SweClockers önskar alla läsare en God Jul

Permalänk
Permalänk
Medlem

Gul Jod och grått nytt hår!!

Visa signatur

//Odin

Permalänk
Medlem

Tomten

Midvinternattens köld är hård,
stjärnorna gnistra och glimma.
Alla sova i enslig gård
djupt under midnattstimma.
Månen vandrar sin tysta ban,
snön lyser vit på fur och gran,
snön lyser vit på taken.
Endast tomten är vaken.

Av Viktor Rydberg

http://www.algonet.se/~altemark/index.htm

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

GOD JUL !!

Vad är bättre på juldags morgon än att tanka moderkorts manualer i pdf på 56k modem.

Visa signatur

2600k@ 4,4 Vattenkylt med en Noctua 120mm @ 7v. 16 gig Corsair Dominator. GTX 1050 Ti Passivtkylt. Corsair RM550 80 Gold. Corsair M4 ssd 256 gig. Asus Sabertooth p67. (Takfläkten låter mer än själva datorn).

Permalänk
Medlem
Permalänk

En mycket poetisk dikt
God Jul!

Visa signatur

Msi 875P Neo Lsr || Pentium 4 2600@2853 HT || Kingston ValueRAM 4*256 Mb 400 Mhz Dual || Radeon 9600 pro 400/600 ( 526/802 ) Zalman ZM80D-HP||
3D mark 01: 14327 || 3D mark 03: 4563 || 3D mark 05: 1608 ||

Permalänk
Medlem

Vacker gran

Permalänk
Medlem

Den var fin!

God jul allesammans!

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

God jul och vad sött med Registreringarna igen.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

GOD JUL BOYS & TÖSES!

Permalänk
Medlem

Kallar du det där en gran? -_- Nåja, du försökte iallafall.

Skämt åsido, God Jul på er som firar!

Permalänk
Medlem

GOD JUL

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra dikt måste jag säga! God Jul och Gott Nytt År på er =D

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk
Medlem

Merry your christmas shall be.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

aah, det var det här som fattades för att den riktiga julstämningen skulle slå in!

God jul!

Permalänk
Medlem

tjockt God Jul på er.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

God Jul På Er, Ni Är Fanemej Underbara Alla Swecare, Tack Alla Som Skapat Detta Underbara Forum. Och Ni Som Håller Det Igång.

Moderatorerna, vad får vi små swecare för julklapp iår då?

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

God Jul sweclockers!

Visa signatur

Grundare/VD, Kakaw.se – kvalitetschoklad på nätet.

Permalänk
Medlem

Hyvää Joulua

Visa signatur

insert något finurligt

Permalänk
Medlem

God Jul!
Kickass julgran, synd att jag inte har så många nätagg så jag kan bygga en sån själv.
Grym dikt! (Någon har för mycket fritid alltså :D:D)

Permalänk

God jul!

Permalänk

God jul och hårda packet åt alla!

Visa signatur

The dream to awaken our world...You're out of control.I take control! Whose side are you on?I take no side...You're skating the edge.I am the edge!What you *truly* want, only I can give.You can't give it, can't even buy it, and you just don't *get* it.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Till och med min iBook verkar ha julkänslor. Den har varit snäll sen den fick ett nytt operativsystem i tidig julklapp.

Visa signatur

I don't want to be human! I want to see gamma rays! I want to hear X-rays! And I want to - I want to smell dark matter!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sjõbbe
Hyvää Joulua

Terveiset Suomesta

God jul alla Swecare! Grym dikt och gran förresten

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

God Jul!

Permalänk
Medlem

God jul älsklingar

Permalänk
Medlem

god jul

Visa signatur

8D

Permalänk
Hedersmedlem

[color="red"]God Jul![/color]