Permalänk
Medlem

CS skakar :/

Tjenare. Har försökte söka hjälp på andra forum men inget svar jag fått har gjort mig ngt klokare. När jag spelar CS (1.6) funkar allt fint. Men när jag dör och "speccar" någon annan så skakar han, inte laggar utan skakar. Även de han tittar på skakar fram. :/ När en ny runda sedan påbörjas så är allt som vanligt. :/ Jag TROR inte att det är något med datorn då den endast är några dagar gammal och andra spel så som HL2, Farcry och Doom 3 funkar helt PERFEKT. Jag tror också mina "settings" är rätt.

rate 25000 (har testat med 20000 det gör ingen skillnad)'
cl_rate 9999
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
ex_interp 0.1 (orginal)

Jag har testat att instalera om STEAM samt CS utan framgång. Snälla hjälp!

Visa signatur

bLomma <3 CS

Permalänk

När du speccar någon och denne skakar så brukar detta betyda aimbot men kan ju självklart va något fel också.. har tyvärr ingen aning.. Hört med Valve support?

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

Nej, det har jag icke gjort. Tror inte att det innebär aimbot då ALLA får så på servern!

Visa signatur

bLomma <3 CS

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bLomma
Nej, det har jag icke gjort. Tror inte att det innebär aimbot då ALLA får så på servern!

Kanske är DU som har aimbot?
Det är iaf inte fel på din dator eller inställningar.
Byt server och kolla om det blir likadant.

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk
Medlem

Testat instalera om?
Det är ju inte så extremt stort problem annars, eller hur?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av konvex
Testat instalera om?
Det är ju inte så extremt stort problem annars, eller hur?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bLomma
Jag har testat att instalera om STEAM samt CS utan framgång.

Hur mycke mer kan man instalera om?:rolleyes: Eller du menade instalera om OS'et?

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

Testa nya grafikdrivrutiner. Låter som en bugg i cs som kanske yttrar sig just med din hårdvara eller drivrutiner.

Permalänk
Hedersmedlem

0.1 är ju inte helt rätt, skriv ex_interp 0 så ställer den in sig på det rätta interpen.

Och enligt CPL ska man köra

rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
ex_interp 0.01

Permalänk
Medlem

Som andra har sagt så sätt interpen till 0 när du har haxxat klart med alla rates..

Kan faktiskt vara det som är fel, interpen har nått att göra med hur din dator räknar ut hur andra spelar rör sig..

kör net_graph 3 och titta om du har loss eller choke..

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Avstängd

dom andra kan ha fel rates och ex_interp . då kan det bli så.

Visa signatur

See It. Hear It. Feel It.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk

Man kan inte ha aimbot, man blir bannad fattar inte hur fuskarna lyckas komma runt VAC och skit. Jag ogillar dem så kraftigt!