Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Batman Begins, chassimodifikation

Permalänk
Melding Plague

Batman Begins, chassimodifikation

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag vill ha ett. Nu.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Proffsmoddare

perfektion

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Påminner lite om mitt Dragon

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk

vad kan ett sånt kosta?

skulle ju liksom se as snygg ut

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Gör en Spiderman (Svartvita dräkten) inspirerad till mig och jag betalar vad som än begärs!

Killen som gjorde den där kan sina grejer, ruskiga skillz.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Sista bilden... underbar!

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Shuttle SN95G5v2 | Opteron 175 | G.SKILL 2GBZX 2-3-2-5 | Geforce 7800GS | Raptor 74Gb | SpinPoint F1 1TB | X-Fi Xtrem Gamer | Sennheiser HD-555 | ViewSonic VP191b

Min vattenkylda Shuttle

Permalänk
Medlem

Jag gillar foten till chassiet Sjukt snyggt gjort. Jag vill också bygga!

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

hade vart roligare med en dold skärm i var vinge och dator i mitten istället.

fint med färgvalen på foten dock, påminner om den riktiga batmobilen. (Wests alltså)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Mest cool.
Dock såg den ju betydligt mindre ut än vad den var fram till man såg sista bilden i galleriet. Men mycket välgjort, och defenetivt snygg JAg älskar verkligen att de tagit sig tid att styla insada likväl som utsida

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Jag vill ha ett. Nu.

Håller med till 110 %! GE MIG!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Hardforum är genom tidernas bästa datorforum.