Everquest 2 EU PvP server?

Permalänk
Medlem

Everquest 2 EU PvP server?

EDIT: Servrarna kom ju upp precis efter jag postat tråden. Dock Locked så man får väl vänta en stund. Jag tänkte börja spela på Darathar (PvP) i alla fall, så nu ändrar jag meningen med tråden.

Vilka fler spelar/kommer spela/ska börja på Darathar? Vad spelar ni för något, vad heter ni? screenshots på er karaktär, hur lång snopp har ni? Pumpa in all info helt enkelt!

Permalänk
Medlem

weeiiii.. nån att leka med... jag började spela på darathar i förrgår typ.... har en warlock och en munk... båda e qeynos... och om nån vill börja om från 0 hand i hand så e jag alltid på...

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

Kostar det att spela?

Visa signatur

Antec P180 | Intel C2Q | Corsair 2048mb| Gigabyte GA-P35-DS3 | Albatron 8800GT | Maxtor 200GB, Seagate 500GB, WD MyBook 500GB | 24" Samsung 2493HM
Foto: Nikon D80 18-135 Kit | SB800 | 70-200 VR

Permalänk
Medlem

ja

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

Jag tänkte spela Brigand och då är det ju evil som gäller. Fast kanske kan köra Swashbuckler, får ta och läsa på lite vad skillnaden är.

Permalänk
Medlem

Vet inte hur mycket som ändrats i EQ2 sedan jag kastade in onlinehandduken men då jag lämnade spelet fanns det 2 Europaservrar:

1) RunnyEye och 2) Splitpaw(servern jag härjade på)

Om du vill ha renodlad PvP rekommenderar jag någon av dessa:
Nagafen
Venekor (PvP Role Playing)
Darathar (UK)
Vox (Station Exchange)

Om du undrar vilka servrar som finns klicka på länken nedan:
http://eqiiforums.station.sony.com/eq2?category.id=servers

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar tills LOCKED-markeringen på Darathar ska försvinna, kliar i fingrarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
Sitter och väntar tills LOCKED-markeringen på Darathar ska försvinna, kliar i fingrarna.

Jag kan ju alltid tänka mej o skapa en busig karaktär... o jag kan spela när som helst typ, e på semester.... pma mej om du vill dansa.. eller lägg till emanuel.nordstrom@bredband.net på msn

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

Jag spelar i alla fall på Darathar (PvP) nu och är snart lvl 7. Min karaktär heter Carmella ingame ifall någon annan håller till där.

#motherland.nu @ irc.motherland.nu eller rdj@home.se på MSN om någon vill spela/dilla.