Permalänk

Saker jag slagit sönder : [ tidsfördriv ]

Tjena , nu sitter jag här framför en kass dator i skolan och måste vänta 3 timmar på att bussen ska komma.
Medan jag höll på och fantisera om motorsågar och massmord kom jag på att det kanske skulle vara kul med ett inlägg på sönderslagen krigsutrustning : möss,tangentbord,mobiler o sånt.

Om ni har några bilder från ett lan där du haft 0 -12 score i en csmatch o slagit sönder ditt tangentbord , visa upp så vi får se

Är i skolan nu så ja har inga bilder på mina dåd, men när ja kommer hem ska ja sätta upp bild på mitt wireless microsoft tangentbord. "2 meter o 100 kg biff + trådlöst tangentbord + dålig på cs = inte bra :D"
sen så börjar mitt g15 snart säcka ihop också så de blir vel nog nån bild på den så småningom ^^

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem

Om jag har slagit sönder något så har det varit av misstag, men så är jag också en övermänniska som kan kontrollera mina djuriska drifter.:rolleyes:

En gång tappade jag TV-fjärren i golvet. Ingen bild dock tyvärr.

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk

ja har en fjärr kontroll med gummilister runt så den inte ska gå sönder och konstigt nog , den har inte gått sönder ennu, till skillnad från den till min nya art tv. Jag och min bror va lite ehm "oense" så när han hade gått ur rummet så tog jag det närmaste jag kunde komma åt ( tur att de inte va min mobil ^^) och kastade den i dörren allt vad jag orkade. den dog

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk

Jag drämde min Nokia 3210 i golvet en gång (vet ej varför, var väl kass framför datorn). säkert 50 bitar, men den fungerade i alla fall efter lite pill! Körde med stora hål i skalet länge tills det regnade en midsommar. Då somnade den in...

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

Jag har väldigt kontroll på mig själv som tur är

När jag blir riktigt arg kan jag gå ut och gå loss på den största timmerbiten där är med en av yxorna. Efter 10 min intensivt huggande och svärande brukar det gå över.

Jag tycker det är så löjligt att bli arg för att man förlorar i CS. CS är ett så meningslöst spel att det inte är värt att lägga energi på att bli arg. Blir inte arg över att förlora i andra spel iheller för den delen. Det är ju bara spel

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk

Enda vansinnesutbrottet jag haft mot min dator var när jag slaktade min gamla cd-läsare när den inte ville leka snällt med XP-skivan 12 timmar före avfärd mot DHW05. Tryckte ut skivan och slog av cd-trayen. Den står snällt på ett skåp i köket nu.

Permalänk

lol.limma fast trayen igen o använd den som kaffekopps hållare.

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk

Hm.
Jag har knuffat in en gammal dator i väggen när jag blev arg. Hände dock inget då. Någon dag senare började diskettenheten "brinna"och datorn rök som fan, vet inte om det hade något samband.
Har knäckt hårddisken på en laptop när jag blev arg och tryckte till den.
Sen knäade jag ett tangentbord mitt i tu men det var mest för att skoja med en kompis

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk

brända datorkomponenter luktar ju bara för bra , man skulle tipsa hugo boss om den lukten. New "hugo boss uppbrunnet nätagg". skulle bli succe ^^

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem

Tangentbordet har väl fått en del stryk, dock inte pga gaming utan snarare motgångar i allmänhet... Annars funkar det som sagt bra att gå och och hugga lite ved eller något om man vill avreagera sig.

Visa signatur

Но если есть в кармане пачка сигарет,
Значит все не так уж плохо на сегодняшний день.

Permalänk

hmm, kanske inte funkar så bra när man spelar cs. säger på ventrilon. : fan va de går dåligt, ja måste gå ut o hugga lite ved .

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zlayer
Annars funkar det som sagt bra att gå och och hugga lite ved eller något om man vill avreagera sig.

Värt att nämna är ju att det inte är att rekommendera om man bor i en lägenhet. Tror inte att det är så uppskattat av övriga föreningen om man börjar gå lös på träden i området när datorn inte gör som man vill

Visa signatur

Primary: Intel P4 3,0 GHz | 1 GB DDR(400) | ATi Radeon X800 Pro | 360 GB SATA | Samsung 173P+
Vardagsrum: Intel Core 2 Duo E6300 1,86 GHz | 1 GB DDR2(667) | ATi Radeon X300SE | 250 GB SATA | Samsung SyncMaster 710T (ruskigt tyst)
Laptop (Dell Inspiron 6400): Intel Core Duo T2050 1,60 GHz | 1 GB DDR2(533) | ATi Radeon X1300XT | 60 GB SATA 7200 rpm

Permalänk
Medlem

En gång blev jag riktigt förbannad när jag spelade så jag rev sönder ett A4-ark som låg i skrivaren, har dock inga bilder på det för det hände för länge sen.

Permalänk
Medlem

hehe måste bara få berätta om förra helgen bravad, var på fest med polarna, sedan efter att vi lämnat festen så blev jag upprörd (vet ej varför) så jag sa till min polare att han sög (han var ännu fullare än jag) varpå han kastade en kebabb på mig, då tog jag min egen (!!!) telefon och stoppade den i munnen, bet till hårt som fan ett par gånger, sedan tog ja ut den och tittade på den. displayen vart tydligen så illa tillklämd så den sprack, då lackade jag ännu mer å sa "titta helge" varpå jag bröt min vikbara telefon i 2 delar. Han påpekade då att jag var störd, men som tröst skulle han bjuda mig på en ny kebab. Vi satte oss på närmsta hak och beställde in 2 kebabbtallrikar, åt dem med glädje, för att sedan lämna de 2 mobildelarna i högen av överbliven fefferoni och sås.... MEN jag lyckades få med mig SIM kortet, eftersom jag inte ville bli av med mina 200 nummer. Glad i ihågen gick jag hem till min polare och slaggade. Nästa dag när jag skulle ta fram mitt simkort ur jackfickan så gjorde jag en horribel upptäckt....

Min jacka saknar fickor......! Jag hade altså lagt den bara innanför jackan och troligtvis ligger mitt simkort ute i snön någonstans. Jobbigt värre. Men allt till trots så hade jag en kul kväll

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Medlem

tycker väldigt synd om människor som slår sönder grejer för dom inte kan behärska sig.

har aldrig slagit sönder något hur arg jag än varit. visst kan bli irriterad men så arg så man pajjar ett föremål för att få utlopp för ilskan bådar helt enkelt inte gott i mina öron

kanske för att jag inte får allt jag vill av föräldrarna, jag betalar alltid surt förvärvade slantar för mina saker. har märkt att dom som får allt dom pekar på kan kasta nyaste mobilen i marken bara för att dom blivit lite arga(ibland på nått helt annat än mobilen). då undrar man självklart om dom har nått problem, men då säger dom bara: vadårå, får ändå ny av farsan/morsan

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Har aldrig tagit sönder någon pryl, men nära i alla fall.
Min icemat siberia, var nära att knäcka hela bågen en gång pga. Battlefield 2.
Finns inte buggigare spel

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
tycker väldigt synd om människor som slår sönder grejer för dom inte kan behärska sig.

har aldrig slagit sönder något hur arg jag än varit. visst kan bli irriterad men så arg så man pajjar ett föremål för att få utlopp för ilskan bådar helt enkelt inte gott i mina öron

kanske för att jag inte får allt jag vill av föräldrarna, jag betalar alltid surt förvärvade slantar för mina saker. har märkt att dom som får allt dom pekar på kan kasta nyaste mobilen i marken bara för att dom blivit lite arga(ibland på nått helt annat än mobilen). då undrar man självklart om dom har nått problem, men då säger dom bara: vadårå, får ändå ny av farsan/morsan

Jag vet väl vad du menar, och jag har alltid förvånats av denna attityd hos vissa. Men visst har jag haft sönder saker själv ibland, men då också i vetskapen om att det är jag som betalar. Men det är lite olika typ av situationer detta, på lan, på fyllan eller hemma vid datorn. I vissa fall är det kanske mer rättfärdigat att pajja saker med flit. Men igentligen är det ju bara dumt, själv tvingades jag ju att avstå från en ny dvdspelar eftersom jag var tvungen att köpa ny mobil.

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk

anger management.

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk
Medlem

skrattar mest när något program kraschar som man suttit i nån timme och arbetat med utan att spara...

Visa signatur

De som inte fick nog med uppmärksamhet som barn, kallas nu ordpoliser.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Husmusen
skrattar mest när något program kraschar som man suttit i nån timme och arbetat med utan att spara...

du har inte sagt något om när du hällde lim i game cuben

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk

en fjärris till tvn rök när Norge vann i nån sport.. kommer inte ihåg vilken , inte noga egentligen. Unnar in norrmännen att vinna i nåt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JanDjävel
en fjärris till tvn rök när Norge vann i nån sport.. kommer inte ihåg vilken , inte noga egentligen. Unnar in norrmännen att vinna i nåt

Men du unnar dem din dyrbara fjärkontroll?

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catamenia
du har inte sagt något om när du hällde lim i game cuben

det är ett citat från en annan medlem på swec

Visa signatur

De som inte fick nog med uppmärksamhet som barn, kallas nu ordpoliser.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Husmusen
det är ett citat från en annan medlem på swec

Han måste vara den mest originella moddare av gamecub jag hört talas om :):rolleyes:

Permalänk
Medlem

Men inga bilder?

Jag har nog aldrig slagit isönder något datortillbehöver för att jag blivit arg.

Däremot spytt ner i en skärm när jag var magsjuk, men den ligger tyvärr på tippen så jag kan inte ta bild på den...

Visa signatur

IBM R40

Permalänk
Medlem

Jag kastade min datormus i väggen (det var meningen att den skulla landa mjukt i sängen) när jag förlorade i ett datorspel. Att förstöra saker pga att man förlorar är otroligt korkat och jag kommer aldrig mer göra så igen.

Musen var en trådlös Microsoft-mus och den ligger trasig på bokhyllan nu. Köpte mig sedan en Logitech MX518 :D!

Visa signatur

-\n-

Permalänk
Medlem

Den här tråden får mig att tänka på videon med den knäppa tyska ungen som blir skogstokig och slår på sitt tangentbord när inte Unreal tournamnet startar fort nog.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2pac
Den här tråden får mig att tänka på videon med den knäppa tyska ungen som blir skogstokig och slår på sitt tangentbord när inte Unreal tournamnet startar fort nog.

haha , den har ja asså sett. men den måste ju va fejk. man kan ju inte bli så arg bara för att man inte orkar vänta.

för er som vill se filmen : http://www.break.com/index/patiencechild.html

skitkul

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem

imo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catamenia
haha , den har ja asså sett. men den måste ju va fejk. man kan ju inte bli så arg bara för att man inte orkar vänta.

för er som vill se filmen : http://www.break.com/index/patiencechild.html

skitkul

ja, den är ju så fake som det kan bli. Var inte ens kul tycker jag.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro