Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
min kompis och min bror ser namnen på de som kör de andra bilarna varför gör inte jag det? har kollat ingen efter rätt inställning men jag hittar ingen, lite tråkigt när man blir omkörd/kör om någon man känner...

Hade du bara kollat en sida bakåt hade du sett

"

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse_
Namnen över bilarna är borta.. Nån som vet hur man får tillbaka dom?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggge
Bosse_:Tryck på knappen § under esc eller ovanför tab..

"

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norado
Jag laddade ner många banor på hemsidan och jag la in filerna i Gamedata/Tracks/Challenges/Downloaded och sen går in i Editor och letade upp filerna.

Men när jag ska öppna dom så står det att jag ska skriva in ett lösenord?

Bara att öppna dem ju?
Solo, välj track längst ner (i nedre högra hörnet)
Sen är det bara att bläddra fram till download arkivet.

Annars kan du gå in i map editorn och öppna den och sedan köra vaildate.

Permalänk
Medlem

När man bygger kartor i editorn.... någon som kan berätta för mig hur man vinklar rakor/kurvor tex X antal grader. Kolla tex på denna. Han har "turbo-biten" vriden. Hoppas ni fattar :/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
Hähä!
En helt meningslös bana där du åker runt runt runt runt..

Ladda ner den här

http://img89.imageshack.us/img89/624/bildpatoaturen9ik.jpg

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem

Nu funkar det för mig. Skapar en server som heter onni, pass: swec.
Kom gärna in och lira lite

EDIT: Banan HaveFaith av save är med.
Även alla banor som chillerW har gjort.

Kom in nu och spela!

EDIT 2:
Jag som trodde att det fanns intresse, var inne en kille (Landswerk) i nån minut. Inge mer x(

Väntar ett tag till på folk. Stänger ner vid halv om det inte kommer nån.

EDIT 3:
Härligt! Nu kom Bosse ^^
Men vi vill ha fler!

EDIT 4:
Nu går jag och lägger mig. Men låter burken stå igång. Spela på om ni vill. Kommer in imorrnkväll (tisdag)

Visa signatur

HEPC: -[ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac]-[AMD Ryzen 2700X]-[G.Skill TridentZ RGB 2x16 GB@3333 MT/s]-[Corsair ST600 Platinum]-[be quiet Dark Rock Pro 4]-[Intel 660p 2 TB]-[Gigabyte 2080 Gaming OC]-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paradis
När man bygger kartor i editorn.... någon som kan berätta för mig hur man vinklar rakor/kurvor tex X antal grader. Kolla tex på denna. Han har "turbo-biten" vriden. Hoppas ni fattar :/

Kika runt i de olika menyerna för byggklossarna så hittar du dem.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

ttack för spelet! det är riktigt grymmt!

Visa signatur

Core 2 Duo | XFX 8800GTS 640mb -

[u][b]http://www.aiononline.se[/u][/b]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Kika runt i de olika menyerna för byggklossarna så hittar du dem.

Har ju kollat där, kom på för någon dag sen hur man kommer åt de andra byggklossarna men hittar inte någon knapp som gör att man kan vinkla bitarna... :/

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paradis
Har ju kollat där, kom på för någon dag sen hur man kommer åt de andra byggklossarna men hittar inte någon knapp som gör att man kan vinkla bitarna... :/

Nu vet jag inte riktigt hur du menar men, där bland menyn för byggklossarna så finns det snevinklade bitar. Om du sedan högerklickar så byter du håll på dem.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

crazydog: Om du har uppe den i kväll så kommer jag in, kan även höra med några polare

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

Den är uppe och kommer vara det hela natten. Så spela på ^^

Har för övrigt tagit bort chillerWs banor för att de var för stora och hackade tydligen för folk som joinade.

Det är nu en blandning av expert och pro banor. HaveFaith är däremot fortfarande kvar.

Visa signatur

HEPC: -[ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac]-[AMD Ryzen 2700X]-[G.Skill TridentZ RGB 2x16 GB@3333 MT/s]-[Corsair ST600 Platinum]-[be quiet Dark Rock Pro 4]-[Intel 660p 2 TB]-[Gigabyte 2080 Gaming OC]-

Permalänk

spelade på din server Onni,, det var flummiga maps! jag var Soundrunner som klagade på mapsen haha men tack endå.. de var kul ett litet tag iaf

Visa signatur

Core 2 Duo | XFX 8800GTS 640mb -

[u][b]http://www.aiononline.se[/u][/b]

Permalänk
Medlem

Jag lirar bara pro maps nu, på fz.se/#tmn.swe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
Jag lirar bara pro maps nu, på fz.se/#tmn.swe

No shit sherlock

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

det finns väl bara pro banor??

tycker bara det e svåra banor... hinner sällan med mer än ett bra varv

Visa signatur

asus A8V, amd64 +3500 venice(CNPS9500), 1024mb ddr 3200, leaktek 6800GT 256 mb AGP(vf700-cu)

Permalänk
Medlem

Vad vill ni säga?
Jag repeterar:
Jag lirar bara pro maps nu, på fz.se/#tmn.swe

Alltså jag lirar bara pro maps. och jag lirar på en server vars namn är fz.swe/tmn

Katten, sätt på time attack igen

Permalänk

Har lirat det här underbara spelet i två kvällar nu. Läge att sätta sig in i det nu.

1. Vad betyder siffrorna efter målflaggan?
2. Kan man utan att starta spelet se ens statistik på nåt sätt? Såsom ranking osv.
3. Hur rankas förarna innan en man startar en time attack? Alltså när man väntar in alla så ser man en toplista på dom som kör på servern. Vad sorteras man efter?

tacksam för svar.

Varken Faq:en på officiella sidan eller manualen gav svar på dessa frågor.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Medlem

Ibland när jag lirar står det: "You arent in official mode" vad menas med det? Många oklarheter för min del... Hur uppdateras rankingen? Vad är det för skillnad mellan Laps och time? Om man kör laps, kan man inte respawna om man råkar köra ut? För isåfall tjänar man ju på att ta det lite lugnare....

Visa signatur

Vänligen citera mig vid svar!

Permalänk
Medlem

#tmn.swe @ Quakenet finns för de som är TMN intresserade.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lars.akesson
Ibland när jag lirar står det: "You arent in official mode" vad menas med det? Många oklarheter för min del... Hur uppdateras rankingen? Vad är det för skillnad mellan Laps och time? Om man kör laps, kan man inte respawna om man råkar köra ut? För isåfall tjänar man ju på att ta det lite lugnare....

Om du inte är i official mode så får du inte nåra poäng. Om man går in på en server måste man vänta tills den byter bana, då hamnar man i official mode. Om du har låg ranking så får du mer poäng än om du har hög ranking alltså måste nån som ligger högt upp på laddern vinna med mycket mer än nån som ligger lågt på laddern för att få samma poäng.

Permalänk
Medlem

Err, måste bara posta mitt mästerverk:

Dregla om ni vill ;o

Permalänk

Brallan - snygg!
Hur får man fast loggan på rätt sätt? Är ju skitsvårt att se var den hamnar. Och hur roterar man den?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

tryck på S eller alt+scrollen för att rotera dem.
Om du roterar dem så att de nästan är raka så håll in allt och håll in musknappen och rotera så blir den automatiskt rak

Permalänk
Medlem

Hur lägger man inte tex "sweclockers.com" ? :/

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem

Måste det egentligen vara en "F1" bil som man kör? Kan man inte ha en vanlig personbil, lastbil eller annat fordon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Måste det egentligen vara en "F1" bil som man kör? Kan man inte ha en vanlig personbil, lastbil eller annat fordon?

Man kan byta ut skin och ljudet när man tutar. Hur vet jag inte men det går
Men jag vet inte om det syns för andra...

Permalänk
Medlem

http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=42
där är lite models, vet inte riktigt hur man lägger in dom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvark
http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=42
där är lite models, vet inte riktigt hur man lägger in dom.

Tyvärr så är det till TrackMania Sunrise, inte till Nations.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Tyvärr så är det till TrackMania Sunrise, inte till Nations.

Mjo men det är ju typ samma spel, har för mig att jag läste att det skulle funka.

Permalänk
Medlem

laddade precis ner det, ska nog testa det nån dag, nickar snakedad alt. snakemom

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvark
Mjo men det är ju typ samma spel, har för mig att jag läste att det skulle funka.

Aha ok, då har jag möjligen fel, läste lite snabbt bara vad modellerna var till. Antagligen så kan inte andra se ens bil kan jag tänka mig.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com