Permalänk
Medlem

Gratis Spel

Hej jag undrade om någon visste något roligt spel som är gratis eller runt ett par hundra utan månads kostnad spel liknande WoW behöver inte va riktigt lika bra grafik men inte för dålig heller....

Permalänk
Medlem

Många spelar WoW cracked, men det är olagligt. Jag spelade runescape för några år sen. Var kul i en vecka, och sen sket jag i det. Har lånat ut accountet. Gå in på www.runescape.com och kolla...

Permalänk
Medlem

GuildWars

Permalänk
Medlem

Ja, guildwars skulle jag också rekommendera

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

köp warcraft RoC + Tft och börja spela, warcraft är alltid lika kul, och om du skulle få tråkit är det bara att gå in på "custom games" och dra en dota eller nån annan rolig Rpg/Td

Permalänk

www.kingdomofloathing.com
streckgubbe-grafik är den bästa grafiken!

Permalänk

Tibia är ganska kul

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Trackmania Nations! Askul bilspel över nätet...o gratis

Visa signatur

Frakk!!

Permalänk

Guild wars rekomenderar jag starkt..ruskigt kul också

Visa signatur

p4p800 x - Asus6600gt agp - p4 2.8 - 2 x 512mb - 120gb hårdisk

Permalänk
Medlem

diablo 2 & diablo 2 LOD är bra spel dom också.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

Diablo 2 LOD, DoD (Day of Defeat, steam) samt WC3

Permalänk
Medlem

www. entropiauniverse.com är ju gratis o spela, och om man är en slithäst så kan man även tjäna en liten slant i spelet, då de e riktigt ekonomi i de.

Jag har lirat lite till och från, och finner de ruskigt beroendeframkallande, och man bör ha respekt för sin plånbok när man spelar, då kan man tjäna goa pengar till och me, tror de va nån som drog in nån loot på 150 000 svenska kronor för ett tag sen.

Länk till installer -> ftp://ftp.entropiauniverse.com/Custom/Entropia_Installer-QU4D...

Permalänk

S,W,I,N,E

Ett bra strategispel som rekomenderas av mig.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk

www.tibia.com Kostar 200kr var 3dje månad om du vill ha det där lilla extra ;]

Permalänk
Medlem

hur spelar jag wow gratis?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hord3r
hur spelar jag wow gratis?

Det finns två alternativ:
1. Du får någon att betala för dig
2. Det får vi inte prata om här pga §7 i reglerna.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I´m not always right, but i´m never wrong.