Permalänk
Medlem

MoH Airborne

Tja!

Vad tror och tycker ni om det kommande spelet Medal of Honor Airborne?
Jag tycker de verkar va grymt!

Visa signatur

NZXT Phantom 820 - Asus Rampage IV Black Edition - Intel i7 4930K - 32 GB Corsair Dominator Platinum 2133MHz - 2x EVGA 780 Ti SLI - Corsair AX1200W PSU - 2st Samsung 840 PRO 256GB SSD- Samsung 840 PRO 512GB SSD - 2st WD Caviar Black 4TB - Windows 10 Pro 64-bit - Acer X34 Predator.

Permalänk

Längtar mera till Brothers In Arms: Hells Highway om jag ska vara ärlig.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Det ända bra spelet i MOH serien var AA.

Rent faktiskt så säger väl inte det så jättemycket om hur Airborne kommer att vara?

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haffe
Rent faktiskt så säger väl inte det så jättemycket om hur Airborne kommer att vara?

Visst gör det det?
AA var "bäst", de andra desto sämre. Därför bör uppföljaren inte bli sådär överdrivet bra.

AA är verkligen ett suveränt spel däremot.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Visst gör det det?
AA var "bäst", de andra desto sämre. Därför bör uppföljaren inte bli sådär överdrivet bra.

AA är verkligen ett suveränt spel däremot.

Nej. Se T.ex. Star Trek där de bra filmerna är de med udda nummer.

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Medlem

De med jämna nummer menar du?

Visa signatur

/
Life is like a DDR-ram chip
you never know what your going to get

Permalänk

FU EA and MoH.

<3 red orchestra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Al Pacino
Längtar mera till Brothers In Arms: Hells Highway om jag ska vara ärlig.

Ja de längtar jag också till..verkar va riktigt grymt..nu kommer man juh ha en tredje grupp att styra över som kan va ett bazooka team lr ett mortar team..och de verkar va en gryyyym grafik..men de kommer väl inte förrän nästa år har jag för mig? hoppas de har stöd för DX10 då också
Men MoH Airborne tror jag kommer bli rätt bra faktiskt..verkar va ruskigt bra grafik på de..men de återstår väl att se

Visa signatur

NZXT Phantom 820 - Asus Rampage IV Black Edition - Intel i7 4930K - 32 GB Corsair Dominator Platinum 2133MHz - 2x EVGA 780 Ti SLI - Corsair AX1200W PSU - 2st Samsung 840 PRO 256GB SSD- Samsung 840 PRO 512GB SSD - 2st WD Caviar Black 4TB - Windows 10 Pro 64-bit - Acer X34 Predator.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Visst gör det det?
AA var "bäst", de andra desto sämre. Därför bör uppföljaren inte bli sådär överdrivet bra.

AA är verkligen ett suveränt spel däremot.

det var så jag mena ja. Jag tycker AA var bäst och sedan alla andra har sugit död apa så detta blir väll inte mycket bättre. Hör bara namnet..