HaHa, en hemsk gissning om hur ps3 kommer se ut.

Permalänk

HaHa, en hemsk gissning om hur ps3 kommer se ut.

1.

väldigt ful vad jag tycker.
Här har vi den riktiga så vi kan jämföra.
2.

Edit. ännu en:
3.

Edit 2. Mera:
4,

Edit 3. Och en till då:
5.

Edit 4. Ja, har hittat ännu en, lite mer lik men ändå fruktansvärt ful:
6.

Edit 5. Nog den sista en sida med massor av fake. http://membres.lycos.fr/gt007/newpage6.html

Numrerade bilderna så det blir lättare att snacka om dem.

Visa signatur

Min dator är antik! AMD athlon processor 899mhz, ATI Radeon 9000 AGP 128MB, 512 mb minne och en fantastisk hårdisk på 28 gb

Permalänk
Medlem

Haha, konsollen va nice, ser ut som nåt starwars liknande, men kontrollen...?
Nej den riktiga ps3 är nog snyggare.

EDIT: Hur gamla är dessa bilder? Den andra ser ju ut å komma från nån 80-tals film... ^^

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Medlem

Seriöst...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

alltså vem har tid att göra dom där fake bildern eller vad man ska säga och till vilken nytta..tänker på den tredje bilden och neråt.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
alltså vem har tid att göra dom där fake bildern eller vad man ska säga och till vilken nytta..tänker på den tredje bilden och neråt.

Bild 5 var med i något nummer av superplay här i sverige...
Och jag kan nog säga att jag var föga impad av PS2, såg ut som en relik från typ.. 70-taler... så av alla olika varianter hittills som jag sett är nog den som är på bild 5 snyggast...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Av själva konsollerna ser den riktiga bäst ut, av kontrollerna ser 3 eller 4 bäst ut.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Tycker ingen är snygg men måste jag välja någon av dom blir det originalet.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Jatack!

Visa signatur

!

Permalänk
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ptte
Haha, konsollen va nice, ser ut som nåt starwars liknande, men kontrollen...?
Nej den riktiga ps3 är nog snyggare.

EDIT: Hur gamla är dessa bilder? Den andra ser ju ut å komma från nån 80-tals film... ^^

EDIT2: Värst vad många du hitta då, men hur många av dom där är inte fake...

Den andra ser ut att vara Nintendos asiatiska Family computer fast svartmålad och med en tillagd cd-läsare.

Permalänk
Medlem

Haha, tyckte fan det såg ut som ett Snes ju

Jag skulle lätt köpa den isf bara för designen

Permalänk
Avstängd

Välkommen till Maj 2005.. =/

Permalänk
Medlem

Den första var grymt ful, ser ut som någon 5-åring som precis lärt sig Bryce.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sobe
Den första var grymt ful, ser ut som någon 5-åring som precis lärt sig Bryce.

det är det nog också ska du se

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Den här var ju snyggast:

Synd att det inte är den riktiga för den riktiga ser verkligen ut som en TV-shop grill. Inte för att xbox360 är så snygg heller men PS3 är verkligen ful. Jag burkar inte bry mig så mycket om utseendet men hur kan man gå från stilren PS2 till apful PS3?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chilly_schrimp
Den här var ju snyggast:
http://cream.canalblog.com/images/05_03_24_game.jpg

Synd att det inte är den riktiga för den riktiga ser verkligen ut som en TV-shop grill. Inte för att xbox360 är så snygg heller men PS3 är verkligen ful. Jag burkar inte bry mig så mycket om utseendet men hur kan man gå från stilren PS2 till apful PS3?

Den där ser ut som en planerad design av sony, skulle ju vara bra med att kunna spela psp spel på ps3. Men jag tror att man kan använda ir funktionen på psp för att spela på tv´n

Visa signatur

Min dator är antik! AMD athlon processor 899mhz, ATI Radeon 9000 AGP 128MB, 512 mb minne och en fantastisk hårdisk på 28 gb

Permalänk

Mjo, den är jävligt snygg dendär.
En BD-läsare på toppen sedan. (som man trycker upp med en knapp då). Sedan UMD-läsare på sidan. Dock hade det knappast varit något som Sony hade velat gjort, då de inte hade tjänat särskilt mycket på det då mycket mindre skulle köpa PSP.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Mjo, den är jävligt snygg dendär.
En BD-läsare på toppen sedan. (som man trycker upp med en knapp då). Sedan UMD-läsare på sidan. Dock hade det knappast varit något som Sony hade velat gjort, då de inte hade tjänat särskilt mycket på det då mycket mindre skulle köpa PSP.

Men nintendo 64 kan ju köra gameboy spel och tjänade hyffsat på gameboy. Men nu blir det inte så:(

Visa signatur

Min dator är antik! AMD athlon processor 899mhz, ATI Radeon 9000 AGP 128MB, 512 mb minne och en fantastisk hårdisk på 28 gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muskelchockk
Men nintendo 64 kan ju köra gameboy spel och tjänade hyffsat på gameboy. Men nu blir det inte så:(

Duh? Nej?
Fanns en gameboytillsats, men den funkade bara tillsammans med exempelvis Pokémon Stadium och Pokémon röd/blå/gul. Inga andra spel alltså.
Förövrigt stavas det gameboyspel, det ska INTE vara ett mellanslag mellan gameboy" och "spel".

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!