Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

WOOT !

Verkar vara rätt så coolt..

Permalänk
Medlem

oooh härliga flashbacks från TA

Permalänk
Medlem

Rätt fett slag!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk

Har länge haft ögonen på detta spel...

Permalänk
Medlem

TA är bättre!

SC kommer vara bloatat som wc etc...

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moire
TA är bättre!

SC kommer vara bloatat som wc etc...

Och det vet du, förmodar jag. För att du har säkerligen en enorm insikt i hur spelet kommer vara som slutgiltig produkt. Nej, jag tycker att vi väntar och ser. Men för all del så kan ju TA faktiskt visa sig vara bättre, men det vet varken du eller jag ännu.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Big_PHat
Och det vet du, förmodar jag. För att du har säkerligen en enorm insikt i hur spelet kommer vara som slutgiltig produkt. Nej, jag tycker att vi väntar och ser. Men för all del så kan ju TA faktiskt visa sig vara bättre, men det vet varken du eller jag ännu.

av vad jag har sett i i trailers samt läst så kommer det blir skit.

Chris taylor kunde inte spela TA ( jo jag har sett chris taylor spela TA! ) han förstod inte varför just TA var så bra!

SC blir säkert jätte häftigt! ... det nekar jag inte till.

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moire
av vad jag har sett i i trailers samt läst så kommer det blir skit.

Chris taylor kunde inte spela TA ( jo jag har sett chris taylor spela TA! ) han förstod inte varför just TA var så bra!

SC blir säkert jätte häftigt! ... det nekar jag inte till.

heeeh
oookej.. då kan du väl rada upp dina anledningar till varför det blir skit då.

Själv så kommer jag att hänga på handtaget till spelbutiken direkt när det släpps.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Står inte SC för Starcraft längre?
Står inte TA för Total Annihilation längre?
Vart är världen på väg?

Permalänk
Medlem

Supreem Commander är uppföljaren till TA så jo

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

uppföljare å uppföljare, vad jag läst så har spelet typ ingenting med TA att göra, är bara han nissen som är bakom supreme commander var med i TA-teamet förut eller nått i den stilen, så är tydligen absolut ingen TA2 av nå slag

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
uppföljare å uppföljare, vad jag läst så har spelet typ ingenting med TA att göra, är bara han nissen som är bakom supreme commander var med i TA-teamet förut eller nått i den stilen, så är tydligen absolut ingen TA2 av nå slag

Skaparen bakom TA gör detta spelet nu, anledningen till att det inte heter TA2 är för att cavedog som gjorde TA blev uppköpta i sin konkurs så dom har inte rättigheten till namnet längre. Så har jag förstått att det är i alla fall, kanske är fel.

Permalänk

nån som vet system kraven?

Visa signatur

| Intel Core 2 QUAD Q6700 Quad Core + Noctua NH-U12F 120mm | Asus Blitz Formula Special Edition | BFG GeForce 8800Ultra OC 630MHz GPU 768MB DDR3 | Corsair XMS2-6400 TWIN2X4096-6400C5 5-5-5-15 Xtreme 2x2048MB | Western Digital Raptor 74GB | Seagate Barracuda 7200.10 750GB 7200rpm | Lian Li PC-A10A | be quiet! Dark Power Pro 750W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormraider
Skaparen bakom TA gör detta spelet nu, anledningen till att det inte heter TA2 är för att cavedog som gjorde TA blev uppköpta i sin konkurs så dom har inte rättigheten till namnet längre. Så har jag förstått att det är i alla fall, kanske är fel.

jo, läste nått sånt i nån pcgamer eller nått förut jag med, men har även läst/hört (möjligt att det är från han supreme-comander-nissen själv) att SC inte har nånting med TA att göra.

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!