Permalänk
Medlem

Spore Tråden!

Ja, här kan vi diskutera lite om detta härliga spel som jag ser fram emot
Men jag hittar inget release date än
Nån som vet mer exakt när det kommer?

//AJL

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem

Personligen tycker att spelet verkar mycket intressant i sig självt, men verkar vara lite för... enformigt? Inte säker, får hoppas att jag har fel, men det känns som att man kommer tröttna på det relativt snabbt.

Visa signatur

Verba volant, litera scripta manet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HolyRock
Personligen tycker att spelet verkar mycket intressant i sig självt, men verkar vara lite för... enformigt? Inte säker, får hoppas att jag har fel, men det känns som att man kommer tröttna på det relativt snabbt.

Njae, vet inte jag, du skapar ju din egna kolloni som du i stort bestämmer hur dom ska se ut
Sen (som jag har uppfattat det som då) så är det precis som vilket RTS som helst, man ska försöka ta över så mycket som möjligt

Verkar också som man kommer få hålla på en lång tid innan man ens får en kolloni? :/

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AJL
Njae, vet inte jag, du skapar ju din egna kolloni som du i stort bestämmer hur dom ska se ut
Sen (som jag har uppfattat det som då) så är det precis som vilket RTS som helst, man ska försöka ta över så mycket som möjligt

Verkar också som man kommer få hålla på en lång tid innan man ens får en kolloni? :/

Jag befarar att han har rätt, tänk på att Will Wright trots allt har The Sims på sitt samvete. Jag ryser ved blotta tanken.

Permalänk
Medlem

hmm vad är det för fel på the sims :/ ?

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

ser verkligen fram emot spore. Verkar hur coolt som helst, är spelet lika intressant som trailerna visar så kommer de bli ett höjdarspel!

det kommer Q4 dvs någonstans mellan oktober-december 2006 enligt gamespot.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
hmm vad är det för fel på the sims :/ ?

Kort och gott: allt, enligt mig.

Permalänk
Medlem

Tycker inte detta spel verkar bli något bra, vsst kanske kul i 30-60 min sen tröttnar man nog ganska snabbt skulle jag tro, men jag gillade fysiken i spelet. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

får också den känslan.. att man kommer tycka det är stentufft först men att man lägger av efter en vecka

edit

the sims var otroooligt innovativt när det kom. kan kännas förlegat nu dock.

Visa signatur

sad panda

Permalänk

Något fel på den här tråden?
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=56545...

6 sidor om spore.
Inklusive 35min filmen och 61min filmen.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if