Permalänk
Medlem

Musen funkar ibland

Sjukt, varje gång jag startar datorn så funkar inte musen vid första starten. Alltså när jag kommer in till menyn där man ska välja användare så går det inte att röra, detta händer varje gång och endast första gången jag startar datorn. Rebootar jag den när den inte funkar så funkar den alltid den andra gången. ÄR det min mus som är cp? eller vad kan det vara? /mvh Frenk

!obs! admin detta är inte samma problem som jag hade med min mus innan.

Permalänk
Medlem

ja hade samma problem med en 4år gammal packard bell dator förut men då var de usb portara som va fel på men drog man ur den och starta datan och satte i muen ner datan hade startat så funka de..

Visa signatur

Amd Athlon64 3700+ 2.2ghz san diego 1mb|1024mb ddr 400mhz 2x512| 400 gig 2x200 gig 7200rpm | geforce 6600 256 mb 378/614.3 orginal 300/500 chassi bZerk
Dator 2: pentium 4 1.8ghz| 256mb sd ram| radeon 9550 128mb 40 gig 7200rpm

Permalänk

lol, ja vet en som har samma problem, ...har du kopplat i musen i sp/2 lr usb ? och va e de för mus. obs, plz citera de mig senare , annars hittar jag inte tråden igen.

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catamenia
lol, ja vet en som har samma problem, ...har du kopplat i musen i sp/2 lr usb ? och va e de för mus. obs, plz citera de mig senare , annars hittar jag inte tråden igen.

en mx500 som jag kör via ps2 med en usb-converter.

Permalänk

e de så med alla musar lr bara den du har nu , testa en annan mus o testa din mx 500 i en annan dator då bordar du nog få reda på vart problemet ligger sen om mobot e sönder så får du börja leta kvitton om musen e kass så ge den åt hunden som tuggleksak o köp en g7

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]