Permalänk

Bästa WoW servern?

Tjena ska göra en ny gubbe på en server men jag vet inte vilken just därför undrar jag vilken som är det bästa med Flest svenskar och inte en massa Fjortisar som löjlar sej!

Visa signatur

[CPU:Amd Sempron 2800+][Minnen:2x512Mb Corsair][Graffe:XFX geforce 6800Ultra 450/1250/][Moderkort:Asus K8N][Hd 100Gig][Agg:Bzerk 500W][Chassi:NZXT Nemesis]CPU Kylare:Artic Cooling Freezer 64 Pro]

Permalänk
Medlem

Det finns nog ingen sådan

Permalänk

Hepp =(

Visa signatur

[CPU:Amd Sempron 2800+][Minnen:2x512Mb Corsair][Graffe:XFX geforce 6800Ultra 450/1250/][Moderkort:Asus K8N][Hd 100Gig][Agg:Bzerk 500W][Chassi:NZXT Nemesis]CPU Kylare:Artic Cooling Freezer 64 Pro]

Permalänk
Medlem

Grim Batol är väl helt okej, däremot finns det en hel del nötter på alliance-sidan. Säkert på Horde också men tyvärr märker man ju om alliance är dryga lite lättare.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

det är ungefär som att hitta '"the lost server"

http://www.hlcomic.com/index.php?date=2006-02-13

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk
Medlem

servern jag spelar på, såklart ;D

nä, men det är väl där du anser att du hittar trevligast folk

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Grim Batol är väl helt okej, däremot finns det en hel del nötter på alliance-sidan. Säkert på Horde också men tyvärr märker man ju om alliance är dryga lite lättare.

hehe, så du spelar på grim batol? alliance då eller?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
hehe, så du spelar på grim batol? alliance då eller?

Tjenare, jo jag spelar på Grim Batol, frågade dig t om ang bilden du postade i UI-tråden Jag spelar Horde såklart.

Jag spelar i Ephorate, antingen inne på Greger/Kniffs/Magisnubbe.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Haomarush är ju bara svenskar, e själv med i ett guild som heter Firman
Lvla fort upp till 60 så e det "nästan" bara att joina

Permalänk
Medlem

Haoarush är perfekt, spelar också på stormscale men där verkar det som om medel är 14 år..

Oft: Har ett hat mot Firman efter att ha pratat lite med gm som älskar att trycka ner andra..

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem

Tja wannabe irl casual om man döper en guild till Firman ^^

Permalänk

grim batol!

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radical2000
grim batol!

En jäkla kö för att komma in bara =(

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Bllodscalp är en server med mycket svenskar, jag är medlem i Hrafnin Flygur
men det finns flera andra svenska guilder. Vi tar inte in fler spelare i guilden...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garnax
Bllodscalp är en server med mycket svenskar, jag är medlem i Hrafnin Flygur
men det finns flera andra svenska guilder. Vi tar inte in fler spelare i guilden...

du skämtar eller? Bloodscalp är ju bara hungarians som inte kan prata engelska. Varför tror du alla lämnade den vid migrationen ?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

Andra servrar med mycket svenskar:P
Lightnings Blade som Alliance.
Boulderfist som Horde.
Svenskar hela tiden känns det som. Men det är ganska värt^^

Visa signatur

Apparently 1 in 5 people in the world are Chinese and there are 5 people in my family, so it must be one of them. It's either my mum or my dad......or maybe my older brother Colin, or my younger brother Ho-Cha-Chu, but I'm pretty sure it's Colin!

Permalänk

Jag skulle aldrig välja en server med nästan bara folk från sverige, eftersom jag gissar att många barn väljer sådana servrar för att slippa skriva/prata engelska. Fördomsfullt? Visst, men jag tror det ligger en del sanning i det.

Permalänk
Medlem

Akta Chromaggus, riktigt dålig server =(

Bladefist var bra när det begav sig, men nu är den tom.

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo

Permalänk
Medlem

Magtheridon har en hel del svenskar faktiskt... Lite trist bara att det alltid är sån enorm kö till Alterac Valley, Arathi Basin och Warsong Gulch bara.... Får vänta hur länge som helst..

