Jag fick min opteron på 72 timmar därifrån.

Såg även att dom hade 7800GT för endast 299€. Det är ju riktigt billigt!
http://www.overclockers.de/produkt.php?pid=1759&kat=262

Permalänk

Haha ... har bl.a läst massvis med engelska texter idag. Trodde du skrev "slut" som i "hora", "luder", "slampa" etc ^^ hrm... till topic!

Förutom pricerunner och buggy, prova söka på eBay eller handla på utländska sajter!

Permalänk
Medlem
Citat:

http://www.overclockers.de/produkt....678&kat=262

Du får varan levererat till dörren. 30€ frakt till sverige. Jag fick min opteron på 72 timmar därifrån.

Tackar för alla svar!

Jag blev speciellt lockad av LickenNs alternativ.. är det några fler som handlat från overclockers som har erfarenheter av dem? om de är trovärdiga och leverar i tid?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Protozo
Tackar för alla svar!

Jag blev speciellt lockad av LickenNs alternativ.. är det några fler som handlat från overclockers som har erfarenheter av dem? om de är trovärdiga och leverar i tid?

Mejla bara och säg att du är svensk och gärna skulle vilja att dom mejlar dig på engelska.
Dom svarade alltid på mejlen väldigt snabbt. Sen skickar dom med UPS och du betalar när du får varan vid dörren. Jag själv handlar gärna där igen då jag tycker dom är mycket bättre än många svenska butiker.

Permalänk
Medlem

Det låter ju riktigt bra! Ska ta och göra det, är helt exalterad över kortet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Protozo
Det låter ju riktigt bra! Ska ta och göra det, är helt exalterad över kortet

Okej. Leveranssätt ska vara:
Nachnahme Europa (UPS) (zzgl. 30,00 €)
Für Kunden ausserhalb Deutschlands; außer Österreich und Schweiz
European countries / UPS COD service. Shipping Cost can be various for the different Countries. We mail you a confirmation.

Permalänk
Medlem

Okej, vilken mailadress ska jag använda för att maila dem?

Vad händer om ingen är hemma när paketet kommer?

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av DiAMONDBlacK
[B]Haha ... har bl.a läst massvis med engelska texter idag. Trodde du skrev "slut" som i "hora", "luder", "slampa" etc ^^ hrm... till topic!

Du borde nog inte porr surfa så mycket

Permalänk
Medlem

LickeN, måste man betala kontant när de kommer eller kan de ta kort?