Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nomac
Jag har för mig att W550i har två högtalare.

Så sant, eller den har 3 fast använder bara 2 till musikspelande

Permalänk
Medlem

kan man ta bort orginal musiken från telefonen på en w800i? den som är på telefonen!

Visa signatur

SQ-50L <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weeex
kan man ta bort orginal musiken från telefonen på en w800i? den som är på telefonen!

Vill också veta.

Permalänk

Vad menar ni med orginal musiken?

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Låten "Stop", "Sunshine", "Adagio" och "El Trumpet", säger väl det mesta om musikkvaliten på dom. I alla fall, låtarna går inte att ta bort och visas inte heller när man kollar minnet genom datorn.

Permalänk
Medlem

dom sitter på telefonen och inte på minnet!

Visa signatur

SQ-50L <3

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

nån som vet hur man gör det då?

Visa signatur

SQ-50L <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hej980
Hallå, tänkte fråga om någon vet vad felet kan vara om jag inte kan föra över låtar till telefonen längre, det har fungerat felfritt hittills. Nu står det att det finns 174 MB kvar på memory stick, men när jag sätter i kabeln så står det att det finns 0 byte kvar på memory stick och jag kan inte föra över låtar... testade att ta bort några låtar men fortfarande 0 byte...
HJÄLP!

Ingen som vet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hej980
Ingen som vet?

testa installera om disc2phone kanske? hmm jag inte min funkar prima ;D

Visa signatur

SQ-50L <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Haha tyckte bilderna var lika, samma företag/person på båda juh!
Är det någon som testat och vet om de är bra, har redan Shure e2c, så det känns onödigt att köpa SE:s egna med hörlurar. Har sett att det finns hörlursadapter med Kort sladd och ingen "handsfree" funktion men de som "nokia6230" länkade till kostar ungefär lika mycket...

Visa signatur

Shuttle XPC SN95GV2 <A64 3500+ Winchester> <2X512 pc 3200 DCDDR> <1070GB HDD> <Leadtek 6800le @ 12/1.6 400/900 1.3v> [2001:a]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iwill
Haha tyckte bilderna var lika, samma företag/person på båda juh!
Är det någon som testat och vet om de är bra, har redan Shure e2c, så det känns onödigt att köpa SE:s egna med hörlurar. Har sett att det finns hörlursadapter med Kort sladd och ingen "handsfree" funktion men de som "nokia6230" länkade till kostar ungefär lika mycket...

Vill man ha en med kort sladd kan man ju även löda sig en själv, det är inte så svårt som det låter

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=57373...

Permalänk
Hedersmedlem

skaffade mig en w810 idag,, bilder kommer imorrn..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hej980
Ingen som vet?

Testa att formatera om kortet.

Permalänk

Finns det något annat program än Disc2Phone som för över music??Jag tycker inte om det!!
Mvh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarzan
Testa att formatera om kortet.

Hur?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hej980
Hur?

Du går in i filhanteraren, sen Mer -> Form. ext. minne

Citat:

Urspurngligen skrivet av Pierre232
Finns det något annat program än Disc2Phone som för över music??Jag tycker inte om det!!
Mvh

Jag använder iTunes Agent, ett tillägg till Apple iTunes som gör att du kan synkrosisera din musik med bland annat w800i.

http://ita.sourceforge.net/

Permalänk
Citat:

[i]

Jag använder iTunes Agent, ett tillägg till Apple iTunes som gör att du kan synkrosisera din musik med bland annat w800i.

http://ita.sourceforge.net/ [/B]

Ska testa det!! Tack för tipset!!

Permalänk
Medlem

vet nån HUR man kan ta bort original musiekn fårn w800i?

Visa signatur

SQ-50L <3

Permalänk

Phat^trance, när får vi se bilderna på mobilen=P

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

är det nån som vet om det går att göra så det går att spela högre med K750I? För det går att ha mycket högre när man tar den låten man vill lyssna på och väljer att använda den som ringsignal!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soya_505
Phat^trance, när får vi se bilderna på mobilen=P

här kommer de

bakgrundsbilden:

Permalänk

Fler kort=) hehe, kan itne du göra en mini recesension(stavning?

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Hedersmedlem

ansluten till externa antennen

Permalänk
Medlem

Någon som vet när nya firmwaren till k750 släpps i Sverige? Har väntat på den ett tag nu...

Visa signatur

Macbook 2,0 late 2008
Nikon D80 | MB-D80 | Nikkor AF-S 18-70mm f/3.5-4.5 | SB-600
Citera mig vid svar!

Permalänk

Det är finns en som kom för någon vecka sedan.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Skaffade mig idag en K750i med Comviq Kompis. Har dock ett menyalternativ som heter "Vodafone meny" under underhållning. Är detta något jag måste leva med eller går det att få bort? Jag vill verkligen inte ha något från Vodafone i min telefon. Har testat att göra en total återställning, dock utan resultat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malm
Skaffade mig idag en K750i med Comviq Kompis. Har dock ett menyalternativ som heter "Vodafone meny" under underhållning. Är detta något jag måste leva med eller går det att få bort? Jag vill verkligen inte ha något från Vodafone i min telefon. Har testat att göra en total återställning, dock utan resultat.

Hoppas att du köpte den begagnat

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Nej, mobilen är köpt helt ny. Till saken hör dock att jag för tillfället har ett Vodafone-SIM i telefonen (väntar på portering) och att jag konfigurerade kommunikationen i telefonen för att kunna använda GPRS och kolla min räkning. Tog bort det fortare än kvickt när jag hittade detta menyalternativ, tyvärr utan att det försvann.

Jag tycker ändå att det är konstigt att de lyckas peta in ett äckligt alternativ under en helt annan meny. Jag hatar Vodafone.

Edit: Phew, det försvann när jag stoppade i Comviq-kortet. Drar en suck av lättnad

Permalänk

Var kan man få tag på FBK tema till w800i? Har testat o googlat men hittar inget.
ÄLSKA FBK

Visa signatur

Eeeeeeh.