Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeDDe89
jag trodde denna sidan bestog av datakunniga personer, inte massa gnälliga snor ungar som alltid måste ha rätt! qvibbe e min bästa polare å jag har sj sätt att han maxar om spelen han har nämt! som tex GRAW maxar han hur lätt som hellst! men de e doc inte lika detaljerar som de hade vatt på ett pci-e. och du Moderator de spelar stor roll vilken tillvärkare de e! har sj ett verto 5900xt. 5900 suger oftast as, men min e cp, maxar doom3 cod2 most wanted kör high på q4 utna som hellst lagg eller problem!

de e synd at denna sidan har gått ner sig så mycke som den har gjort, alla bara whinar å måste ha rätt. å Moderatorena suger ju fan mest av allt, dom bara klagar å säger at tman har fel! dumpa Moderatorena långt bort å fixa nya!
tillbaka till qvibbes grafikkort !!de han säger stämmer!! ni som säger imot är bara avensjuka å kan gå tillbaka till sängen å sug kuk!

Det här måste bara vara den bästa posten någonsin på sweclockers

Jag säger bara en sak, sätt dig ner, luta dig tillbaka och reflektera över vad du har skrivit.

Permalänk
Avstängd

jag säger tack Olegh om de va vänligt menat de du skrev.
gunnersson kom ner till qvibbe imån så kan du få se om du vill, din modo tönt^^

Visa signatur

Amd 3000+, WD 80gig, WD 200gig, Verto Nvidia FX 5900XT, 2x 512 400Mhz, grym kyling (Allt e clockat) ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeDDe89
jag säger tack Olegh om de va vänligt menat de du skrev.
gunnersson kom ner till qvibbe imån så kan du få se om du vill, din modo tönt^^

Asså jag vet ju vem Qvibbe är, men vem är du, hursom tror jag inte att jag har tid de närmsta året :P.
Och poäng i 3dmark?

Visa signatur

e6750 @3,2ghz | MSI P35 Platinum | EVGA 8800GTS 320mb | OCZ Gold PC6400 |

Permalänk
Medlem

men snälla, visa poäng i 3dmark och några fina screenshots med fps draws i olika spel så är det ur världen..

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeDDe89
jag trodde denna sidan bestog av datakunniga personer, inte massa gnälliga snor ungar som alltid måste ha rätt! qvibbe e min bästa polare å jag har sj sätt att han maxar om spelen han har nämt! som tex GRAW maxar han hur lätt som hellst! men de e doc inte lika detaljerar som de hade vatt på ett pci-e. och du Moderator de spelar stor roll vilken tillvärkare de e! har sj ett verto 5900xt. 5900 suger oftast as, men min e cp, maxar doom3 cod2 most wanted kör high på q4 utna som hellst lagg eller problem!

de e synd at denna sidan har gått ner sig så mycke som den har gjort, alla bara whinar å måste ha rätt. å Moderatorena suger ju fan mest av allt, dom bara klagar å säger at tman har fel! dumpa Moderatorena långt bort å fixa nya!
tillbaka till qvibbes grafikkort !!de han säger stämmer!! ni som säger imot är bara avensjuka å kan gå tillbaka till sängen å sug kuk!

Tack för att du kallar mig snorunge när jag är +40 istället och sen vill jag som andra här att du bevisar ditt påstående med att du skickar dina poäng i 3DMark05 kört i åtminstone 1280X1024 32-bit färgdjup och är det inte minst 4000p så är du selektiv med sanningen enligt min åsikt.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeDDe89
jag trodde denna sidan bestog av datakunniga personer, inte massa gnälliga snor ungar som alltid måste ha rätt! qvibbe e min bästa polare å jag har sj sätt att han maxar om spelen han har nämt! som tex GRAW maxar han hur lätt som hellst! men de e doc inte lika detaljerar som de hade vatt på ett pci-e. och du Moderator de spelar stor roll vilken tillvärkare de e! har sj ett verto 5900xt. 5900 suger oftast as, men min e cp, maxar doom3 cod2 most wanted kör high på q4 utna som hellst lagg eller problem!

de e synd at denna sidan har gått ner sig så mycke som den har gjort, alla bara whinar å måste ha rätt. å Moderatorena suger ju fan mest av allt, dom bara klagar å säger at tman har fel! dumpa Moderatorena långt bort å fixa nya!
tillbaka till qvibbes grafikkort !!de han säger stämmer!! ni som säger imot är bara avensjuka å kan gå tillbaka till sängen å sug kuk!

Du behöver lugna ner dig lite.
Att du behöver lugna ner dig lite ser jag två orsaker till:

1. Ditt språk tyder på stress och ilska. Jag tror inte du stavar så illa i verkligheten. Om du nu gör det kanske du har dyslexi eller liknande, av den anledningen kommer jag inte gå in närmre i det resonemanget.

2. På detta forum vill vi ha en mogen och inte pubertal nivå. Att uppmana medlemmar att suga kuk är inget moget beteende. Vad jag vet kanske du gav honom en komplimang, vet ej vad du gillar att göra på fritiden. Ej heller detta resonemang kommer jag gå djupare in på.

Således: Du blir avstängd 1 månad från forumet. Välkommen åter när du lärt dig uppföra dig.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk

haha

mina poäng i 3d mark är 6800 nånting....o nej vilka härliga moderatorer!säger till ted att han har dyslexi och att gillar att göra vissa homosexualle övningar på fri tiden?..jag tror att just detta var det ted menade!..jävla översittare helt enkelt!...du kan inte banna mig för detta medelande för jag har inte visat tecken på ovårdat språk och du kan inte heller banna mig för mina åsikter gör du detta så är du en "superledare"!.

flippa inte ur detta med 3d mark....det är 03:an ska testa 05 snart...

fick desvärre bara 3500 med rd mark 05

Visa signatur

intel p4 socket 775 3,2 ghz. asrock p880-pro. radeon 9800pro se. 1x maxtor diamond 80gb. 1x segate barracuda 160gb. bzerk 500W. 2x512 elexir ddr2.

Permalänk
Medlem

hehe då är de färdigt.. jag kan förstå varför han blir portat i 1månad, denna sortens tråder är inte trevliga.
Jag har 11000 i 3dmark 03 och jag kan inte spela fear maxat så du lär inte kunna göra de heller :P.
En annan sak är jag har me dyslexi, att alla klagar på stavning är inte kul..
Så kan vi låsa tråden nu då?

Visa signatur

e6750 @3,2ghz | MSI P35 Platinum | EVGA 8800GTS 320mb | OCZ Gold PC6400 |

Permalänk

nae men du ahr även en semre prolle enligt mig och mindre ram och slöare ram så d kan ju och så avgöra saken lite...men som sagt visse lilla du är mer än välkommen!

Visa signatur

intel p4 socket 775 3,2 ghz. asrock p880-pro. radeon 9800pro se. 1x maxtor diamond 80gb. 1x segate barracuda 160gb. bzerk 500W. 2x512 elexir ddr2.

Permalänk
Medlem

haha en A64Venice i 2,45ghz slöare än en p4 på 3,2...

Den dagen det sker är jag äldre än min mormor!

Jag kan inte spela maxat perfekt i FEAR. Mitt kort är 2 generationer före ditt och dessutom så är resten av mitt system bättre.

Tycker det är bäst att denna tråden låses nu då den som skapade tråden antagligen fått sitt svar.

Visa signatur

ASrock P55 Extreme | i7 870 @ 3.6GHz | 4GB | Gigabyte GTX 460 OC | 2,06TB| Corsair 620W och Fractal Design Define R3

Permalänk

nae okej men om vi släpper detta med fear nu kan nog erkänna att jag drog i lite för mykket förlåt fel av mig..men sen när farcry o q4 kom in i bilden...då blev det bara för mykket..så i mårron är filmerna klara och färdiga för hemladdning!och visst!....en intel 3,4 är den just nu faktiskt!..haha o ja...jag anser intel som bättre för den dagen amd glider bättre i övrigt så ligger din mormor breve mig när jag vaknar!

Visa signatur

intel p4 socket 775 3,2 ghz. asrock p880-pro. radeon 9800pro se. 1x maxtor diamond 80gb. 1x segate barracuda 160gb. bzerk 500W. 2x512 elexir ddr2.

