Permalänk
Medlem

netshop.se

Hej!
Nån som handlat av netshop.se ? Hur snabbt levererar dom? Fungerade allt bra etc? Tacksam för alla åsikter.

Permalänk
Medlem

Ruskigt snabb leverans

Permalänk
Medlem

Mycket trevlig butik med bra priser å Mycket trevlig support! kan varmt rek dom!

Visa signatur

DFI Lanparty UT SLI-D -- AMD x2 4400 (2500Mhz) -- OCZ 2048mb RAM PC4000 -- Asus 48070x2 2GB -- Creative SB X-Fi fatal1ty -- WD Raptor 74Gb HDD

Permalänk

Warnung

502062-1883 objektnummer saknas........ enligt källa bolagsverket(PRV)

Deras info "NetShop.se är en avdelning i NetShop ASA och vårat företagsnummer i Sverige är
502062 1883. "

Dessutom har de lagt ut ett exklusivt förtal

Vidrörande Lagerstatus
NetShop har eget lager, och vårat lager status visar produkter som finns i vårt lager. Om du beställer en vara från oss som finns på lager, kan du alltså vara säker på att du mottar just den varan inom kort tid.
En del mindre seriösa företag har nämligen valt att visa andras (distributörens) lager status som sitt eget. Vi menar att detta är på gränsen till bedrägeri mot kunden. Och därför har vi valt att enbart visa vårt eget lager status. Om vi inte har den varan just du önskar på lager, ska vi göra allt för att skaffa varan inom kort i dom flesta fall sker detta inom en dag eller två.

Lycka till med handlandet, vi hoppas du hittar något för din smak här hos oss

Min rekommendation - checka firman mera innan du rör ngt där
Att de du har fått svar från är nyreggade är också en gissning mot att de gör reklam för någon de känner eller på anna sätt har vinning utav. Firman kan vara helt ny - enligt mina åsikter.

Warnung

Visa signatur

AMD 3000 64 X 800PRO 256MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doomguard

Att de du har fått svar från är nyreggade är också en gissning mot att de gör reklam för någon de känner eller på anna sätt har vinning utav. Firman kan vara helt ny - enligt mina åsikter.

Warnung

Skulle jag vara nyreggad? Har du mera skitsnack att komma med?

Iofs.. September... men det var långt innan denna tråden skapades.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X00L
Skulle jag vara nyreggad? Har du mera skitsnack att komma med?

Iofs.. September... men det var långt innan denna tråden skapades.

Allt är relativt, inget att bli grinig över, men ja, i mina (och många andras) ögon är du riktigt nybakad

Permalänk
Medlem

Ja, akta er... jag kanske är den mörka skugga som förföljer er på stan. Ser vad ni tittar på i mataffären, vad ni tittar på för tv program.

Vadå, en äkta sweclockare älskar ju konspirationsteorier

Permalänk
Medlem

netshop.se är bara den svenska varianten av netshop.no som är väldigt omtyckt i Norge vad jag vet.
En av de bättre affärerna... Jag är väl ändå inte lika nyreggad?

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HubeRt
nyreggad?

Njae, halvgrön kanske?

Permalänk

Tja fortfarande ej ju inte firman officell i Sverige då de inte finns här
enligt de själva säger de att de finns i Sverige vilket e fel(de skriver som jag skrev enligt ovan)

Därav anser jag att jag fortfarande har rätt¨
Sen får jag ju be om ursäkt om du känner dig påhoppad Xool
Självklart har jag styrt mina tankar för snabbt "ursäkta"

Men jag vill ändå inte missa att säga det viktiga->

Firman är Warnung då det angiva numret ej finns hos PRV/Bolagsverket
Detta är infon som jag står för

Och jag vill påpeka
Att förtal är ett lagbrott - synd att det inte säger vilka eller så....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Njae, halvgrön kanske?

Visa signatur

AMD 3000 64 X 800PRO 256MB

Permalänk
Medlem

Mental, Sure thing boss

Firman öppnades för inte så länge sen, den är väletablerad i Norge punkt slut
Kan dock inte svara på varför den inte är officiell i Svearike...
Men ni behöver ju inte handla därifrån ifall ni inte vill. Själv ska man iaf kolla lite närmare på deras OCZ minnen.

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HubeRt
netshop.se är bara den svenska varianten av netshop.no som är väldigt omtyckt i Norge vad jag vet.
En av de bättre affärerna... Jag är väl ändå inte lika nyreggad?

Netshop i Norge är iallafall en av dom bättre affärerna i Norge. Bland dom bästa på service och pris. Dessutom riktigt snabba. Dom har dessutom egna lokaler i Oslo, där man kan hämta sina saker.

Netshop.se borde därför vara en bra webshop Någon som har beställt nått?

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Fortfarande ingen?

Föressten verkar dom rätt dåliga på att skriva ut t.ex FRAKT kostnader och om priserna är med moms osv. Frakten på ett grafikkort låg på runt 172:-, inte så jätte billigt.

Visa signatur

Thermaltake Tai-Chi Supertower, Gigabyte p35-DS4, E6850@ 4.05ghz 1:1(2.0) just nu, med Scythe Infinity, Msi 8800GTS 512mb @ 770c/1925s/1130m, 2x1gb Crucial Ballistix pc8000 (4-4-4-4), Be Quiet! Straight Power 650w, X-Fi Xtrememusic, LG-245WP (Rev 2.) <> http://www.garaget.org/?car=55839

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HubeRt
netshop.se är bara den svenska varianten av netshop.no som är väldigt omtyckt i Norge vad jag vet.
En av de bättre affärerna... Jag är väl ändå inte lika nyreggad?

Var du med på den blåa tiden? Om inte så är du nyreggad.

Dom verkar iaf vara seriösa men det är alltid svårt att veta. Man brukar inse hur en butik fungerar när det börjar talas om RMA. Så kolla in den delen i deras avtal är mitt tips.

Permalänk
Medlem

Köpte ett grafikkort därifrån för 2v sedan. Beställde på torsdagen, hämta ut det på måndagen. Frakten låg som tidigare nämnts i tråden på runt 170 kr ,dock skickas allt i från Sandefjord om jag förstått rätt.

Har haft lite med kundtjänst att göra då det stod i produktbeskrivning att flera spel och program skulle följa med, men det fanns bara drivrutiner med i paketet.
Ska få lite rabatt på något annat jag köper men jag har inget behov av datorprodukter för tillfället så jag vet inte hur det slutar.

Permalänk
Netshop.se

Hej Citro (och alla Sweclockare),

Som jag skrev i eposten så köper jag gärna tillbaka ditt graffe sedan du fått felaktig info om att det skulle följa med en del spel. Det gjorde det i en begränsad upplaga utan att jag visste det så därför var inte infon uppdaterad som den skulle.

Till Silen,

På alla sidor så finns det ett val om man vill se priser med eller utan moms.

Visa signatur

Netshop.se