Sedan är det rätt trist när man kommer in på någon av ovanstående, och märker att Nihlium är inne och pvpar...

Och ifall ni tycker det är jobbigt med folk som håller på att jobba sig och spammar osv osv:
ANVÄND IGNORE!

Permalänk
Medlem

Akta twisting nether, sunkserver.

Gillar dock ravencrest.

Permalänk

kan verkligen rekommndera Talnivarr. Enligt mig väldigt mycket moget folk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mårten C
kan verkligen rekommndera Talnivarr. Enligt mig väldigt mycket moget folk.

Word!

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rhebb
Akta Chromaggus, riktigt dålig server =(

Bladefist var bra när det begav sig, men nu är den tom.

VA snackar du om fjollbarn

Chromaggus är fan äg.

Visa signatur

Core 2 Duo | XFX 8800GTS 640mb -

[u][b]http://www.aiononline.se[/u][/b]

Permalänk
Medlem

oft: vad har du emot firman?

Permalänk
Medlem

mr.E, namn på char?

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Jag skulle aldrig välja en server med nästan bara folk från sverige, eftersom jag gissar att många barn väljer sådana servrar för att slippa skriva/prata engelska. Fördomsfullt? Visst, men jag tror det ligger en del sanning i det.

Tror du har en poäng där.

EDIT: Jag såg längre upp att Boulderfist hade mycket svenskar på horde sidan. Dock är servern "Recommended"

Är det mycket folk på den då? Eller lite? Eller typ.. mitt i mellan?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Magtheridon är den bästa servern om du kollar på antalet gillen med störst framsteg, 3 guilder har dödat alla bossar i AQ40 t.ex och det spelar en hel del svenskar där, däremot är det svårt att få in foten i en bra guild på den servern, Jag spelar Horde mage och heter Eon btw.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carl-Johan
Magtheridon är den bästa servern om du kollar på antalet gillen med störst framsteg, 3 guilder har dödat alla bossar i AQ40 t.ex och det spelar en hel del svenskar där, däremot är det svårt att få in foten i en bra guild på den servern, Jag spelar Horde mage och heter Eon btw.

6 guilder har dödat c'thun på ravencrest, och 2 viscidus+ouro också, finns även där en hel del svenskar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Tror du har en poäng där.

EDIT: Jag såg längre upp att Boulderfist hade mycket svenskar på horde sidan. Dock är servern "Recommended"

Är det mycket folk på den då? Eller lite? Eller typ.. mitt i mellan?

Jo, det är en del. Men jag skulle nog säga mittimellan på folkmängd:P
Den är ganska ny, så epic-tokarna har inte riktigt kommit igång än.

Visa signatur

Apparently 1 in 5 people in the world are Chinese and there are 5 people in my family, so it must be one of them. It's either my mum or my dad......or maybe my older brother Colin, or my younger brother Ho-Cha-Chu, but I'm pretty sure it's Colin!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carl-Johan
Magtheridon är den bästa servern om du kollar på antalet gillen med störst framsteg, 3 guilder har dödat alla bossar i AQ40 t.ex och det spelar en hel del svenskar där, däremot är det svårt att få in foten i en bra guild på den servern, Jag spelar Horde mage och heter Eon btw.

sakta i bakarna nu!
Neptulon har också 3 guilder som dödat alla bossar i AQ40. Vi var efter på C'thun kill och första AQ clear, däremot först med två samt tre guilds på samma server som dödat alla bossar i AQ40 i Europe. Dessutom öppnades AQ ca 3 veckor senare på Neptulon(Plats 21) än på Magtheridon(Plats 1), vilket innebär att vi haft 3 veckor snabbare progress. Neptulon > Magtheridon. Inget snack om saken. Magtheridon har mer bredd på hardcore spelare, Neptulon har färre men de bästa! Magtheridon First C'Thun kill (World First) inträffade bara några timmar före Neptulon Server First C'Thun kill.

I övrigt så finns det nog ingen server som är bäst, man får väl leta sig fram eller ha tur och hamna på rätt ställe? Alla servers har top guilds som mer eller mindre håller samma mått, det handlar inte om veckor eller månader på world/europe kills, utan snarare högst någon dag. Det är hugget som stucket med servers.