Permalänk

Paint är borta m.m

Hej nu är det så som topic lyder att mitt paint har försvunnit likaså spel (harpan MS-röj m.m) och kalkylatorn m.m.
Det var bara borta en dag.
Men nu undrar jag om det är nån annan som har haft samma problem och isåfall hur får man tillbaka det för jag behöver dem verkligen.
Så sälla ge inga tips på andra program eller kommentarer så som varför jag behöver det eller att det bara är skit.
Så snälla kan nån hjälpa mig?

PS klaga ej på min svenska snälla.

Visa signatur

AMD 4000+ NiVida GF 7800GTX , 2048ddr 120gb, 300gb, 320gb, 250gb, 3x200gb, 2x400gb.

There Is NO IRL, Only AFK

Permalänk
Gäst

Prova med din cd-skiva gå via kontrollpanel > lägg till eller ta bort program > lägg till eller ta bort Windows komponenter > bläädra ner till tillbehör och verktyg.
Det kan hända att du måste starta om för att det ska fungera.

Permalänk
Medlem

C/Windows/system32

i mappen
C/Wimdows/system32
hitta du bl a
Paint (mspaint.exe) och kalkylatorn ( calc.exe).....
gör en genväg på dom och lägg tillbaka dom där dom fanns, eller där du vill ha dom.

Visa signatur

Hubbe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Prova med din cd-skiva gå via kontrollpanel > lägg till eller ta bort program > lägg till eller ta bort Windows komponenter > bläädra ner till tillbehör och verktyg.
Det kan hända att du måste starta om för att det ska fungera.

Jag har gjort det nu men jag fick bara tillbaka spelen men inte paint och kalkylatorn :S
Men annars mkt tacksam för det snabba svaret.

Edit: Tack Hubbe1 det funkade tack så himmla mkt=)

Visa signatur

AMD 4000+ NiVida GF 7800GTX , 2048ddr 120gb, 300gb, 320gb, 250gb, 3x200gb, 2x400gb.

There Is NO IRL, Only AFK

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snowrider
Jag har gjort det nu men jag fick bara tillbaka spelen men inte paint och kalkylatorn :S
Men annars mkt tacksam för det snabba svaret.

Edit: Tack Hubbe1 det funkade tack så himmla mkt=)

You´re welcome.

Visa signatur

Hubbe