Permalänk
Avstängd

Fan är denna tråden nyaste humor-sm eller:)))

Det roligaste jag läst på flera år ju,ni kunde ju bli världsmästare i mytomani några stycken här och leva på det:))))))))))))))))))))))))))))

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

En Amd 64 3500+ 2.2 kan jämföras med en Intel P4 på 3.5ghz..?

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

jag har 1.5gig pc3200 i två ddr-kanaler dvs 6400mb/s, plus att dom är klockade några mhz i fsb..

Edit: dock kassa minnesinställningar 2.5-3-3-8 T2

Visa signatur

e6750 @3,2ghz | MSI P35 Platinum | EVGA 8800GTS 320mb | OCZ Gold PC6400 |

Permalänk
Medlem

Det dyker upp mytomaner som svampar ur marken.

Är det nån gammal forumräv som gått och trollat efter fragbitefjortisar på DH?

Permalänk
Medlem

Haha..det här var riktigt underhållande. Kul att se fjortisar försöka argumentera och sedan bli förbannade när de inser att de har fel. Min kväll är räddad

Visa signatur

i7-920 || Asus P6T SE || 12 GB DDR3 || GTX 970

Permalänk
Hedersmedlem

Den här tråden var vansinnigt kul att läsa, hehe

qvibbe jag ser fram emot lite "maxxade" screenshots!

Permalänk
Medlem

9800pro = 8pipelines, 9800SE = 4st pipelines. som genom omegadrivrutiner kan låsas upp till 8 piplines och blir således voi'la ett pro kort!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

är det någon större skillnad mellan 9800 pro, se, och pro se?

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

qvibbe? jag tror du har samma grafikkort som min polare hade. han köpte de på siba förra sommaren för typ 1500. och de va super bra. har du kortet så tror jag mycke väl att att du talar saning. för de va nått specielt med dom kortet, just dom från Connct3D. dom gled på alla spel som vi testade. så ni övriga sluta bråka och lär in fakta att de finns bara och dåliga kort i alla serier

Visa signatur

AMD sempron 3000+ , Nvidia 6600gt , 200gig sata , 80gig ide , 2x 512 (400Mhz)

Permalänk
Medlem

jag hade också ett connect3d 9800pro för ett par år sedan, och hade det faktiskt tills BF2 kom ut, märkte då att jag behövde uppgradera för att köra någerlunda upplösning. Man kan INTE "maxa" med det kortet, punkt slut. Fan 9800pro har inte ens hälften i pipelines och pixelshaders som dagens kort.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

va de bara ett PRO eller va de ett PRO SE? för min polare hade ett 9800PRO SE iaf .... nån som vet vad SE står för??

Visa signatur

AMD sempron 3000+ , Nvidia 6600gt , 200gig sata , 80gig ide , 2x 512 (400Mhz)

Permalänk
Medlem

Maxar alla spel med mitt geforceDDR med 4 överklockade pipes, så ni som säger att 9800PRO inte skulle maxxa kan s*** k**.
Med Athlon X2 prollar spelar det nästan ingen roll vilket grafikkort man har.

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Medlem

men herregud, vad är maxat för er igentligen?

SE är budget varianten. SE, PRO, XT = SE sämst, PRO bra, XT bäst.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kent2
Maxar alla spel med mitt geforceDDR med 4 överklockade pipes, så ni som säger att 9800PRO inte skulle maxxa kan s*** k**.
Med Athlon X2 prollar spelar det nästan ingen roll vilket grafikkort man har.

skulle vilja se dig och din x2 cpu maxxa oblivion med ett sis isa 256kb video minne!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Relik 📜

"Maxa" enligt mig:
Att köra på de absolut högsta inställningarna som din hårdvara klarar av rent fysiskt.
Alltså för mig:
6xTemporalAA, 16xHQAF, 1280x1024.

3Dmark är ingen "säker" mätare, men med 3500p i 05 så kan du omöjligen maxa ur allt det där, speciellt inte FEAR.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

3500poäng är ju inget att hurra för i dags läget, inte om man vill lira spel som FEAR "maxxat".

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html