Datorbutiken.com öppnar hämtbutik!

Permalänk
Medlem

Datorbutiken.com öppnar hämtbutik!

Fick nyss ett mail om att DB öppnat en hämtbutik så jag tippsar om det här.

"Nu kan du beställa varor för avhämtning på vårt Centrallager i Staffanstorp. Beställ som vanligt via hemsidan, välj "Hämtas" i Kassan, så meddelar vi dig via mail, SMS eller telefon när ordern är klar för avhämtning!"

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Najs varför bor inte jag i Staffanstorp.
Skulle kolla demoprodukter hela dagarna och förköpa mig.
Tur att jag inte bor där.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Ingen större nyhet.

Har åkt ut flertal ggr och hämtat ut saker som man har beställt.

Visa signatur

6 X Apple MacBook Pro 16" M3 Max chip M3 Max / 16.2" / 3456 x 2234 / 1 TB / 16-kärnor / 48 GB / Apple M3 Max 40-core / Silver / Space black

Permalänk
Medlem

De förstår väll helt enkelt att folk hellre åker och hämtar sakerna på ett par timmar, och betalar en liten kostnad, än att vänta i ett par dagar på det

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk

Var fan ligger staffanstorp? LOL.

Varför satsar dem inte på Göteborg eller någon annan av de två resterande storstäderna?

Permalänk

Som skellefteå tex .......

Visa signatur

[X570 Aorus Elite][5800X3d][32gb ram][RTX3080][500gb 970 Evo plus M.2+ 2Tb 980pro M.2 ][Corsair AX850][Obsidian 800D][LG 27GL83A ][W10]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willbreaker
Var fan ligger staffanstorp? LOL.

Varför satsar dem inte på Göteborg eller någon annan av de två resterande storstäderna?

heh, lokalhya och lönenivåer är två saker som dyker upp i mitt huvud.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willbreaker
Var fan ligger staffanstorp? LOL.

Varför satsar dem inte på Göteborg eller någon annan av de två resterande storstäderna?

För att ursprungligen låg butiken (up2data) i malmö & vid en renovering av fastigheten (tror jag det var) så sålde dom ut sitt lager över nätet & det blev en sådan succé för dom, så dom startade datorbutiken istället... & hittade en lämlig gård utanför staffanstorp... resten är historia... & nu startar dom en hämtbutik .. inget märkligt med det.. sen så är skåne det största som hänt sverige sedan 1676...

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Och staffanstorp ligger bara en och en halv mil från Malmö, och ca 4 mil från Trelleborg. Inte för att någon bryr sig om lilla Trelleborg, men jag är nöjd! Kommer förmodligen handla mer och mer från db nu ^^

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
För att ursprungligen låg butiken (up2data) i malmö & vid en renovering av fastigheten (tror jag det var) så sålde dom ut sitt lager över nätet & det blev en sådan succé för dom, så dom startade datorbutiken istället... & hittade en lämlig gård utanför staffanstorp... resten är historia... & nu startar dom en hämtbutik .. inget märkligt med det.. sen så är skåne det största som hänt sverige sedan 1676...

Du menar de värsta som hänt ?, Skåne fy fan

Permalänk
Visa signatur

[X570 Aorus Elite][5800X3d][32gb ram][RTX3080][500gb 970 Evo plus M.2+ 2Tb 980pro M.2 ][Corsair AX850][Obsidian 800D][LG 27GL83A ][W10]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
...sen så är skåne det största som hänt sverige sedan 1676...

Kan inte annat än hålla med som utvandrad skåning.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Finalaz
Du menar de värsta som hänt ?, Skåne fy fan

Hehe... varför suktade svensken så hårt efter Skåne så dom gick i krig mot dansken i ett av tidernas blodigaste slag??

En äkta skåning dricker bara äkta öl.
(dock duger Lapin Kuulta med)

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Finalaz
Du menar de värsta som hänt ?, Skåne fy fan

Varför blir Österlen invaderat av stockholmare på sommaren då?

Visa signatur

De som inte fick nog med uppmärksamhet som barn, kallas nu ordpoliser.

Permalänk
Hedersmedlem

Så, nu slutar vi ifrågasätta att Skåne är det bästa landskapet för den här gången.

*tråd låst*