[World of Warcraft] Pimpa WOW (allmän tråd om interface-mods)

Permalänk

Min monkeyquest är konstig, den har blivit så liten att man inte ser texten. hur kan jag fixa det?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
Snälla nån, spela i Windowed med thottbot uppe om du inte klarar av att följa enkla instruktioner

men du kanske inte fattade vad jag skrev där uppe? jo jag sa: säg inget mer om du inte kan hjälpa mig.. tack!

ska det vara så svårt?

sluta med offt nu!

rapporterat!

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
men du kanske inte fattade vad jag skrev där uppe? jo jag sa: säg inget mer om du inte kan hjälpa mig.. tack!

ska det vara så svårt?

sluta med offt nu!

rapporterat!

Snälla sluta skriv rapporterad...de känns så onödigt..

Ontopic:

Jag letar efter något som ska ersätta Nurfed UI för mig och polaren då vi har tröttnat och vill testa nya saker, vi kör båda priest om någon har någon speciell idé för priests:D

Visa signatur
Permalänk
Geeks
SweClockers

Tillbaka till topic!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Det som alla typ har längst upp där det står ping/Fps/coords och pengar o sånt. Vad heter det o vart tankar jag det?

Permalänk
Medlem
Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f_k_shadow
mitt interface hos prällen:
http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/Brilliance.jpg

du. jag kräver nästan att få ditt ui. en gammal klasiskt dådan bar måste man ju ha

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

Hej..ja skulle vilja ha en addon som visar hur mkt hp andra har och hellst att ja ska kunne se hp på dom som spelar på motsatta sida finns de?

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk
Medlem

tankade hem titanbar och det.. men har inte en aning om hur man får det att synas? Kan nån hjälpa mig?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eikon
du. jag kräver nästan att få ditt ui. en gammal klasiskt dådan bar måste man ju ha

Kan säga att det var ett helvete att få iordning det

Visa signatur

Mystique 631 | Hiper 580W | DFI LT X38 T2R | E6700 4GHz| Fuzion custom vattenkylning | HyperX 1150MHz @ 1310MHz | Asus 8800GT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av byvall
Hej..ja skulle vilja ha en addon som visar hur mkt hp andra har och hellst att ja ska kunne se hp på dom som spelar på motsatta sida finns de?

Mobinfo finns en mod som heter
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1143

Visa signatur

60 Human Paladin. Skullcrusher
60 Troll Hunter, Ravencrest

Permalänk
Medlem

Precis skaffat WoW nu.
Så en liten fråga...
Hur ändrar man UI? :/

//AJL

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AJL
Precis skaffat WoW nu.
Så en liten fråga...
Hur ändrar man UI? :/

//AJL

Skapa en mapp som heter Interface och sen Addons, men de finns nog redan en..lägg in Addonsen i Addons mappen och vips

Visa signatur
Permalänk
Medlem

coolt

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem

Har precis börjat leka med utsendet på mitt UI och detta är resultatet.
För att ändra själva utesendet har jag använt mig av:
Titan
Discord Action Bars
Move Anything (redux)
Sen kör jag med Cosmos addon packet och använder många av addons där, vilket funkar jävligt bra i och med att man inte behöver jaga efter uppdateringar på alla små addons efter en ny ptach.

Permalänk
Medlem

Vilket program kan man använda för att kolla på sina screenshots??

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem

Laddade hem http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1516
och vet inte hur jag ska få kartan att ligga där nere i mitten. Eller hur jag får knappar o sånt att vara där dom ska =).. kan nån hjälpa mig? Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whiip
Vilket program kan man använda för att kolla på sina screenshots??

http://www.irfanview.com/

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man flyttar den lilla rutan som visar xpn? (se pil) Det är addonet titanXPstatus.

Edit: Nvm, jag fixade det.

Såhär blev det.

Visa signatur
Permalänk

min monkeyquest har krympt ocg blivit otroligt liten, någon som vet hur jag förstorar den?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
http://www.irfanview.com/

ok, men jag kan inte lägga in bilderna på imageshack, det är fel fil typ står det. Kan man ändra det??

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
min monkeyquest har krympt ocg blivit otroligt liten, någon som vet hur jag förstorar den?

Är det något annat som krympt också? Märkte efter 1.9 att mitt UI blev helknasigt, då alla sånna där rutor ("c", "o" osv) man får upp blivit skitsmå :S Kollade igenom alla mina addons och det visade sig att det var MoveAnything som låg bakom det, vet ej varför men något hade hänt

Pröva det, annars är jag osäker då jag inte använder MonkeyQuest

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whiip
ok, men jag kan inte lägga in bilderna på imageshack, det är fel fil typ står det. Kan man ändra det??

spara som o välj rätt format? -.-

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Är det något annat som krympt också? Märkte efter 1.9 att mitt UI blev helknasigt, då alla sånna där rutor ("c", "o" osv) man får upp blivit skitsmå :S Kollade igenom alla mina addons och det visade sig att det var MoveAnything som låg bakom det, vet ej varför men något hade hänt

Pröva det, annars är jag osäker då jag inte använder MonkeyQuest

nope, bara monkey quest har krympt

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk

finns det någon mod som gör så att man kan binda 2 olika spells till samma key?

Visa signatur

Ey, flippa inte det är bra kod

Permalänk
Medlem

Har en fråga, använder just nu Telo's Sidebar, verkligen bra.
MEN! Dom är ståendes.

Jag behöver liggandes, hur fixar jag detta? Är Warlock och har sjukt mkt
spells.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sk8spike
Snälla sluta skriv rapporterad...de känns så onödigt..

Ontopic:

Jag letar efter något som ska ersätta Nurfed UI för mig och polaren då vi har tröttnat och vill testa nya saker, vi kör båda priest om någon har någon speciell idé för priests:D

Prova Discord
Lite mer att pilla med en Nurfed, men också mycket roligare
finns att ladda ner på http://www.discordmods.com/
ett tips är att kolla i forumen där och se vad folk har gjort

Permalänk
Medlem

Här är mitt lilla bidrag, har precis börjat spela igen...

Kör

JasonLB - Jason's LetterBox UI
Mob info
Action Button Info
Clean mini map
Sell value
Titan Panel

Allt finns på http://www.curse-gaming.com/

Visa signatur

| Asus A8N SLI Deluxe | AMD 4400+ | Zalman ZM-WB2 | ZM-GWB1 | Asus N7800GT | 2x Twinmos 3200 512 | 2x Seagate 120GB SATA Barracuda | Dell 2005FPW | NUUO 450W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sleaze
Här är mitt lilla bidrag, har precis börjat spela igen...

http://img207.imageshack.us/img207/2204/wowui0hq.jpg

den bilden var lite väl liten va?

edit: var min dator som var lite galen, nu ser jag bilder bättre

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Skulle behöva lite hjälp med min, så här ser den ut nu:

Om ni kollar på party rutorna kan man se de gamla fast jag använder nurfed, hur får man bort dom?!??

M v h Whip

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP