Film: Operation Flashpoint + Addons

Permalänk
Medlem

Film: Operation Flashpoint + Addons

Tänkte att det var dags för den årliga film visningen ifrån OFP Med Armed Assualt runt hörnet (hoppas) så får man se till att visa lite godsaker ifrån det som redans finns i hyllan på webhallen för 149kr.

Filmen är 3 delen från en tunering med Desert Addons dvs med lite nya units och vapen.

Det är inte direkt ett Greg Knudson mästerverk med några Cheatons i rollerna men den är väldigt sevärd och bjuder på fina OFP stunder Filmen är gjord av en Tysk kille och ligger på 115Mb vilket gör den cirka 5 minuter lång.

Är det dags att lägga det 4½ år gammla spelet på hyllan eller ser det ut att fortfarande stå upp till dom yngre bröderna BF2 mfl?

Download -
Download - Mirror 1

Permalänk

Aldrig kommer jag ge upp OFP, inte förns ArmAs släpps iaf ;D

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem

Bästa spel som gjorts o det vidhåller jag tills jag ligger under jord.
Lånade ut det till en kompis o fick aldrig tillbaka det men som tur är fanns det i GOTY edition för 150spänn.

Permalänk
Medlem

Re: Film: Operation Flashpoint + Addons

Citat:

Ursprungligen inskrivet av cains
Är det dags att lägga det 4½ år gammla spelet på hyllan eller ser det ut att fortfarande stå upp till dom yngre bröderna BF2 mfl?

Haha, hoppas det där var ett skämt. Klart att ingen av dess små töntiga småbrorsor har en chans mot Operation Flashpoint!

Tack för filmen!

Permalänk
Medlem

Jag håller med. OFP är förbenat svårslaget, precis som ett soldatsimulatorspel ska vara. Det känns verkligen som man är i striden när man ligger i en buske ensam och gömmer sig, medans en galen BMP rusar förbi, adrenalinkick som heter duga

Permalänk
Medlem

hehe, OFP är rätt coolt alltså. Man tänker jämt "det kan ju inte vara någon annan än jag som spelar det fortfarande", men i alla OFP-relaterade trådar på diverse forum så dyker det alltid upp massa människor

OFP for prez!

Permalänk
Medlem

Finns det ingen CTI server som kör med Swedish forces pack? Det hade vart jävligt grymt

Visa signatur

[ -AMD Athlon64 3200+ (Winchester), NF4 Ultra-D, 2x TWINMOS 512MB PC3500 BH-5! 2-2-2-7 , Gainward 7800GTX GS- ]