Permalänk
Medlem

Birdie 16

Någon som ska dit?

Själv är man eventcrew iår igen

Inte många biljetter kvar nu!

Permalänk
Medlem

Japp jag ska dit Sitter i scene, "vänstra mittenraden" eller hur man nu ska utrycka sig.

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

Spider, det vore bra ifall du berättar för oss vad "Birdie 16" är. Själv har jag ingen aning vad det är

Permalänk
Medlem

www.birdie.org - ett lanparty med ca 1000 besökare i allianshallen i uppsala.:)

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag ska dit för första gången.

Har varit på ett sommardreamhack för flera år sen (tror det var det första på sommaren) annars har inte varit på stora lanpartyn. Och så bor man ju i Uppsala så det blir så bekvämt det här (har bärbar dator).

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

Skulle gått om jag inte hade haft tenta den 29:e maj

Visa signatur

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX. We don't believe this to be a coincidence.

Permalänk
Medlem

Japs. Ska vara där också som crew för 2:a året.

4:e året jag är på birdie totalt.

Permalänk
Medlem

Japp, ska dit!
hmm, lär väl bli, 4e året för mig

Visa signatur

Hörde jag ett skäggo hosta?

Permalänk
Korsordsguru

Jajamensan, skall dit.

För er som inte vet så är Birdie ett demoparty (eller lanparty) som försöker inrikta sig på många scene-compos. http://www.birdie.org/scene.phtml Efter att Remedy har lagt ner så är det väl nästan det enda i Sverige i sin skala? Finns ju självklart turneringar i diverse spel också, men det är inte det som crew i huvudsak fokuserar på.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasterBill
Skulle gått om jag inte hade haft tenta den 29:e maj

hehe klaga inte så
Har tenta den 30:e (iofs kurs som jag läser om). Det fanns en kurs som jag avstod från som hade tenta 29:e. Det hade varit svårt.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

jag ska dit för första gången också

Visa signatur
Permalänk

Om jag får tag på lite mer pengar så ska jag dit.

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk
Medlem

Jag va på birdie för några år sen!
Hur kul som helst!

Så mycket oseriösare än dh!
Alla i crew verkade roliga och inte alls så hårda och macho som dh-snubbarna...

Permalänk
Medlem

jag ska på birdie...! inte långt kvar nu.. blir tredje året i rad, dock inte samma plats som dom 2 åren innan .. men birdie 16 kommer bli roligt som fan, plus att dom har lina på 1gb/s.. GLHF

Permalänk

Vad ska ni göra på lanpartyt?

Permalänk
Medlem

tanka en jävla massa.. sen typ spela o fula sig o titta på crews event på scene... dårå?? ska du dit?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erich Lespenhalt
Vad ska ni göra på lanpartyt?

Supa såklart. Håller på med musik till ett demo och kommer nog släppa en låt i tracked music också.

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk
Medlem

Jag ska dit och hålla i TV-spel/Myshörnan! Snart är det dags!

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2.4GHz Core 2 Duo, X25-M 160 GB

Permalänk
Medlem

well im there
ehm redan imorgon .. \o / event crew !!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
Jajamensan, skall dit.

För er som inte vet så är Birdie ett demoparty (eller lanparty) som försöker inrikta sig på många scene-compos. http://www.birdie.org/scene.phtml Efter att Remedy har lagt ner så är det väl nästan det enda i Sverige i sin skala? Finns ju självklart turneringar i diverse spel också, men det är inte det som crew i huvudsak fokuserar på.

Krangparty (fd. Strange) i Sundsvall inriktar sig väll mestadels på Compos samt rolig scenunderhållning.

NSD i Härnösand var väll också ganska Demo/scene inriktat vad jag vet, var bara där en gång i egenskap av gamer, men det var ett par tävlingar.
Fast jag vet inte, jag har inte hört talas om att NSD fortfarande kör något, tror dom lagt ner eller så, lite synd det.

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk

Japp, jag ska dit för tredje gången. Tycker det är Sveriges roligaste LAN. Har varit på DH 7ggr mest för att det är stort, men birdie äger allt.

Permalänk
Medlem

Klart man ska på birdie! Blir mitt 4:e

En liten SweC träff kanske?

Permalänk
Medlem

det hade kanske varit något

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Blir det någon Swecträff? Själv har jag tänkt åka hem och sova så jag vill inte ha någon träff mitt i natten.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

swecträff lördag 20.00 vid cafeterian?

Permalänk
Hedersmedlem

Låter bra för mig.

Kommer herr Matricks?

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Låter bra. Pallrar mig dit då.

Permalänk
Hedersmedlem

Glöm inte! Det är knappa 40 minuter kvar till swecträffen!

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Hoppas ni har trevligt på birdie. Hälsningar från krangparty där mitt demo ska spelas om några minuter.

Visa signatur

Min svävare är full av ålar.