Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Conroe snabbare än Athlon X2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korgan
Du missade att den har WR va? Finns att köpa => http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=307536

http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/780-kwu.JPG

nej jag missade inte, men jag skrev också vad 3dmark spelar för roll ?, jag tycker ni tar lite för seriöst på det här med 3dmark och sånt på den här sidan och har alltid gjort, 3dmark är inte verklighet, 3dmark är ett benching program som du säkert vet för att kolla siffror och få en liten översikt om hur bra ditt rigg är, men det är inget motsvarande prestanda i spel och spelar dess mindre roll i spel, så för att man har WR i 3dmark så är det den bästa spel processorn ?, dock inte.

jag vet också att dothan liggeri WR i superpi också, men superpi bryr sig folk om jätte mycket, svar nej, det är en skoj grej. dothan är en snabb prolle, men inget i spel gämfört med motsvarande.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Tillhör skaran som väljer efter pris/prestanda (var P4-galen när jag köpte nuvarande datorn).

Hoppas denna tråden bevaras så jag kan peka och skratta åt de som hade fel när sanningens ögonblick är kommen.

Personligen hoppas jag att AMD kommer igen och klår Intel men det återstår ju att se

Visa signatur

12600K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4@3200MHz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jojej
Tillhör skaran som väljer efter pris/prestanda (var P4-galen när jag köpte nuvarande datorn).

Hoppas denna tråden bevaras så jag kan peka och skratta åt de som hade fel när sanningens ögonblick är kommen.

Personligen hoppas jag att AMD kommer igen och klår Intel men det återstår ju att se

men herre gud, "amd kommer igen och klår intel" intel klår inte amd än så länge det är ett test bara. okej, helt random test.? processorn är inte lanserad ännu och vem vet vad amd har då ? softa ner lite med era klår hit och dit. vänta tills processorn är lanserad åtminstånde.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

grejjen är väl det att processortillverkarna brukar visa saker i förväg om det har nått riktigt bra på gång. att amd inte visar nå som helst tendenser att komma me nå banbrytande så är det ju lite oroande. OBS, detta betyder inte att de inte har nått, men som det ser ut nu, så verkar det lite klent på nyheter där.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
nej jag missade inte, men jag skrev också vad 3dmark spelar för roll ?, jag tycker ni tar lite för seriöst på det här med 3dmark och sånt på den här sidan och har alltid gjort, 3dmark är inte verklighet, 3dmark är ett benching program som du säkert vet för att kolla siffror och få en liten översikt om hur bra ditt rigg är, men det är inget motsvarande prestanda i spel och spelar dess mindre roll i spel, så för att man har WR i 3dmark så är det den bästa spel processorn ?, dock inte.

jag vet också att dothan liggeri WR i superpi också, men superpi bryr sig folk om jätte mycket, svar nej, det är en skoj grej. dothan är en snabb prolle, men inget i spel gämfört med motsvarande.

Varför bry sig om att en AMD processor presterar ett antal fps mer än en Intel processor när det är själva spelandes som räknas?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av strumpan2k
Ja om de hade fortsatt bygga med P4-arkitekturen så hade det inte varit trovärdigt. Men nu bygger dem väl snarare på Pentium M i en ny platform som inte ska finnas på markanden förrän om 6månader. Tycker att det är väldigt trovärdigt.

De tycker jag då inte. Sedan när såg vi en prestanda ökning med 25-30% från en ny cpu generation till en annan? Vad jag kommer ihåg har det aldrig sket förut. Och resultaten från detta test är lång ifrån verifierat. Först när jag ser opartiska tester utan någon av tillverkarnas inblandning kommer jag tro på dessa resultaten.
Sen vet vi inte vad AMD kommer ha vid Conroe releasen, vem vet, kanske en super-trimmad turion..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av strumpan2k

Och det är ju ett genomtänkt inlägg när vi pratar värdlsrekord i 3dmark? Varför göra extrema jämförelser?

Du borde istället jämföra med den kylning som de använder för AMD när de tar världsrekord. För det är väl inte luft dem kör med?

Sluta smutskasta Intel utan fakta...

Eftersom förmågan att läsa har blivit sämre bland barnen här så kanske jag ska friska upp ditt minne... Doja skrev och jag citerar..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
lustiga av allt är att inget slår en Fx-57 fortfarande. kanske om man klockar, men klockar man fx då isf.

lustigt, inte ens fx-60 slår den i spel. än så länge. kan också bero på att spelen inte stöder dc sen har ju fx-60 2.6Ghz per core va ?.

