Kan någon hitta eller fixa en riktigt bra bild på det här tangentbordet?

Permalänk

Kan någon hitta eller fixa en riktigt bra bild på det här tangentbordet?

det är den nya versionen av Logitech OEM ultrax flat, o jag vill jämföra lite med den gamla versionen, på hur platta knapparna är eftersom jag inte är säker, för jag tänker köpa en av dom, här är några bilder på den första versionen:

http://www.sweclockers.com/html/recension/logitech_ultraflat/...

http://www.sweclockers.com/html/recension/logitech_ultraflat/...

http://www.inet.se/produktbilder/6101270_big.jpg

och på den senaste versionen har jag fått den här bilden:

http://www.tehnika.net/files/logxflat.jpg

det syns inte så bra om den har lika smala knappar som den första, så jag undrar om någon kan (med sin webcam) ta tydliga bilder på sin keyboard om ni har den senaste versionen av logitech oem ultrax, o visa dom, eller om ni känner till någon hemsida där det visas tydligt.

Jag vet att båda har smala notebook knappar, men från vad jag har sett så värkar det som att den första versionen hade smalare, så kan någon visa ganska bra bilder (på den sista versionen av tangentbordet)? tack

Jag har letat runt google för bra bilder men det finns inte, har letat jätte mycket för en jätte tydlig bild på hur smala knapparna är men jag hittar ingen riktigt bra bild, hittar bara bilder från den första versionen..

Permalänk
Medlem

Bilden är kanske ingen höjdare för att se just tangentbordet, tog den för några dagar sedan.
Tangentbordet är asbra annars, köp det

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

En TILL tråd? Alla Ultra-X ÄR LIKA PLATTA och känns exakt likadana.

Det är bara och endast designen som skiljer sig. Min polare har den första versionen, jag har ett trådlöst och min syster, farsa och morsa har det nyaste med den svarta randen där uppe.. alla har lika platta tangenter.

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapaas
En TILL tråd? Alla Ultra-X ÄR LIKA PLATTA och känns exakt likadana.

Det är bara och endast designen som skiljer sig. Min polare har den första versionen, jag har ett trådlöst och min syster, farsa och morsa har det nyaste med den svarta randen där uppe.. alla har lika platta tangenter.

Höjden på själva tangentbordet är inte samma iallafall...

Mitt tangentbord heter iofs Ultra X mediakeyboard.. och inte ultra flat.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Höjden på tangentbordet räknar jag som en designgrej.

Han frågade om knapparna och de är likadana på alla tre versioner, iaf vad jag har känt.

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.

Permalänk
Medlem

Inhandlat för ca 1 år sen, funkar prime. Det bästa tangentbordet jag haft hittills!

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piilo
http://img318.imageshack.us/img318/3486/dsc002890my.th.jpg

Inhandlat för ca 1 år sen, funkar prime. Det bästa tangentbordet jag haft hittills!

Men det är väl den första verisionen... omg

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk

tack så mkt, nu ska jag gå köpa den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rey_mysterio
tack så mkt, nu ska jag gå köpa den

Okej. fast affärerna är väl stängda nu va?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Permalänk

Köp det inte! Har haft ett sånt och en del knappar gick sönder och blev sega o trycka ner, av vanlig användning! Har en kompis som köpte ett sånt och samma problem!

Visa signatur

Our life is what our thoughts make it

Permalänk

hur mkt juice hällde ni i ? ;O

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Medlem

några knappar blev lite sega på mitt ultra-x också, men det försvann

det absolut bästa tangentbordet jag haft. det kanske inte står pall för en cs-bärsärkargång, men jag har upplevt att kvaliten är väldigt hög

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Medlem

haha, KulanZ...man kan ju tro att du försöker få APB efter dig eller något med den där xXx 2 skivan som flashar mitt framför kameran. ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZeRo222
haha, KulanZ...man kan ju tro att du försöker få APB efter dig eller något med den där xXx 2 skivan som flashar mitt framför kameran. ^^

Den kopiera han ju bara för eget bruk så han inte repar sin orginal-skiva...

Visa signatur

Kapten Falköga slår till igen! =)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dum-Dan
Den kopiera han ju bara för eget bruk så han inte repar sin orginal-skiva...

eller så har han slarvat bort originalfodralet;)

Visa signatur

Pentium D 840, 2048Mb DDR2, 7800GTX, 2x160Gb, Dell 2405FPW
3Dmark: 03: 17541, 05: 7822, 06: 4747

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KulanZ
Men det är väl den första verisionen... omg

Är det nått fel på den första versionen? har den jag med och har inte haft nått problem alls med det. Över ett år gammalt och kan bara hålla med om att det är det bästa tangentbordet jag ägt.

Angående XXX-skivan så är det ju bara ett fodral vad jag kan se och jag vet inte sen när APB tar en för ett fodral

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man kan få Play/Pause-knappen att funka till ett minimerat iTunes?

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux