Permalänk
Medlem

Billiga Dremel set!

Tänkte bara skriva att Silvan i Malmö har REA denna veckan och säljer Dremel set för halva priset. Vet inte om andra har det också men.
Själv köpte jag ett Limited Edition set i trälåda för 499,95kr Ord. 999,95kr så det är värt att titta.
Tyvärr hittade jag bara den och en annan i nån plastförpackning som kostade 399,95kr Ord. 799,95kr (Inte säker).

För er som tänkt köpa en kopia eller bara tänkt köpa nåt sånt för att modda lite är detta ett bra tillfälle för er som bor i eller runt Malmö.

Har själv en kopia från Clasohlson som jag är lite missnöjd med men det är en smaksak.

Skynda fynda!

OBS! Är dett fel forumsdel så flytta den gärna. Tänkte att det har med modifikationer att göra så.

Visa signatur

Reggad sedan: 2001-07-04 <> 01:or for life! | Antec P180 | Intel P4 630 3.0@3166 Mhz | GeForce 8800GTS | 4Gb PC5300 Twinmos DDR2 | MSI 945P-NEO

Permalänk
Medlem

Är det bara i malmö eller vet du om det gäller i Örebro med... har också Clase Ohlsson kopia, som jag inte är så nöjd med.

Visa signatur

det man inte ser det lider man inte av , för det mesta :P

Permalänk
Medlem

Som jag skrev vet jag inte. Fick hem ett reklamblad i lördags som det stog om det. Men gå in på www.silvan.se o kolla om Örebro finns med.

Visa signatur

Reggad sedan: 2001-07-04 <> 01:or for life! | Antec P180 | Intel P4 630 3.0@3166 Mhz | GeForce 8800GTS | 4Gb PC5300 Twinmos DDR2 | MSI 945P-NEO

Permalänk

Hela sverige

Kan glädja er med att det gäller varenda butik i sverige!

Visa signatur

hackarn_90

Permalänk
Medlem

De e ju bra..

Visa signatur

Reggad sedan: 2001-07-04 <> 01:or for life! | Antec P180 | Intel P4 630 3.0@3166 Mhz | GeForce 8800GTS | 4Gb PC5300 Twinmos DDR2 | MSI 945P-NEO

Permalänk

nån som har provat julas modell för ca 300kr??
funderade på att köpa en sån men skulle vilja veta om de är nått å ha eller om man ska satsa på nått dyrare

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

jag har en budget version från www.gransbygden.se .
det ingår både multislip och skruvdragare i paketet.
den är av märket powercraft och är rent skit men för 149kr så får man tåla det.:D

Permalänk

jag köpte en från jula för 500 kr för ett tag sen..ferm tror jag det hette har inte testat dremel men den slår lätt budget varianterna för 2-300 enligt mig(å ja jag har testat en sån med från rusta i det här fallet..den gick sönder...2 ggr^^)

Visa signatur

den ä fin

Permalänk
Medlem

Jag åkte till silvan i kungens kurva _dagen efter_ rean hade starta... Dålig idé, alla var slut. Fan, jag som var riktigt sugen på en.

Suck, jag vill inte ha nåt skräp, men jag tycker 1000 spänn är för mycket för en "riktig" dremel =/

Visa signatur

Vänligen citera mig vid svar!

Permalänk
Medlem

Datorbutiken har ganska billiga Dremel. Själv beställde jag verisonen med böjlig axel för 725kr. Fri frakt också om man skriver "datorbutiken" som kodord. Standardvarianten kostar 550kr.

http://www.datorbutiken.com/se/page.php?caller=menu&data=9218...