Permalänk
Medlem

Webcam Ikon?

När jag installerar min webcam i xp kommer det upp en ikon på skrivbordet där man kan sätta på webcamen, men den går inte att ta bort. Hur gör man för att ta bort den?

Visa signatur

P4 3,2Ghz Prescott , Intel D865Perl, 1024 DDR GEIL, Radeon 9600xt, 2 x ADDA 120mm 16db + 1 x 92mm Thermaltake 20db.

Permalänk
Medlem

Gratis är gott: "how lockt me"

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

Vad snackar du om?

Visa signatur

P4 3,2Ghz Prescott , Intel D865Perl, 1024 DDR GEIL, Radeon 9600xt, 2 x ADDA 120mm 16db + 1 x 92mm Thermaltake 20db.

Permalänk
Medlem

vet inte vad han yrar om, men det är samma sak som när du installerar en BT-dongel. Då får du upp en ikon på skrivbordet. Tror man ska ta bort en nyckel i regedit. Frågan är bara vilken... återkommer om en stund

Dethär hittade jag

Citat:

To Remove the "My Bluetooth Places" icon from desktop, simply right click on desktop and then go to properties/desktop/customize desktop/clean desktop now. Then tick the box: "My Bluetooth Places" and press next. The icon should then be in a folder called unused desktop items on your desktop. You can then delete the folder if you wish too, it's that easy.

Se om du kan göra på samma sätt

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Testa det du sa men det funkar inte

Visa signatur

P4 3,2Ghz Prescott , Intel D865Perl, 1024 DDR GEIL, Radeon 9600xt, 2 x ADDA 120mm 16db + 1 x 92mm Thermaltake 20db.