Letar efter blood penslar till PS (bild)

Permalänk
Musikälskare

Letar efter blood penslar till PS (bild)

http://howlin.mine.nu/Wallpapers/bloodstain%20Final.jpg

Hade dom innan, fick dom från en sida men har glömt vilken.

Evigt tacksam om ni vet vilken !

//flashen

EDIT: satan stavade fel till "blod", tänkte eng...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Musikälskare

TACK !

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Hur gör man för att få en brush att funka? Bara att lägga den i Brush mappen eller?

Visa signatur

Jag lider av Tropophobia.

Permalänk
Medlem

testa?

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk

När du har pensel framme så trycker du uppe till vänster där du byter penslar...finnns en pil som drar fram en rullgardin...välj load brushes..

Jupp ska funka fint dä...:)

Visa signatur

Dator1: [Asus A8N-SLI Premium] [AMD64 3700+] [Kingston PC3200 HyperX 1Gb+512mb Samsung] [x800GTO2]
Laptop: Fujitsu siemens Lifebook E8020 : Centrino 1,86Ghz : 1024mb Ram : ATI X600

Permalänk

Han har nog säkert kommit fram till det efter nästan 2 år

Permalänk
Medlem

Jo det har jag nog allt, tror jag

Visa signatur

Jag lider av Tropophobia.

Permalänk
Hedersmedlem

Svaret var ju korrekt i alla fall (antar jag) så vi låter det vara kvar. Men ibland kan det vara bra att slänga ett öga på inläggsdatum innan man postar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Haha, stackarn. Han vart nog lite ledsen när han inte fick veta hur man gjorde.
Jaja, då frågar jag samma sak igen då. Har googlat lite efter såna, men lite knepigt att hitta. Dom här sista inläggen förklarade också varför länkarna inte funkade.

Visa signatur

Dur ru - dum.