Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Dell XPS 600 Renegade

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcepser
om det går att få tag på quad sli moderkort förståss

Vad syftar du på?

Visa signatur

Athlon64 X2 "Toledo" 4400+, DFI LanParty Nforce4 SLI-DR, 1024MB OCZ PC3200 Gold Voltage eXtreme @ 250 1,5-2-2-8, ATI Radeon X850XT Platinum Edition, Western Digital Raptor 36GB (REV2), 2 * Western Digital Caviar 200GB SATA

Permalänk

76 000 Kronor! Oj Oj! Om ett år finns det antagligen datorer med samma prestanda för 10000 kronor. Det går snabbt!

Visa signatur

1. MSI Z77A-GD65, Core i7-6700K, 16GB, GTX 1080.
2. Gigabyte EX58 Extreme, Core i7 920@4Ghz, 12GB 1300MHz Corsair, 4870X2.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MoNsT€R
Vad syftar du på?

,

Tror inte han har förståt att det bara krävs NVIDIA nForce4 SLI moderkort...

Permalänk
Medlem

hmmm.... jag hade inte velat titta på elmätaren under drift med den maskinen... jag tycker fortfarande min DELL är extrem (XPS G5)
och den kan f*nimej värma upp ett mindre rum när man lirar... :S

Visa signatur

Rätta mig om du har fel...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bimbim
Newsflash: Hade Dell varit 'dålig' så hade de inte varit störst (eller HP/Compaq har gått om?). Visst, ni svettiga överklockare köper inte en Dell-dator men Ni är ju den lilla marknaden

Dah, så bara för att över två miljarder människor är religiösa, så är det rätt att vara religiös?
Eller är det rätt att lyssna på top-40-musik bara för att det är den "största" musiken?
Nä.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ScopeX
hmmm.... jag hade inte velat titta på elmätaren under drift med den maskinen... jag tycker fortfarande min DELL är extrem (XPS G5)
och den kan f*nimej värma upp ett mindre rum när man lirar... :S

Kan jag verkligen tänka mig. Vad kostade monstret när du köpte den?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk

Om man ber snällt kan det kanske bli en julklapp

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk
Medlem

verkar extremt dyrt men coolt ändå. Vad gäller pengarna så skulle jag slå till om jag vore megarik. bara lack är ju skitcool å sedan sparkar den verkligen det mesta. men för mig så skulle så mkt pengar aldrig gå till en dator. Tveksamt att jag ngsin kommer att ha råd med en DATOR för det. Men visst om jag å Doja startar band å blir megakändisar så VISST

Permalänk
Medlem

Blev lite ledsen häromdagen. Tänkte vara med och tävla om en av dessa dunderburkar, dessvärre ville dom att jag skulle bo i USA för att jag skulle få vara med.

Permalänk
Medlem

Haha det kommer KRÅÅÅÅNGLA för dom knösarna som får tag i dessa maskiner

Visa signatur

msi neo4 platinum
amd3700+ :: gforce7800gtx :: 1024ram pc3200 :: samsung spinp80 250gb :: telialina 8mbit