Någon som vill byta steam konto?

Permalänk
Entusiast

Någon som vill byta steam konto?

Har tröttnat på Red Orchestra då det inte var lika roligt som jag kommer ihåg det från när jag lirade det i tidig beta till Unreal Tournament.

Tänkte då på någon som har cs 1.6 som också har något annat roligt spel (kanske cs:s)

På mitt konto ligger 1.6 (csz å lite annat man fick i CS paketet) och Red Orchestra

Jag har inte blivit steam bannad i något av spelen och kommer inte byta mot nån man ofta inte ser här på SweC (för säkerhetssjäl vill inte få några spel folk har cheatat med)

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

nr1: det är inte tillåtet attbyta accounts
nr2: även om det skulle vara GoTall himself som ville byta, hur hade du vartsäker på att han inte fuskar på sina steamkonton?

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Entusiast

1. Okej visste jag inte, glöm denna tråden då.
2. Klart man inte kan vara säker, men om man blir blåst är det väl risken man får ta.

edit: varför är det inte tillåtet, det är väl lika mycket tillåtet som om jag skulle vilja byta en diablo 2 skiva med min polare för hans warcraft 2 tex.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

det är rent tekniskt sett inte heller tillåtet faktiskt, efterssom när du köper speletså köper du egentligen bara en rätt att spela det. när du sedan installerar såstår det isteas EULA att de stänger ner konton som de har fått reda är bytade efterssom det inte är tillåtet. I typ 99% av andra spels EULA står det att an inte får lov att sälja eller byta bort spelet.

EDIT: du kan ju byta konto ändå,det är ju knappast så att de kan kommapå dig

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Klart att de inte vill att man skall byta... Men jag hade gjort det iaf

Är ju lite som att man inte skulle få byta cd-skivor med varandra för några år sedan...

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andykidden
Är ju lite som att man inte skulle få byta cd-skivor med varandra för några år sedan...

Den där punkten har jag funderat på....

Är det inte mer lr mindre samma sak att en kompis skickar över en låt via msn lr något annat som att jag går o lånar den CD:n av han och lägger in på MIN dator?

Självklart kan det ju var aså att han laddat ner den, men om han har den på cd?

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Jag ser det mera som om att dom ska va glada att man köpt deras kraffs. Har man köpt nåt så äger man det å kan göra exakt vad man vill. Sen deras regler kan dom ju stoppa nånstans.
Byt konto du.

Permalänk
Entusiast

Okej tack för alla svar, fler som är för än emot här då Så någon som är intresserad?

I värsta fall så kan jag väl byta mitt konto mot ett 1.6 endast konto för jag tänker ändå inte spela Red Orchestra.

Let me know

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

du har pm ..

Permalänk
Medlem

nu är de så att ett steam konto kostar ca 100kr på närmaste databutik.

ut o shoppa loss

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk

Ett Steam Account kostar egentligen ingenting alls.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sP_Bunghole
du har pm ..

bytet är klart någon moderator kan ju låsa denna nu.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Abro på det ,

Jaghar CS,CZ,CS:S. HL2,HL:S.HL. plus en massa andra spel.

Hur mycket pengar tror ni ett sånt konto ligger på?