Varpå Korgan svarar följande

Citat:

Men även FX-57 har hård konkurens vad det gäller spel.

http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/780-kwu.JPG

Och där kommer mitt inlägg in... kanske du borde scrolla tillbacka någon gång i mellan:p

Permalänk

En tanke som slår en när man läser vissa inlägg här, går AMD-propparna vi har nu långsammare om det nu skulle visa sej att Conroe är snabbare än AMD? Det verkar åtminstone så på vissa. Sluta stirra er blind på vad det är för märke på grejerna och köp det som just nu/då är bäst för er oavsett vilken tillverkare som gjort sakerna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja

för övrigt så är fx-57 snabbare i spel än vad fx 60 är så frågan är om concroe tar fx i spel, ?? dom hade klockat concroe'n men ska man klocka fx-57 lika många procent så bye bye concroe i spel prestanda. och hur länge har fx-57 funnits ? , preics, concroe existerar inte i affärerna förns om runt 6 månader enligt rykten. så jag tycker det är alldeles för tidigt att spekulera hur såkallat bra concroe är, jag tycker personligen bara det är skoj att Intel släpper nåt som äntligen kan få amd att känna att det finns lite konkurrens i världen för det har inte existerat på bra länge, kanske hårt för er som älskar intel men hårt ska de va för så är det.

alla mina system i 9 år tillbaks har vart intel utom dom 2 åren och nu förstår jag varför jag inte kör intel längre och förstår varför jag kör amd.

Edit:
Shit, sorry! Jag som läser som en kratta!

Visa signatur

För gammal för spel.......egentligen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olur
Så efter ett test där Intel Krossar AMD's flaggskepp förstår du varför du kört AMD i 9 år? Hur orkar du vara så dum?

Jaja, vi får väl se om 6mån helt enkelt.

skrev att jag körd amd i 2 år och resten intel, skrev fel om det nu inte stämmer.

precis, får se om 6 månader.

EDIT: lungt, alla läser fel ibland

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
men herre gud, "amd kommer igen och klår intel" intel klår inte amd än så länge det är ett test bara. okej, helt random test.? processorn är inte lanserad ännu och vem vet vad amd har då ? softa ner lite med era klår hit och dit. vänta tills processorn är lanserad åtminstånde.

Tycker vi kan utgå ifrån att Conroe är bättre än FX60 om än kanske inte så mycket som Intel påstår. Tror inte de skulle komma med ett sånt påstående då de skulle bli utskrattade när andra har chans att testa skillnaderna. Sen får ju du tro vad du vill, det är ingen som hindrar dig.

Visa signatur

12600K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4@3200MHz

Permalänk
Medlem

Åhh! Här var det Beef på högsta nivå:)

(min åsikt)
fasen va gött att Intel kommer med något bra, och med låg TDP dessutom.
Dock är jag lite rädd för priset när den släpps, det lär ligga högt.

Snart kanse elräkningarna kommer bli billigare

Visa signatur

2600k@ 4,4 Vattenkylt med en Noctua 120mm @ 7v. 16 gig Corsair Dominator. GTX 1050 Ti Passivtkylt. Corsair RM550 80 Gold. Corsair M4 ssd 256 gig. Asus Sabertooth p67. (Takfläkten låter mer än själva datorn).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLoz
Åhh! Här var det Beef på högsta nivå:)

(min åsikt)
fasen va gött att Intel kommer med något bra, och med låg TDP dessutom.
Dock är jag lite rädd för priset när den släpps, det lär ligga högt.

Snart kanse elräkningarna kommer bli billigare

Räkna inte med det... När cpu:n drar mindre kommer något annat och tar dess plats.. typ X1900 korten..... Skulle inte förvånna mig heller om de kommand chipseten från Nvidia och ATi kommer dra mer än idag...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jojej
Tror inte de skulle komma med ett sånt påstående då de skulle bli utskrattade när andra har chans att testa skillnaderna. Sen får ju du tro vad du vill, det är ingen som hindrar dig.

kan jag hålla med om till vissdel, men man vet faktiskt aldrig, eller så undrar jag vad testsidorna sysslar med, tror ni själv att dom hade fixxat "buggarna" om inte så mycket folk hade lagt märke till dom och strejkat. tror faktiskt inte jag, 3 sidor gör inte samma fel och får lika mycket prestanda skillnad inte en chans, har aldrig hänt nånsin förrutom och kmr aldrig att hända.

läs den:

http://voodoopc.blogspot.com/

Citat:

Övrigt:

jag skrev det innan och jag skriver det igen, jag är ingen amd fanboy då jag har system med intel hemma och haft haft i många år,och tycker dom fungerar ok, men amd fungerar bättre för _alla_ idag.

Jag tycker däremot att det ska bli intressant och skoj ifall detta stämmer med dom här resultaten.

Det jag inte förstår riktigt är att så fort nyheten kom så Flyger folk upp ifrån stolen och knappar på sina tagentbord snabbare än förr. händer mig med ibland, så jag skyller inte ifrån mig, men varför spekulera som fasen om nåt som inte ens existerar i era riggar ?_?, softa ner ta det med en nypa salt, vänta och njut.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Varför bry sig om att en AMD processor presterar ett antal fps mer än en Intel processor när det är själva spelandes som räknas?

Det är upplevelsen som räknas. Ibland kan prestandan spela in där. Dock inte alla spel som kräver så mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Det är upplevelsen som räknas. Ibland kan prestandan spela in där. Dock inte alla spel som kräver så mycket.

Är det inte så att efter 30fps märker man oftast inte skillnaden ?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Är det inte så att efter 30fps märker man oftast inte skillnaden ?

Helt rätt. Efter 30FPS är det nästan omöjligt att se skillnaden. Men man vill gärna ha en genomsnitts framerate betydligt högre än så. Ifall den droppar lite vill man att dom djupaste dalarna fortfarande ska vara över 30FPS.

Permalänk

FX60 är ju faktiskt bättre än FX-57 i ett gäng tester... och i övrigt skiljer det inte mycket så då är det väl inget mer med det. dessutom kördes den i 2,8ghz så då spelar det väl verkligen ingen roll?

det var ju däremot lögn att den hdae 40% mer prestanda i fear då intelriggen körde 1024x768 och amd hade 1280x1024.

en del saker i voodopcssidanstjofräsen är lite att göra en höna av en fjäder...
saxat från ett annat forum men översatt från at

- AMD-systemet använde en äldre bios, men en nyare gjorde ingen märkbar skillnad.
- Intel-systemet kördes inte som tidigare nämnt i 4-4-4 utan 5-5-5. Jämförelser mellan dessa inställningar visade sig också marginella.
- Anandtech har testat med deras egna time-demos och visat att deras tester som tidigare favoriserat AMD stämmer överrens med de time-demos Intel tillhandahöll.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joppepoppe
FX60 är ju faktiskt bättre än FX-57 i ett gäng tester... och i övrigt skiljer det inte mycket så då är det väl inget mer med det. dessutom kördes den i 2,8ghz så då spelar det väl verkligen ingen roll?

det var ju däremot lögn att den hdae 40% mer prestanda i fear då intelriggen körde 1024x768 och amd hade 1280x1024.

en del saker i voodopcssidanstjofräsen är lite att göra en höna av en fjäder...
saxat från ett annat forum men översatt från at

- AMD-systemet använde en äldre bios, men en nyare gjorde ingen märkbar skillnad.
- Intel-systemet kördes inte som tidigare nämnt i 4-4-4 utan 5-5-5. Jämförelser mellan dessa inställningar visade sig också marginella.
- Anandtech har testat med deras egna time-demos och visat att deras tester som tidigare favoriserat AMD stämmer överrens med de time-demos Intel tillhandahöll.

stämmer det, nice för amd.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joppepoppe
- Anandtech har testat med deras egna time-demos och visat att deras tester som tidigare favoriserat AMD stämmer överrens med de time-demos Intel tillhandahöll.

Anandtech har väl aldrig haft tester som favoriserat någon eller?

Permalänk
Medlem

A64-ägarna är roliga dom.

Anandtech har de senaste året levererat tester där A64,orna vinner den ena benchen efter den andra, för att till slut vinna i allt. Ni AMD-boys lutade er tillbaka och njöt i fulla drag, men inte nog med det, ni smutskastade P4:an allt vad ni orkade i både tid och otid. Nu när samma Anandtech publicerar en test där Intels kommande Cpu "King Conroe Kong" presterar skiten ur självaste FX60:an i spel, så skriker ni fusk och försöker komma med massa fjantiga ursäkter som att Conroe inte finns i butik ännu, och att A64 fortfarande är kungen, att det måste vara något som inte stämmer. Men Conroe kommer att finnas i butik, och det rätt snart. Och tro mig, den kommer att prestera grymt bra. Osar panikångest om hela denna tråd tycker jag.

Själv ser jag inte var problemet ligger, eller som Anders Anders skriver, kommer era AMD-proppar att gå långsammare nu eller?

Glädj er istället. Det råder fullt krig mellan Intel och AMD. Ett krig som i slutändan KOMMER att gynna oss konsumenter. Jag menar, vem köper en FX60 för 10 lakan när man får mer spelprestanda för halva priset av Intel. Och vill man fortfarande av någon anledning ha en AMD-Cpu, så kommer priserna med största sannorlighet att vara lägre än dagens. Då tänker jag i första hand på AMD:s Hi-end prollar, grymma cpu:er för bra mycket mindre pengar.

Goliat har rest sig, och David gör bäst i att lägga benen på ryggen, kanske ge sig ut för att leta reda på en stridsvagn denna gång.

Visa signatur

Pcgames destroyed my life, good thing I have 2 extra lives.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spill
A64-ägarna är roliga dom.

Anandtech har de senaste året levererat tester där A64,orna vinner den ena benchen efter den andra, för att till slut vinna i allt. Ni AMD-boys lutade er tillbaka och njöt i fulla drag, men inte nog med det, ni smutskastade P4:an allt vad ni orkade i både tid och otid. Nu när samma Anandtech publicerar en test där Intels kommande Cpu "King Conroe Kong" presterar skiten ur självaste FX60:an i spel, så skriker ni fusk och försöker komma med massa fjantiga ursäkter som att Conroe inte finns i butik ännu, och att A64 fortfarande är kungen, att det måste vara något som inte stämmer. Men Conroe kommer att finnas i butik, och det rätt snart. Och tro mig, den kommer att prestera grymt bra. Osar panikångest om hela denna tråd tycker jag.

Själv ser jag inte var problemet ligger, eller som Anders Anders skriver, kommer era AMD-proppar att gå långsammare nu ellerr?

Glädj er istället. Det råder fullt krig mellan Intel och AMD. Ett krig som i slutändan KOMMER att gynna oss konsumenter. Jag menar, vem köper en FX60 för 10 lakan när man får mer spelprestanda för typ halva priset av Intel. Och vill man fortfarande av någon anledning ha en AMD-Cpu, så kommer priserna med största sannorlighet att vara lägre än dagens.

Goliat har rest sig, och David gör bäst i att lägga benen på ryggen, kanske ge sig ut för att leta reda på en stridsvagn denna gång.

Ingen här ifrågasätter Anandtech. Dom har mitt förtroende än så länge. Jag ifrågasätter test som är riggade av Intel. Intel har ju för vana att inte köra rent spel.
Och jag har i flera år sagt att det vore bra om Intel kom med en sån här sak. Dock så tycker jag inte man har någon anledning att som du, favorisera ett företag som håller på med kriminella metoder och ständigt är nära att utplåna all konkurans genom sin blotta storlek.

Du tycker vi ska vara glada att det blir ett processorkrig. Det du missar är att Intel har kapacitetten till att ligga under. Det har inte AMD.
Intel kan sälja på massa olika sätt, över OEM och med sitt varumärke. Dom har grepp om marknaden. Det har inte AMD. AMD säljer enbart på prestanda. Förlorar AMD det så har AMD ingenting att sälja på. Och får återgå till att bli budget.
Och jag tror inte AMD har råd med att ha hela sin processorlinje under 1500:-.

Grejen är den att att När intel ligger under så utvecklar både AMD och Intel för fullt. Prestandaökningen går tillräckligt fort ändå. Så även om det blir krig så kan det ge en boost i prestanda av temporära lösningar och eventuellt lägre priser. Men i längden gynnar det ingen för åker AMD ut vilket dom konstant riskerar. Ja då är det kört.

Permalänk
Medlem

Ärligt så är jag inte ett skit orolig för AMD, de har visat vad de går för och de kommer att fortsätta sno andelar av Intel just på grund av lägre priser.

David kommer att finna sin stridsvagn.

Visa signatur

Pcgames destroyed my life, good thing I have 2 extra lives.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Ingen här ifrågasätter Anandtech. Dom har mitt förtroende än så länge. Jag ifrågasätter test som är riggade av Intel. Intel har ju för vana att inte köra rent spel.
Och jag har i flera år sagt att det vore bra om Intel kom med en sån här sak. Dock så tycker jag inte man har någon anledning att som du, favorisera ett företag som håller på med kriminella metoder och ständigt är nära att utplåna all konkurans genom sin blotta storlek.

Du tycker vi ska vara glada att det blir ett processorkrig. Det du missar är att Intel har kapacitetten till att ligga under. Det har inte AMD.
Intel kan sälja på massa olika sätt, över OEM och med sitt varumärke. Dom har grepp om marknaden. Det har inte AMD. AMD säljer enbart på prestanda. Förlorar AMD det så har AMD ingenting att sälja på. Och får återgå till att bli budget.
Och jag tror inte AMD har råd med att ha hela sin processorlinje under 1500:-.

Grejen är den att att När intel ligger under så utvecklar både AMD och Intel för fullt. Prestandaökningen går tillräckligt fort ändå. Så även om det blir krig så kan det ge en boost i prestanda av temporära lösningar och eventuellt lägre priser. Men i längden gynnar det ingen för åker AMD ut vilket dom konstant riskerar. Ja då är det kört.

WORD!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
WORD!

WORD!

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spill
A64-ägarna är roliga dom.

Anandtech har de senaste året levererat tester där A64,orna vinner den ena benchen efter den andra, för att till slut vinna i allt. Ni AMD-boys lutade er tillbaka och njöt i fulla drag, men inte nog med det, ni smutskastade P4:an allt vad ni orkade i både tid och otid. Nu när samma Anandtech publicerar en test där Intels kommande Cpu "King Conroe Kong" presterar skiten ur självaste FX60:an i spel, så skriker ni fusk och försöker komma med massa fjantiga ursäkter som att Conroe inte finns i butik ännu, och att A64 fortfarande är kungen, att det måste vara något som inte stämmer. Men Conroe kommer att finnas i butik, och det rätt snart. Och tro mig, den kommer att prestera grymt bra. Osar panikångest om hela denna tråd tycker jag.

Själv ser jag inte var problemet ligger, eller som Anders Anders skriver, kommer era AMD-proppar att gå långsammare nu eller?

Glädj er istället. Det råder fullt krig mellan Intel och AMD. Ett krig som i slutändan KOMMER att gynna oss konsumenter. Jag menar, vem köper en FX60 för 10 lakan när man får mer spelprestanda för halva priset av Intel. Och vill man fortfarande av någon anledning ha en AMD-Cpu, så kommer priserna med största sannorlighet att vara lägre än dagens. Då tänker jag i första hand på AMD:s Hi-end prollar, grymma cpu:er för bra mycket mindre pengar.

Goliat har rest sig, och David gör bäst i att lägga benen på ryggen, kanske ge sig ut för att leta reda på en stridsvagn denna gång.

Vad jag har sett så är det inte så många Intel-fanboys som har rekommenderat eller talat så varmt om P4:an heller de senaste åren jämfört med A64:an. På samma sätt kommer det säkert att bli om Conroe är bättre än vad A64:an är när det gäller pris, prestanda och värmeutveckling. Det är inget konstigt med det.

Jag kan inte tänka mig att någon har trott att AMD alltid ska ha ledningen när det gäller prestanda och det tror jag inte AMD själva tror heller. Det kommer säkert att växla framöver precis som det gjort hittills mellan AMD och Intel men som -Boris- säger så betyder det mycket mera för AMD att ha ledningen än för Intel.

Och som -Boris- säger så är det ingen som har anklagat Anandtech för något. Däremot har ju Anandtech blivit anklagade för att favorisera AMD av Intel-fanboysen här på forumet för att de skrev en artikel om Dothan för något år sedan där de inte bara tog upp det som var bra med Dothan utan även de nackdelar den hade jämfört med en Desktop-cpu. Det tyckte inte Intel-fanboysen om.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bom
Vad jag har sett så är det inte så många Intel-fanboys som har rekommenderat eller talat så varmt om P4:an heller de senaste åren jämfört med A64:an. På samma sätt kommer det säkert att bli om Conroe är bättre än vad A64:an är när det gäller [u]pris[/u], prestanda och värmeutveckling. Det är inget konstigt med det.

Nu ska vi inte hoppas på för mycket.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Man kan bara torrt konstatera att Conroe verkar prestera bra...

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Man kan bara torrt konstatera att Conroe verkar prestera bra...

Hehe... Måste säga att det var ett ganska torrt konstaterande.

Permalänk

conroe kick ass bit i det sura äpplet ni kan ändå inte göra nåt åt saken så äre bara.

funderat nu länge på AMD men det ser ut som fortsatt Intel om conroe inte är för dyr annars får man nöja sig med det näst bästa dvs AMD:D life is good.......Leap Ahead börjar förstå vad dom menade med det:D

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|