[World of Warcraft] Pimpa WOW (allmän tråd om interface-mods)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av zipmiX:

Riktigt snyggt och stilrent det som är på första bilden, är det mycket jobb att få det att se ut sådär? Har ALDRIG använt något annat än wow-standard i mitt spelande. Den enda addonen jag NÅGONSIN använt är recount...

Nu är jag inte PriNcO, men kan svara ändå.

PriNcO's gamla layout tror jag tillhör ett addon-paket, viket gör det väldigt snabbt att konfigurera. Ska man konfigurera allt manuellt enligt samma layout så får du räkna med flera timmar. Personligen så brukar jag bara ändra i addons om det är något del jag inte är nöjd med, vilket gör att jag inte behöver göra allt på en gång. Att kunna flytta runt action bars eller UI kommer man ganska långt med, allt övrigt är bara polering av ytan.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Medlem
Skrivet av zipmiX:

Riktigt snyggt och stilrent det som är på första bilden, är det mycket jobb att få det att se ut sådär? Har ALDRIG använt något annat än wow-standard i mitt spelande. Den enda addonen jag NÅGONSIN använt är recount...

Tackar! Nja inte så jätte mycket jobb, tar en liten stund bara att få det där man vill ha det. Det är ett antal addons jag använder då jag gjordet mesta från grunden, inte addonsen då men fixa till det så jag får det som jag vill.

Visa signatur

ASRock X570 PG Velocita | AMD 5800X | Kingston 64GB CL16 3600 | AK620 w/ ROG STRIX XF 120
PowerColor Red Devil RX 6950 XT | Sound BlasterX AE-5 Plus | Enthoo Pro TG | D30 6x140mm | D30 2x120mm
BenQ PD3200Q | BenQ GW2480 | Sennheiser HD 560S | MOUNTAIN Everest Max | Roccat Kone XP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casgar:

Nu är jag inte PriNcO, men kan svara ändå.

PriNcO's gamla layout tror jag tillhör ett addon-paket, viket gör det väldigt snabbt att konfigurera. Ska man konfigurera allt manuellt enligt samma layout så får du räkna med flera timmar. Personligen så brukar jag bara ändra i addons om det är något del jag inte är nöjd med, vilket gör att jag inte behöver göra allt på en gång. Att kunna flytta runt action bars eller UI kommer man ganska långt med, allt övrigt är bara polering av ytan.

Sant första är en del av Spartan UI jag använde. Dock blev man lite låst när man använder färdig designad ui, där av jag ändrat det.

Visa signatur

ASRock X570 PG Velocita | AMD 5800X | Kingston 64GB CL16 3600 | AK620 w/ ROG STRIX XF 120
PowerColor Red Devil RX 6950 XT | Sound BlasterX AE-5 Plus | Enthoo Pro TG | D30 6x140mm | D30 2x120mm
BenQ PD3200Q | BenQ GW2480 | Sennheiser HD 560S | MOUNTAIN Everest Max | Roccat Kone XP

Permalänk
Medlem

Såhär ser mitt ut numera.

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB